Verdoving is meestal maar 1 helft APKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, tandarts ging een beetje over the top en heeft mijn halve gezicht platgespoten
Dat zeg ik toch?quote:
Jaquote:
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ben je lekker aan het sappen?
[..]
Ja![]()
Mijn neus voel ik ook niet en ik ben verkouden.
Echt heel raar
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorlandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te drinken, probeerde net een beetje water en dat liep mijn shirt in
Het gaat nu gelukkig al langzaam een beetje beter, dus straks gewoon:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon jij nu wel of niet koken...gelukkig hebben ze nu een pilletje voor AlzheimerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html...
A ok je moet wel OKquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze nu een pilletje voor Alzheimer![]()
http://nos.nl/artikel/560893-pil-wellicht-alzheimerdoorbraak.html
Ik heb daar zo'n warme chocomel associatie bij... dat komt uit de tijd dat ik nog naar school ging en een keer naar de tandarts moest, op de terugweg even in de kroeg een warme chocomel drinken (het was winter en heul koud, dus het moest welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je al iets gedronken? Het zou zomaar kunnen dat er dan een stroompje uit je mondhoek sijpelt![]()
Het is een raar gevoel, mijn ervaring is dat het verdovende gevoel wat minder wordt zodra je iets gegeten hebt.
(Gaat het weer over eten)
Uur of drie geleden?quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:04 schreef APK het volgende:
En dat drinken ga ik later vanavond wel even inhalen denk ik.
Ben aan vakantie toe
De onze ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kwijlen is natuurlijk wel je voorland
Dat is gewoon een dom wijfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je reageerde ook al ietwat overspannen op Syl
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dom wijf
Ik zou haar van het strand aftrappen, maar ja, zij gaat niet naar obscure tropische eilanden
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Uur of drie geleden?
Ze gooide er twee spuiten in.
Het was een vervangster en ze had in de overdracht gelezen dat ik niet echt dol op tandartsbezoek ben.
Dat laatste valt overigens wel mee, maar het is uiteraard niet mijn hobby.
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maak je niet zo druk
ze zijn allemaal even erg daaro..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ook wel zo zijn, maar dan uit ik die woede tenminste niet naar mijn familie en collega's
Ik van Bol. comquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:13 schreef sacha het volgende:
nu krijg ik hele vieze banners van gebitten
Het gaat inderdaad rap beter nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok na 3,5 uur is het meestal al wel uitgewerkt .. MAar heb je misschien een 2e dosis gehad .. Ik kom uit een tandarts Familie en ga altijd met plezier naar de tandarts... Maar dat heeft denk ik meer te maken met het feit dat er alleen maar meisjes werken ...
Toch niet ergens in West .. ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap beter nu![]()
En de praktijk die ik bezoek is ook geheel Girl Power.
Zou geen man meer in mijn mond willen hebben
Ook al in West?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook allemaal vrouwenook vreemd eigenlijk, vroeger waren het
alleen de assistentes, maar nu zijn het ook de tandartsen
quote:
daar ben ik vandaag niet geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij gewoon Bol.com.. Je doet iets verkeerd Sas
Maar je komt er wel af en toe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
daar ben ik vandaag niet geweest
Worden jullie daar nou nooit eens moe van van dat gehossel?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
Kijk mn broer is tandarts... EN ja natuurlijk regelt ie alles om hem heen als vrouwelijk personeel ...
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer welquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu herinner je dat je op een Eiland woont waar dat niet bestaat.. Alhoewel ik wel geloof dat je het wel gewoon kunt regelen op een andere manier .. Dat dan weer wel
Ik ga straks eerst even bijslapenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer normaal APK.. Fijne avond..
Die ging je toch maken ... ? Of mis je de wiskey?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou wel een Irish Coffee lusten
Volgens mij wil jij APK weg hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer normaal APK.. Fijne avond..
Nee, de slagroomquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging je toch maken ... ? Of mis je de wiskey?
Terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij APK weg hebben
Oh, nu moet ik al het hele weekend weg?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
Ja n de huidige staat kan ie beter ff onder zeil ... Fijn Weekend APK
J doet maar waar je zin in hebt APK.. Mij maakt het niet uit ..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik al het hele weekend weg?
Gezellig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
J doet maar waar je zin in hebt APK.. Mij maakt het niet uit ..
Tja, ik geloof wel dat een bepaald type vrouwen op hem vallen.quote:
Het type Estelle dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, ik geloof wel dat een bepaald type vrouwen op hem vallen.
Tis dat ik nu ff bijna niet met OV ga, maar je hebt volkomen gelijk... Echt iedereen zit maar met zn mobieltje te fucken ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het type Estelle dus![]()
Als ik dit soort dingen zie moet ik altijd een beetje lachen![]()
[ afbeelding ]
Zo zit goddomme 80% van de mensen tegenwoordigzelfs als het stelletje zijn.
Als we 's avonds gaan wandelen nemen we wel eens het pontje en écht blind op mijn
ogen meer dan de helft zie je alleen maar op die klotedingen kijken![]()
Ze zien en horen niks om zich heen, gewoon sneu vind ik dat.
Soms vraag ik me weleens af als er iemand alleen zit met zo;n ding of hij/zij zit te Fokken
Was wel lollig in het rijks. Op die bankjes zaten de scholieren allemaal apathisch met hun mobiel te kutten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in restaurants zie je het ook heel vaak, vooral bij jongere mensen. Zitten ze 'gezellig' samen te eten en dan zit één van beiden of allebei constant met hun telefoon te klooien.
Eet dan gewoon thuis
Je ziet het ook op straat, al die meiden lopen met hun mobiel in hun hand, alsof dat ding ermee vergroeid isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Was wel lollig in het rijks. Op die bankjes zaten de scholieren allemaal apathisch met hun mobiel te kutten.Ik was ook niet al te serieus destijds hoor in een museum maar we hadden andere lol, iig met elkaar, en indruk maakte het wel op me (al liet je het niet kennen)
Ik vind die reclame campagne best grappig. Veel mensen ergeren zich er aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet het ook op straat, al die meiden lopen met hun mobiel in hun hand, alsof dat ding ermee vergroeid is
Maar deze reclame vind ik wel weer geweldig
Dat is minder erg dan dat er één afgaat. Zeker als je er naast zitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
ik zat laatst in een kerk bij een begrafenis waar velen tijdens de dienst, in de ongemakkelijke kerkbankjes, voorover gebogen met bedrukt gezicht, hun mobieltje aan het checken waren
Dat is ergquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef sacha het volgende:
ik zat laatst in een kerk bij een begrafenis waar velen tijdens de dienst, in de ongemakkelijke kerkbankjes, voorover gebogen met bedrukt gezicht, hun mobieltje aan het checken waren
Ik ken dat gevoel dubbel checkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg![]()
Ik zet bij begrafenissen en crematies natuurlijk altijd netjes mijn telefoon op stil, maar elke keer weer word ik halverwege de dienst bang dat ik het ben vergeten of niet goed gedaan heb en zit ik de rest van de dienst op hete kolen (hihi op hete kolen tijdens een crematie)
Ik vind die reclames van Telfort geweldig, vanaf de eerste eigenlijk met die manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die reclame campagne best grappig. Veel mensen ergeren zich er aan.
Dat heb ik weleens gehad, mijn nichtje was het dus vergeten. Als ik er nu nog over begin kan ze bijna weer gaan janken van schaamte....... En terechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan dat er één afgaat. Zeker als je er naast zit
Het was mijn zwager, en die had dat ding net en wist niet hoe die uitging. Ik kreeg het in mijn handen geproptquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad, mijn nichtje was het dus vergeten. Als ik er nu nog over begin kan ze bijna weer gaan janken van schaamte....... En terecht
Wat ergquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was mijn zwager, en die had dat ding net en wist niet hoe die uitging. Ik kreeg het in mijn handen gepropt
Ja uit qua gesprek ging wel maar die gast word nogal vaak gebeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ergDaar heb je hem later toch zeker wel voor op zijn kloten gegeven?
Of je rukt de batterij eruitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uit qua gesprek ging wel maar die gast word nogal vaak gebeld.
Ik wist ook niet 123 hoe die compleet uit ging. Ik heb gezegd dat hij beter weg kon gaan. Het is uiteindelijk gelukt maar ik zat me ook de hele tijd te verbijten.
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zettenquote:
Inderdaad, het is makkelijker gezegd dan gedaan om zo'n batterij eruit te trekken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zetten
Best wel een idéé voor een topic. Kut momenten tijdens een uitvaartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zoek het maar uit op zo'n moment tijdens een dienst. Ik zat te denken op mijn laars er op te zetten
Ik zal maar niet zeggen wat ik vaak lees, Remlof aandoeningquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met drama vieze paté
Is wat ik lees...
Viskut. Ik scheld je niet uit hoorquote:
Als ik naar huis rij, staat er een plakzuil. En als er Radio Decibel staat lees ik Radio Debielquote:
Plaskuilquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik naar huis rij, staat er een plakzuil. En als er Radio Decibel staat lees ik Radio Debiel
Remlof syndroom
Ja het snelle lezen. Het gekke is dat ik het blijf zien terwijl ik weet dat het decibel is.quote:
Ook een mooiequote:
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.quote:
Haha ja ik kan Oerend hard niet meer scheiden van Hoerentaartquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een mooie![]()
Hetzelfde heb ik met appelsap-liedjes, als je eenmaal de appelsapversie weet hoor je de normale versie nooit meer.
Soms lees ik te snel, dan wil ik gewoon snel weten wat er gaat gebeuren en mis ik vaak de helftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees jij ook snel, serieuze vraag. Ik wel ik kan scannen zeg maar. Maar ik ga daar ook de fout mee in.
Boeken lezen kan ik ook snel, mits niet te lastig.
Ja dat dus. En dan moet je toch weer terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms lees ik te snel, dan wil ik gewoon snel weten wat er gaat gebeuren en mis ik vaak de helft
Die kende ik nog niet..... En bedanktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja ik kan Oerend hard niet meer scheiden van Hoerentaart
Wat was die, ik had dat met Amy Whinehouse. "Valerie" Ik verstond "I am a man"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet..... En bedankt![]()
Zo moet ik ook ineens weer aan Leandra denken als ik Staying Alive hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |