Belangrijker is of ze lekker zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het zijn wel VEGAN CUPCAKES![]()
https://www.facebook.com/DeVegetarischeSlagerAmsterdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijker is of ze lekker zijn
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog nietmisschien is het wel niet te vreten dat kan ook
Vega!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
Cup Cakes zijn toch altijd al vegetarisch ...
quote:Omdat we het niet kunnen laten, nog een zoete verrassing: VEGAN CUPCAKES: voor vegans én mensen met een zuivelallergie! Deze (d)roomcakes worden speciaal ingevlogen uit Rotterdam, handgemaakt door onze vrienden van Heavenly Cupcakes aan de Binnenweg.
lekker! wat vieren we?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.quote:
Jullie praten steeds in raadselsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Maar jij eet dus wel boter en eieren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.
maar je het ook Vegetarische kaas, zonder dierlijk stremsel én je hebt Vegan Kaas,
maar iedereen is daar anders in, ik hou niet zo van die etiketten eigenlijk
leuk, hebben ze ook drank?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dat die winkel is geopend
Ik probeer het even zoveel mogelijk te vermijden, maar daar heb ik een goeie reden voorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jij eet dus wel boter en eieren?
Het zegt me niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Genoeg, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?
Oh ja patatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Genoeg, maak je geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |