Daar komt ze vast zelf altijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
post je daarom die fb link?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die ik NIET met jullie wil delen
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizzaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik ga nu ff lekker van mn stoofpottie genieten
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmmquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens hoe je dat moet maken en vreet je gewoon weer Pizza
Hoelang moet die zooi dan sudderen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel .. Gisteren gemaakt en vandaag nog lekkerder .. De draadjes zitten alweer tussen mn kiezen, maar omdat ze zo zacht en mals zijn verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .. Hmmm
minimaal 2 uur.. En jij eet geeneens stofpotties ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoelang moet die zooi dan sudderen?
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
minimaal 2 uur.. En jij een geeneens stofpotties ...
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar wel van Biologisch vlees.
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed vanavond eet ik Truffels
Zeker!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen wist je het ook klaar te maken? Net zo lekker als het nu hier smaakt?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou succes, ze weet wel dat ze varkens gebruiken om die dingen te vinden ...
Ja erg consequent ben je iig nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja dierenbeul dat ik ben
ik eet ook honing
en die Bijen maar werken
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doenquote:
die zitten bij hotel witquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu wel. Daar zitten al die kaklui, zeker?
Vandaag 2e ronde en dan is opwarmen genoeg ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je stoofpotje kijken want dat gaat een paar uur duren als je het goed wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |