Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nou das ook weer fraai![]()
ik zat al helemaal klaar voor de oudelullen krentebrood nacht
Ah... vaderlijke adviezen enzo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al wijs met mijn schoonzoon zitten lullen vanavond.
We hebben het meer over zijn werk gehad, geheel toevallig zit ie ook tussen de paarden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... vaderlijke adviezen enzo?![]()
Wat heb je gezegd?
Ow... beetje teleurstellendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hebben het meer over zijn werk gehad,heel toevallig zit ie ook tussen de paarden.
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... beetje teleurstellend
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook dedenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen gaan pas over vaderschap nadenken na de bevalling.
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn als vrouwen dat ook deden
Weet ik veelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat moet ik 'm nou vertellen over een baby die nog niet geboren is?
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het wordt een lange zoon, dat is al wel duidelijk door de moderne wetenschap.
Had ik zonder ook wel kunnen voorspellen.![]()
Zo groot is de Aap toch niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:18 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zei dokter Deen ook tegen mij toen de Aap nog in mijn buik woonde...
'lieve hemel, wat een lange benen maar ja wat wil je ook met zulke ouders'
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nekquote:
Je trekt de boel nogal uit zijn verbandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klik hem weglaat je lekker uit elkaar trekken dan, moet jij weten
Hahaha Ik hoop gewoon het beste voor jullie allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:22 schreef sacha het volgende:
[..]
de benen zijn wel lang hoor (in verhouding) en hij legt ze met het grootste gemak in zijn nek
Jij nu ook met deze update, want geen hond die weet waar dat over ging ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh... die ene van vannacht snap ik niks van, die liet haar vent gewoon die vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je trekt de boel nogal uit zijn verband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |