Verdoving is meestal maar 1 helft APKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
Dat zeg ik toch?quote:
Jaquote:
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ben je lekker aan het sappen?
[..]
Ja![]()
Mijn neus voel ik ook niet en ik ben verkouden.
Echt heel raar
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorlandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt in
Het gaat nu gelukkig al langzaam een beetje beter, dus straks gewoon:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon jij nu wel of niet koken...gelukkig hebben ze nu een pilletje voor AlzheimerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html...
A ok je moet wel OKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze nu een pilletje voor Alzheimer![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html
Ik heb daar zo'n warme chocomel associatie bij... dat komt uit de tijd dat ik nog naar school ging en een keer naar de tandarts moest, op de terugweg even in de kroeg een warme chocomel drinken (het was winter en heul koud, dus het moest welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Uur of drie geleden?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef APK het volgende:
En dat drinken ga ik later vanavond wel even inhalen denk ik.
Ben aan vakantie toe
De onze ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorland
Dat is gewoon een dom wijfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je reageerde ook al ietwat overspannen op Syl
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dom wijf
Ik zou haar van het strand aftrappen, maar ja, zij gaat niet naar obscure tropische eilanden
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Uur of drie geleden?
Ze gooide er twee spuiten in.
Het was een vervangster en ze had in de overdracht gelezen dat ik niet echt dol op tandartsbezoek ben.
Dat laatste valt overigens wel mee, maar het is uiteraard niet mijn hobby.
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maak je niet zo druk
ze zijn allemaal even erg daaro..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega's
Ik van Bol. comquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Het gaat inderdaad rap beter nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...
Toch niet ergens in West .. ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Ook al in West?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenook vreemd eigenlijk, vroeger waren het
alleen de assistentes, maar nu zijn het ook de tandartsen
quote:
daar ben ik vandaag niet geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sas
Maar je komt er wel af en toe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
daar ben ik vandaag niet geweest
Worden jullie daar nou nooit eens moe van van dat gehossel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
Kijk mn broer is tandarts... EN ja natuurlijk regelt ie alles om hem heen als vrouwelijk personeel ...
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer welquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer wel
Ik ga straks eerst even bijslapenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer normaal APK.. Fijne avond..
Die ging je toch maken ... ? Of mis je de wiskey?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou wel een Irish Coffee lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |