In mijn mousaka zat geen auberginesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aubergines, de horror...
Zompige snotgroente.
Wat zat er dan in als hoofdingrediënt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In mijn mousaka zat geen auberginesis een oud geheim familierecept van zijn Oma
Aardappelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zat er dan in als hoofdingrediënt?
Aardappelen in z'n algemeenheid zijn niet mijn ding....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het NIET lekker vond
Oh... van mij wel, gekookt, gebakken, uit de oven of Patates, aardappelpuree, ik vind dat allemaal lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardappelen in z'n algemeenheid zijn niet mijn ding....
Gebakken is OK, patat gaat, gekookt en puree doe ik niet aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... van mij wel, gekookt, gebakken, uit de oven of Patates, aardappelpuree, ik vind dat allemaal lekker
Stampotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebakken is OK, patat gaat, gekookt en puree doe ik niet aan.
Alleen door stamppot...
not in my backyardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:15 schreef Lienekien het volgende:
Hé sacha, wat zijn de katten op Vlieland toch schijterig.
Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
er zijn nog steeds mensen die denken dat het hier hip is...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
maar dat is hip hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:
En winkeltjes met sjaals voor ¤ 129,-. Ik ga toch geen ¤ 129,- betalen voor een goddamn SJAAL!
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Oh, we hadden catering, dus daar heb ik weinig van gemerkt.
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?
Waddenzee of Noordzee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.
Wanneer ben je weer eens in Amsterdam ?
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkantquote:
zusssssquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkant
Belangrijker is of ze lekker zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het zijn wel VEGAN CUPCAKES![]()
https://www.facebook.com/DeVegetarischeSlagerAmsterdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijker is of ze lekker zijn
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog nietmisschien is het wel niet te vreten dat kan ook
Vega!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
Cup Cakes zijn toch altijd al vegetarisch ...
quote:Omdat we het niet kunnen laten, nog een zoete verrassing: VEGAN CUPCAKES: voor vegans én mensen met een zuivelallergie! Deze (d)roomcakes worden speciaal ingevlogen uit Rotterdam, handgemaakt door onze vrienden van Heavenly Cupcakes aan de Binnenweg.
lekker! wat vieren we?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.quote:
Jullie praten steeds in raadselsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Maar jij eet dus wel boter en eieren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.
maar je het ook Vegetarische kaas, zonder dierlijk stremsel én je hebt Vegan Kaas,
maar iedereen is daar anders in, ik hou niet zo van die etiketten eigenlijk
leuk, hebben ze ook drank?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dat die winkel is geopend
Ik probeer het even zoveel mogelijk te vermijden, maar daar heb ik een goeie reden voorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jij eet dus wel boter en eieren?
Het zegt me niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Genoeg, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?
Oh ja patatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Genoeg, maak je geen zorgen
Daar komt ze vast zelf altijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
post je daarom die fb link?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizzaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu ff lekker van mn stoofpottie genieten
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmmquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizza
Hoelang moet die zooi dan sudderen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmm
minimaal 2 uur.. En jij eet geeneens stofpotties ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoelang moet die zooi dan sudderen?
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
minimaal 2 uur.. En jij een geeneens stofpotties ...
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed vanavond eet ik Truffels
Zeker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...
Ja erg consequent ben je iig nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dierenbeul dat ik ben
ik eet ook honing
en die Bijen maar werken
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doenquote:
die zitten bij hotel witquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
Vandaag 2e ronde en dan is opwarmen genoeg ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doen
Die loopt weg van Saschaquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]blender op hoogste stand, dan hoor je ze niet.
Die was toch weer terug?quote:
Dankzij een dure advocaatquote:
Gelukkig niet in de advocaat.quote:
Maar straks http://keuringsdienstvanw(...)everingen/10-10-2013quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de advocaat.
ik ga weer walking dead avondje doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar straks http://keuringsdienstvanw(...)everingen/10-10-2013
Nee niet nog éénquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga weer walking dead avondje doen
Wandel en honger je dood, zoals die zwarte kipquote:
Ja hier! Een extravaganza en hij was lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zag ergens pizza voorbij komen Dees?
Pizza's bestel ik niet meer ik kan het beter. We deeg uit een potje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hier! Een extravaganza en hij was lekker
Zelfgemaakt is altijd lekkerder, maar dat zat er vandaag niet in aangezien mijn man is werken en mijn zoon voor het eten moest zorgen vanavondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza's bestel ik niet meer ik kan het beter. We deeg uit een potje hoor
ja euh, ik ben Fann nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wandel en honger je dood, zoals die zwarte kip
Snap..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfgemaakt is altijd lekkerder, maar dat zat er vandaag niet in aangezien mijn man is werken en mijn zoon voor het eten moest zorgen vanavond
Ze hadden het bij de naam moeten houdenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een slecht programma is Achter gesloten deuren. Zulke slechte acteurs
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook héeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos op je nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen wat sneller in de sportschoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien gaan we vanavond nietik wil eerst Geer en Goor
kijken
Jij hebt ook een geheugen als een zeef hehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen wat sneller in de sportschool
valt onder de fokverbodenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
drie smilies in één zin
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook een geheugen als een zeef heh![]()
IK GA NIET MEER NAAR DE SPORTSCHOOL!!!!!
Jij wandelt tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook een geheugen als een zeef heh![]()
IK GA NIET MEER NAAR DE SPORTSCHOOL!!!!!
Ja en OK ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op een ouwemensen gangetje
Ik sliep nog niet,, Maar volgens mij ff geen koffie meer FANNquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je daar voor wakker?
Het is omdat het reclame is, maar andersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sliep nog niet,, Maar volgens mij ff geen koffie meer FANN
Ja dat Horizon loopt niet echt lekker... Op Chrome werkt het niet en wel op IE ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Is toch ff lachen joh.
Helaas loopt mijn Horizon zo te fucken via de tv, dat ik op mijn iPad heb gekeken
Nu doet ie het weer met Chrome .. Zal wel een of andere app geweest zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat Horizon loopt niet echt lekker... Op Chrome werkt het niet en wel op IE ...
nou das ook weer fraaiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
Heren of Dames ... Geen discussies mijnerzijds meer vannacht
Ik ook, zit ik hier met mijn bakkie caffeine vrije koffie met notenmelk en een stukkie chocoladequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou das ook weer fraai![]()
ik zat al helemaal klaar voor de oudelullen krentebrood nacht
Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou das ook weer fraai![]()
ik zat al helemaal klaar voor de oudelullen krentebrood nacht
Ah... vaderlijke adviezen enzo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.
We hebben het meer over zijn werk gehad, geheel toevallig zit ie ook tussen de paarden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... vaderlijke adviezen enzo?![]()
Wat heb je gezegd?
Ow... beetje teleurstellendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben het meer over zijn werk gehad,heel toevallig zit ie ook tussen de paarden.
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... beetje teleurstellend
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook dedenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook deden
Weet ik veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het wordt een lange zoon, dat is al wel duidelijk door de moderne wetenschap.
Had ik zonder ook wel kunnen voorspellen.![]()
Zo groot is de Aap toch niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...
'lieve hemel, wat een lange benen maar ja wat wil je ook met zulke ouders'
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nekquote:
Je trekt de boel nogal uit zijn verbandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klik hem weglaat je lekker uit elkaar trekken dan, moet jij weten
Hahaha Ik hoop gewoon het beste voor jullie allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:22 schreef sacha het volgende:
[..]
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nek
Jij nu ook met deze update, want geen hond die weet waar dat over ging ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh... die ene van vannacht snap ik niks van, die liet haar vent gewoon die vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
Neh, in een ander topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
Maar Fann dat was toch niet in dit topic ?
OK ik kan je ook wel plat leggen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, in een ander topicdus laten we er maar niet over uitweiden
Now cashew noten in mn koffie ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga ik makenmaar niet vandaag, voor mijn Irish Coffee
![]()
Dat is erg vriendelijk van jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kan je ook wel plat leggen hoor...
Hier volgens mij de kleine van Leandra :
Misschien niet, maar ik moet aldoor aan de kleine van dr denken bij deze reclame.. En dan ken ik hem alleen maar van foto'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is reclame van bol punt com is niks an.
Volgens mij ging dat door de slagroom ... Ik had het recept eerder gechecktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij hoef het toch niet te drinken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nu ook met deze update, want geen hond die weet waar dat over ging ...Ik had het ook niet tegen de hond, maar tegen Fann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag jou toch niet om terug te lezen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb haar verhaal heel anders begrepenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... die ene van vannacht snap ik niks van, die liet haar vent gewoon die vrouwtjes
mee naar huis nemen om ze daar een beurt te geven![]()
ja sorry maar dat snap ik dus niet, ik zal daar wel niet hip genoeg voor zijn, dan denk ik
flikker effe lekker een eind op![]()
En ze ging vreemd ''omdat het kan''ja eh... dan lig ik de hele dag op mijn rug als
ik dat zou doen![]()
In die stemming was ik dus, nu zijn er wat nuance's aangebracht en ging de discussie verder
met een ander, die ene heb ik nog niet teruggezien, maar misschien komt dat nog
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen de hond, maar tegen Fann.
Ik vraag jou toch niet om terug te lezen
Nee, we hebben het ook niet over een ander topic, gewoon een vraag hier...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar verhaal heel anders begrepenmaar goed, ik geloof dat we het hier niet over andere topics mogen hebben van chufi.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?
In de logeerkamer gaan slapen of hem de deur uit schoppen?
Omdat het niet over andere topics mag gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
waarom de f*ck gaat het hier zo vaak over eten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
Eerst kijken of het een leuke meid isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?
In de logeerkamer gaan slapen of hem de deur uit schoppen?
ja, ja die nuance heb ik inmiddels aangebrachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst kijken of het een leuke meid is![]()
Nee, ik ben nogal eenkennig en kan slecht delen wat dat betreft, maar er zijn mensen die daar andere ideeën over hebben.
Kon jij nu wel of niet koken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespotenquote:
Verdoving is meestal maar 1 helft APKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
Dat zeg ik toch?quote:
Jaquote:
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ben je lekker aan het sappen?
[..]
Ja![]()
Mijn neus voel ik ook niet en ik ben verkouden.
Echt heel raar
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorlandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt in
Het gaat nu gelukkig al langzaam een beetje beter, dus straks gewoon:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon jij nu wel of niet koken...gelukkig hebben ze nu een pilletje voor AlzheimerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html...
A ok je moet wel OKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze nu een pilletje voor Alzheimer![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html
Ik heb daar zo'n warme chocomel associatie bij... dat komt uit de tijd dat ik nog naar school ging en een keer naar de tandarts moest, op de terugweg even in de kroeg een warme chocomel drinken (het was winter en heul koud, dus het moest welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Uur of drie geleden?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef APK het volgende:
En dat drinken ga ik later vanavond wel even inhalen denk ik.
Ben aan vakantie toe
De onze ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorland
Dat is gewoon een dom wijfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je reageerde ook al ietwat overspannen op Syl
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dom wijf
Ik zou haar van het strand aftrappen, maar ja, zij gaat niet naar obscure tropische eilanden
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Uur of drie geleden?
Ze gooide er twee spuiten in.
Het was een vervangster en ze had in de overdracht gelezen dat ik niet echt dol op tandartsbezoek ben.
Dat laatste valt overigens wel mee, maar het is uiteraard niet mijn hobby.
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maak je niet zo druk
ze zijn allemaal even erg daaro..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega's
Ik van Bol. comquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Het gaat inderdaad rap beter nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...
Toch niet ergens in West .. ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Ook al in West?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenook vreemd eigenlijk, vroeger waren het
alleen de assistentes, maar nu zijn het ook de tandartsen
quote:
daar ben ik vandaag niet geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sas
Maar je komt er wel af en toe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
daar ben ik vandaag niet geweest
Worden jullie daar nou nooit eens moe van van dat gehossel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
Kijk mn broer is tandarts... EN ja natuurlijk regelt ie alles om hem heen als vrouwelijk personeel ...
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer welquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer wel
Ik ga straks eerst even bijslapenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer normaal APK.. Fijne avond..
Die ging je toch maken ... ? Of mis je de wiskey?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou wel een Irish Coffee lusten
Volgens mij wil jij APK weg hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer normaal APK.. Fijne avond..
Nee, de slagroomquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging je toch maken ... ? Of mis je de wiskey?
Terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij APK weg hebben
Oh, nu moet ik al het hele weekend weg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
Ja n de huidige staat kan ie beter ff onder zeil ... Fijn Weekend APK
J doet maar waar je zin in hebt APK.. Mij maakt het niet uit ..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik al het hele weekend weg?
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
J doet maar waar je zin in hebt APK.. Mij maakt het niet uit ..
Tja, ik geloof wel dat een bepaald type vrouwen op hem vallen.quote:
Het type Estelle dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, ik geloof wel dat een bepaald type vrouwen op hem vallen.
Tis dat ik nu ff bijna niet met OV ga, maar je hebt volkomen gelijk... Echt iedereen zit maar met zn mobieltje te fucken ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het type Estelle dus![]()
Als ik dit soort dingen zie moet ik altijd een beetje lachen![]()
[ afbeelding ]
Zo zit goddomme 80% van de mensen tegenwoordigzelfs als het stelletje zijn.
Als we 's avonds gaan wandelen nemen we wel eens het pontje en écht blind op mijn
ogen meer dan de helft zie je alleen maar op die klotedingen kijken![]()
Ze zien en horen niks om zich heen, gewoon sneu vind ik dat.
Soms vraag ik me weleens af als er iemand alleen zit met zo;n ding of hij/zij zit te Fokken
Was wel lollig in het rijks. Op die bankjes zaten de scholieren allemaal apathisch met hun mobiel te kutten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in restaurants zie je het ook heel vaak, vooral bij jongere mensen. Zitten ze 'gezellig' samen te eten en dan zit één van beiden of allebei constant met hun telefoon te klooien.
Eet dan gewoon thuis
Je ziet het ook op straat, al die meiden lopen met hun mobiel in hun hand, alsof dat ding ermee vergroeid isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Was wel lollig in het rijks. Op die bankjes zaten de scholieren allemaal apathisch met hun mobiel te kutten.Ik was ook niet al te serieus destijds hoor in een museum maar we hadden andere lol, iig met elkaar, en indruk maakte het wel op me (al liet je het niet kennen)
Ik vind die reclame campagne best grappig. Veel mensen ergeren zich er aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet het ook op straat, al die meiden lopen met hun mobiel in hun hand, alsof dat ding ermee vergroeid is
Maar deze reclame vind ik wel weer geweldig
Dat is minder erg dan dat er één afgaat. Zeker als je er naast zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
ik zat laatst in een kerk bij een begrafenis waar velen tijdens de dienst, in de ongemakkelijke kerkbankjes, voorover gebogen met bedrukt gezicht, hun mobieltje aan het checken waren
Dat is ergquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
ik zat laatst in een kerk bij een begrafenis waar velen tijdens de dienst, in de ongemakkelijke kerkbankjes, voorover gebogen met bedrukt gezicht, hun mobieltje aan het checken waren
Ik ken dat gevoel dubbel checkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg![]()
Ik zet bij begrafenissen en crematies natuurlijk altijd netjes mijn telefoon op stil, maar elke keer weer word ik halverwege de dienst bang dat ik het ben vergeten of niet goed gedaan heb en zit ik de rest van de dienst op hete kolen (hihi op hete kolen tijdens een crematie)
Ik vind die reclames van Telfort geweldig, vanaf de eerste eigenlijk met die manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die reclame campagne best grappig. Veel mensen ergeren zich er aan.
Dat heb ik weleens gehad, mijn nichtje was het dus vergeten. Als ik er nu nog over begin kan ze bijna weer gaan janken van schaamte....... En terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan dat er één afgaat. Zeker als je er naast zit
Het was mijn zwager, en die had dat ding net en wist niet hoe die uitging. Ik kreeg het in mijn handen geproptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad, mijn nichtje was het dus vergeten. Als ik er nu nog over begin kan ze bijna weer gaan janken van schaamte....... En terecht
Wat ergquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was mijn zwager, en die had dat ding net en wist niet hoe die uitging. Ik kreeg het in mijn handen gepropt
Ja uit qua gesprek ging wel maar die gast word nogal vaak gebeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ergDaar heb je hem later toch zeker wel voor op zijn kloten gegeven?
Of je rukt de batterij eruitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uit qua gesprek ging wel maar die gast word nogal vaak gebeld.
Ik wist ook niet 123 hoe die compleet uit ging. Ik heb gezegd dat hij beter weg kon gaan. Het is uiteindelijk gelukt maar ik zat me ook de hele tijd te verbijten.
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zettenquote:
Inderdaad, het is makkelijker gezegd dan gedaan om zo'n batterij eruit te trekken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zetten
Best wel een idéé voor een topic. Kut momenten tijdens een uitvaartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zetten
Ik zal maar niet zeggen wat ik vaak lees, Remlof aandoeningquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met drama vieze paté
Is wat ik lees...
Viskut. Ik scheld je niet uit hoorquote:
Als ik naar huis rij, staat er een plakzuil. En als er Radio Decibel staat lees ik Radio Debielquote:
Plaskuilquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik naar huis rij, staat er een plakzuil. En als er Radio Decibel staat lees ik Radio Debiel
Remlof syndroom
Ja het snelle lezen. Het gekke is dat ik het blijf zien terwijl ik weet dat het decibel is.quote:
Ook een mooiequote:
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.quote:
Haha ja ik kan Oerend hard niet meer scheiden van Hoerentaartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een mooie![]()
Hetzelfde heb ik met appelsap-liedjes, als je eenmaal de appelsapversie weet hoor je de normale versie nooit meer.
Soms lees ik te snel, dan wil ik gewoon snel weten wat er gaat gebeuren en mis ik vaak de helftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.
Boeken lezen kan ik ook snel, mits niet te lastig.
Ja dat dus. En dan moet je toch weer terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms lees ik te snel, dan wil ik gewoon snel weten wat er gaat gebeuren en mis ik vaak de helft
Die kende ik nog niet..... En bedanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik kan Oerend hard niet meer scheiden van Hoerentaart
Wat was die, ik had dat met Amy Whinehouse. "Valerie" Ik verstond "I am a man"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet..... En bedankt![]()
Zo moet ik ook ineens weer aan Leandra denken als ik Staying Alive hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |