In mijn mousaka zat geen auberginesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aubergines, de horror...
Zompige snotgroente.
Wat zat er dan in als hoofdingrediënt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In mijn mousaka zat geen auberginesis een oud geheim familierecept van zijn Oma
Aardappelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zat er dan in als hoofdingrediënt?
Aardappelen in z'n algemeenheid zijn niet mijn ding....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die het NIET lekker vond
Oh... van mij wel, gekookt, gebakken, uit de oven of Patates, aardappelpuree, ik vind dat allemaal lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardappelen in z'n algemeenheid zijn niet mijn ding....
Gebakken is OK, patat gaat, gekookt en puree doe ik niet aan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... van mij wel, gekookt, gebakken, uit de oven of Patates, aardappelpuree, ik vind dat allemaal lekker
Stampotquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebakken is OK, patat gaat, gekookt en puree doe ik niet aan.
Alleen door stamppot...
not in my backyardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:15 schreef Lienekien het volgende:
Hé sacha, wat zijn de katten op Vlieland toch schijterig.
Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
er zijn nog steeds mensen die denken dat het hier hip is...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
maar dat is hip hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:
En winkeltjes met sjaals voor ¤ 129,-. Ik ga toch geen ¤ 129,- betalen voor een goddamn SJAAL!
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Oh, we hadden catering, dus daar heb ik weinig van gemerkt.
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?
Waddenzee of Noordzee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.
Wanneer ben je weer eens in Amsterdam ?
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkantquote:
zusssssquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkant
Belangrijker is of ze lekker zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het zijn wel VEGAN CUPCAKES![]()
https://www.facebook.com/DeVegetarischeSlagerAmsterdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijker is of ze lekker zijn
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog nietmisschien is het wel niet te vreten dat kan ook
Vega!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
Cup Cakes zijn toch altijd al vegetarisch ...
quote:Omdat we het niet kunnen laten, nog een zoete verrassing: VEGAN CUPCAKES: voor vegans én mensen met een zuivelallergie! Deze (d)roomcakes worden speciaal ingevlogen uit Rotterdam, handgemaakt door onze vrienden van Heavenly Cupcakes aan de Binnenweg.
lekker! wat vieren we?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trakteer
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.quote:
Jullie praten steeds in raadselsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Maar jij eet dus wel boter en eieren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Boter is geen vlees, dus een Vegetariër mag gewoon boter eten, en kaas, en eieren etc.
maar je het ook Vegetarische kaas, zonder dierlijk stremsel én je hebt Vegan Kaas,
maar iedereen is daar anders in, ik hou niet zo van die etiketten eigenlijk
leuk, hebben ze ook drank?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dat die winkel is geopend
Ik probeer het even zoveel mogelijk te vermijden, maar daar heb ik een goeie reden voorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jij eet dus wel boter en eieren?
Het zegt me niks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zolang je maar niet bij hotel r. zat
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Genoeg, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat eet je eigenlijk nog wel Fann ?
Oh ja patatenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Genoeg, maak je geen zorgen
Daar komt ze vast zelf altijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
post je daarom die fb link?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizzaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu ff lekker van mn stoofpottie genieten
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmmquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizza
Hoelang moet die zooi dan sudderen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmm
minimaal 2 uur.. En jij eet geeneens stofpotties ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoelang moet die zooi dan sudderen?
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
minimaal 2 uur.. En jij een geeneens stofpotties ...
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed vanavond eet ik Truffels
Zeker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...
Ja erg consequent ben je iig nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dierenbeul dat ik ben
ik eet ook honing
en die Bijen maar werken
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doenquote:
die zitten bij hotel witquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
Vandaag 2e ronde en dan is opwarmen genoeg ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |