Je hebt het naar je zin?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
er zijn nog steeds mensen die denken dat het hier hip is...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En wat lopen er een hoop kaklui rond.
maar dat is hip hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:
En winkeltjes met sjaals voor ¤ 129,-. Ik ga toch geen ¤ 129,- betalen voor een goddamn SJAAL!
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Oh, we hadden catering, dus daar heb ik weinig van gemerkt.
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, op welke van de 25 trouwerijen was je?
Waddenzee of Noordzee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje. We zaten in een hotel. Dus geen boodschappen voor een eigen potje.
dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.
Wanneer ben je weer eens in Amsterdam ?
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkantquote:
zusssssquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zien we je wel weer eens op het balkon bij je broer staan ... Kun je zwaaien naar FANN aan de overkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |