quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]blender op hoogste stand, dan hoor je ze niet.
Die was toch weer terug?quote:
Dankzij een dure advocaatquote:
Gelukkig niet in de advocaat.quote:
Maar straks http://keuringsdienstvanw(...)everingen/10-10-2013quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de advocaat.
ik ga weer walking dead avondje doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar straks http://keuringsdienstvanw(...)everingen/10-10-2013
Nee niet nog éénquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga weer walking dead avondje doen
Wandel en honger je dood, zoals die zwarte kipquote:
Ja hier! Een extravaganza en hij was lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zag ergens pizza voorbij komen Dees?
Pizza's bestel ik niet meer ik kan het beter. We deeg uit een potje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hier! Een extravaganza en hij was lekker
Zelfgemaakt is altijd lekkerder, maar dat zat er vandaag niet in aangezien mijn man is werken en mijn zoon voor het eten moest zorgen vanavondquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza's bestel ik niet meer ik kan het beter. We deeg uit een potje hoor
ja euh, ik ben Fann nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wandel en honger je dood, zoals die zwarte kip
Snap..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfgemaakt is altijd lekkerder, maar dat zat er vandaag niet in aangezien mijn man is werken en mijn zoon voor het eten moest zorgen vanavond
Ze hadden het bij de naam moeten houdenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat een slecht programma is Achter gesloten deuren. Zulke slechte acteurs
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook héeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos op je nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen wat sneller in de sportschoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien gaan we vanavond nietik wil eerst Geer en Goor
kijken
Jij hebt ook een geheugen als een zeef hehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen wat sneller in de sportschool
valt onder de fokverbodenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
drie smilies in één zin
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook een geheugen als een zeef heh![]()
IK GA NIET MEER NAAR DE SPORTSCHOOL!!!!!
Jij wandelt tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook een geheugen als een zeef heh![]()
IK GA NIET MEER NAAR DE SPORTSCHOOL!!!!!
Ja en OK ..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op een ouwemensen gangetje
Ik sliep nog niet,, Maar volgens mij ff geen koffie meer FANNquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je daar voor wakker?
Het is omdat het reclame is, maar andersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sliep nog niet,, Maar volgens mij ff geen koffie meer FANN
Ja dat Horizon loopt niet echt lekker... Op Chrome werkt het niet en wel op IE ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Is toch ff lachen joh.
Helaas loopt mijn Horizon zo te fucken via de tv, dat ik op mijn iPad heb gekeken
Nu doet ie het weer met Chrome .. Zal wel een of andere app geweest zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat Horizon loopt niet echt lekker... Op Chrome werkt het niet en wel op IE ...
nou das ook weer fraaiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
Heren of Dames ... Geen discussies mijnerzijds meer vannacht
Ik ook, zit ik hier met mijn bakkie caffeine vrije koffie met notenmelk en een stukkie chocoladequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou das ook weer fraai![]()
ik zat al helemaal klaar voor de oudelullen krentebrood nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |