Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou das ook weer fraai![]()
ik zat al helemaal klaar voor de oudelullen krentebrood nacht
Ah... vaderlijke adviezen enzo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.
We hebben het meer over zijn werk gehad, geheel toevallig zit ie ook tussen de paarden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... vaderlijke adviezen enzo?![]()
Wat heb je gezegd?
Ow... beetje teleurstellendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben het meer over zijn werk gehad,heel toevallig zit ie ook tussen de paarden.
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... beetje teleurstellend
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook dedenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook deden
Weet ik veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het wordt een lange zoon, dat is al wel duidelijk door de moderne wetenschap.
Had ik zonder ook wel kunnen voorspellen.![]()
Zo groot is de Aap toch niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...
'lieve hemel, wat een lange benen maar ja wat wil je ook met zulke ouders'
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nekquote:
Je trekt de boel nogal uit zijn verbandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klik hem weglaat je lekker uit elkaar trekken dan, moet jij weten
Hahaha Ik hoop gewoon het beste voor jullie allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:22 schreef sacha het volgende:
[..]
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nek
Jij nu ook met deze update, want geen hond die weet waar dat over ging ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh... die ene van vannacht snap ik niks van, die liet haar vent gewoon die vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
Neh, in een ander topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
Maar Fann dat was toch niet in dit topic ?
OK ik kan je ook wel plat leggen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, in een ander topicdus laten we er maar niet over uitweiden
Now cashew noten in mn koffie ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga ik makenmaar niet vandaag, voor mijn Irish Coffee
![]()
Dat is erg vriendelijk van jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kan je ook wel plat leggen hoor...
Hier volgens mij de kleine van Leandra :
Misschien niet, maar ik moet aldoor aan de kleine van dr denken bij deze reclame.. En dan ken ik hem alleen maar van foto'squote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is reclame van bol punt com is niks an.
Volgens mij ging dat door de slagroom ... Ik had het recept eerder gechecktquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij hoef het toch niet te drinken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nu ook met deze update, want geen hond die weet waar dat over ging ...Ik had het ook niet tegen de hond, maar tegen Fann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag jou toch niet om terug te lezen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb haar verhaal heel anders begrepenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... die ene van vannacht snap ik niks van, die liet haar vent gewoon die vrouwtjes
mee naar huis nemen om ze daar een beurt te geven![]()
ja sorry maar dat snap ik dus niet, ik zal daar wel niet hip genoeg voor zijn, dan denk ik
flikker effe lekker een eind op![]()
En ze ging vreemd ''omdat het kan''ja eh... dan lig ik de hele dag op mijn rug als
ik dat zou doen![]()
In die stemming was ik dus, nu zijn er wat nuance's aangebracht en ging de discussie verder
met een ander, die ene heb ik nog niet teruggezien, maar misschien komt dat nog
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen de hond, maar tegen Fann.
Ik vraag jou toch niet om terug te lezen
Nee, we hebben het ook niet over een ander topic, gewoon een vraag hier...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar verhaal heel anders begrepenmaar goed, ik geloof dat we het hier niet over andere topics mogen hebben van chufi.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?
In de logeerkamer gaan slapen of hem de deur uit schoppen?
Omdat het niet over andere topics mag gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
waarom de f*ck gaat het hier zo vaak over eten?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
Eerst kijken of het een leuke meid isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als die Viking een mokkeltje mee naar huis nam?
In de logeerkamer gaan slapen of hem de deur uit schoppen?
ja, ja die nuance heb ik inmiddels aangebrachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst kijken of het een leuke meid is![]()
Nee, ik ben nogal eenkennig en kan slecht delen wat dat betreft, maar er zijn mensen die daar andere ideeën over hebben.
Kon jij nu wel of niet koken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |