hoiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
Henk Krol bij P&W netgrootste leugenaar van het moment
Zonde van de chocola.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vanmiddag chocoladekruidnoten gekocht
lekker bulkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb vanmiddag chocoladekruidnoten gekocht
Geen zin inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:22 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Ja man, heb me al genoeg bloot gegeven. Zoek het op!
Ik mis wd ook man.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb hier kapot vaak gepost maar omdat alleen dezelfde mensen hier posten in de KLB is het zo'n hecht groepje geworden/is
Dat ging bijna goed.quote:
the neighbors?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Dat nieuwe programma op CC met die aliens.
ach ja, de partijen zelf zijn meestal ook niet de slimste mensenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:36 schreef Chai het volgende:
Ja allemaal domme mensen van alle leeftijden die gaan reageren op stellingen over de casus.
Inderdaad, maar dit is wel erg confronterend, zoveel domme mensen, overalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, de partijen zelf zijn meestal ook niet de slimste mensen
ach het niveau ligt nog steeds hoger dan "red mijn vakantie" of "hart van nederland"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit is wel erg confronterend, zoveel domme mensen, overal
wat heb je gelijmd?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef -supergirl- het volgende:
De lijm op m'n lip en tong zijn weg. Die achter mijn tand zit er nog.
Lijm is moderne slang voor zaad?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:08 schreef -supergirl- het volgende:
De lijm op m'n lip en tong zijn weg. Die achter mijn tand zit er nog.
die dan ook nog een ingestudeerd verhaaltje op moeten gaan dreunenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:36 schreef Chai het volgende:
Ja allemaal domme mensen van alle leeftijden die gaan reageren op stellingen over de casus.
Dat vond ik ook altijd echt zo klinken, jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die dan ook nog een ingestudeerd verhaaltje op moeten gaan dreunen
Wnr wordt je uitgehuwelijkd voor 2 schapen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Sorry, niet vertellen tegen mijn ouders dan krijg ik klappen
Let op de halsbaard.quote:
Ja, zag het al. Fucking sexy.quote:
Volgend jaar voor 3 kamelen aan m'n neef.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wnr wordt je uitgehuwelijkd voor 2 schapen?
/racist
Ik bied 2 kamelen, een koe en een ezel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgend jaar voor 3 kamelen aan m'n neef.
2 kamelen Angel-Joy en supergirl biedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bied 2 kamelen, een koe en een ezel.
Moet je bij m'n vader zijn :$quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bied 2 kamelen, een koe en een ezel.
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima is dan ook een kneus 1e klas. Zelfs 2NutZ heeft seks.
ONZ / blondjes :$quote:
Oudquote:
22quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van jou ben ik het ook alweer vergeten
Awwwwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Sinds dqod weg is is alles naar de hel hier.
Ik mis jou ook, sletjequote:
quote:
Heb je dat bij Angel-Joy haar nagelstudiootje gedaan?quote:
Ook haar nagel gepiercedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
en bonte schilderijtjes er op gemaakt?
Ik keer wel weder naar mijn vertrouwde plekje <3quote:
Likje voor je harige oksel gr gr :$quote:
Morgen tentamen, je hebt echt de worst time ever gekozenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik keer wel weder naar mijn vertrouwde plekje <3
[..]
Likje voor je harige oksel gr gr :$
Ik kom jullie vanavond wel even weer vergezellen, vooral jou CY
Beter ben je er
Hmmm meisjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Morgen tentamen, je hebt echt de worst time ever gekozenmaar ik kom wel even langs
Dank je welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik keer wel weder naar mijn vertrouwde plekje <3
[..]
Likje voor je harige oksel gr gr :$
Ik kom jullie vanavond wel even weer vergezellen, vooral jou CY
Beter ben je er
Nee moet ze vanmiddag nog verven. Ik denk roodquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
en bonte schilderijtjes er op gemaakt?
dat magquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee moet ze vanmiddag nog verven. Ik denk rood
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm meisjeSucces iig, ik zal zo hard voor je duimen dat m'n duimen er spontaan afvliegen
En kom maar even langs ja, je weet de weg![]()
Nu echt ff weer pleite, tot later
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wedden dat je hier morgen niet eens meer aan denkt? en dan nu melden dat je gaat duimen...
Heb jij je WA nog gehad?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
[Video] Presentatrice te sexy voor tv
Dat Turkije begint ook steeds meer een kutland te worden.
Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch landquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind het belachelijk dat zo'n vrouw ontslagen word voor zoiets...maar dit is toch niet iets nieuws daar?
quote:
Bulgarijequote:
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch land
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.
Treurige ontwikkelingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..
ze is vies en haar bikini matcht niet met haar broekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou trouwen.quote:
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waarquote:
Ja, Under the dome...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waar [ afbeelding ] ik vond haar wel leuk, maar Ado niet echt geloof ik. Zit ze in een of andere serie ofzo?
Nee, ik ook nooit. Te perfect is geen interessequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Zou graag met je willen discussieren over Britt Robbertsenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook over
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Oh yeaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekekenquote:
Heb seizoen 1 afgekeken. Super seriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekeken
bevalt goed tot nu toe jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb seizoen 1 afgekeken. Super serieWat vind jij er van?
corgi's! Die zou ik wel eentje willenquote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
corgi's! Die zou ik wel eentje willen![]()
![]()
Zat bij de dierenwinkel een halfnaakte ratvrij lelijk beest, nu voor de helft van de prijs, niemand wil m
Truequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar daar heeft Stgphen King wel vaker last van
probleem is alleen dat ik veel vragen heb waardoor ik verder wil kijken, maar geen tijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicezag pas bij de 7e aflevering ofso dat het verhaal van Stephen King is en de producer Stephen Spielberg
Wil je puppies? M'n favo straathondje moemoe staat op knappenquote:
awhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoooooooo cute... pff.
Ah vet zieligIk had vroeger vet veel ratten, echt topbeestjes zijn het.
Ja, dat had ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ik veel vragen heb waardoor ik verder wil kijken, maar geen tijd
Zo'n beest zo lelijk dat hij eigenlijk lief en leuk wordt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
corgi's! Die zou ik wel eentje willen![]()
![]()
Zat bij de dierenwinkel een halfnaakte ratvrij lelijk beest, nu voor de helft van de prijs, niemand wil m
Mag je helemaal geen één huisdiertje? Pff zou ik echt niet pikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
awh![]()
Ik heb er ook een stel gehad, eentje luisterde echt naar zn naam en liep gewoon buiten achter me aan als ik dr op de grond zette.
Deze was wel lief btw, ik zou haar meegenomen hebben als Ado er niet was geweest. Sowieso had ik dan nu nog een kat en cavia's en ratjes en ws een hamster ofzoecht, ik ben erg
puppieS nog wel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je puppies? M'n favo straathondje moemoe staat op knappen
nee, hij was gewoon lelijk, maar wel vriendelijk en nieuwsgierig, likte mn vingerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n beest zo lelijk dat hij eigenlijk lief en leuk wordt?
fuckquote:
we hebben beesten zat hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mag je helemaal geen één huisdiertje? Pff zou ik echt niet pikken
Ratten zijn fucking lieve beestjes ja. En vooral die grote zijn zo leuk, met die neusjes
Cavia's ook gehad, vind ik minder tof als ratten. Ik zou graag een egeltje willen en een fretje
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
puppieS nog wel! [ afbeelding ]
Zijn wel leuke hondjes altijd, zal mn vader eens vragen, die komt daar ook regelmatig in de buurtkan ie er een meenemen.
mn vader heeft altijd een hond gehad, tot dat niet meer kon ivm werk, maar nu heeft hij een vrouw (Bulgaarse) die meestal gewoon thuis is, dus misschien zou t wel weer kunnen... Geloof alleen niet dat ze t echt op dieren heeftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn vader heeft altijd een hond gehad, tot dat niet meer kon ivm werk, maar nu heeft hij een vrouw (Bulgaarse) die meestal gewoon thuis is, dus misschien zou t wel weer kunnen... Geloof alleen niet dat ze t echt op dieren heeftze mest hun kat ook vet in de hoop dat ie eerder dood gaat geloof ik.
Told ya soquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Neegelijk boos appje na afloop van de toets gestuurd
nee, klopt, totaal andere cultuur. Dus pap zal wel geen hond willen, maar kan t hem allicht vragen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaren zijn vaak niet echt begaan met dieren, zeker de generatie 30+ niet
Zou ik ook doen. Lekker schuldgevoel aan whappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stuur haar morgen nog wel gewoon een succesappje voor haar tentamen
Waarom adopteer je dat beestje niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.
Kruising Duitse herder/Husky is Oost-Europese Herderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, klopt, totaal andere cultuur. Dus pap zal wel geen hond willen, maar kan t hem allicht vragen.
Zn laatste hond was een kruising Duitse herder - husky. Zo'n mooi beest! Niet de gemakkelijkste alleen
Ik heb op een gegeven moment al met drie honden en zeven katten in huis gezeten. Dat was al amper te doen. Ik woon nu op een kleiner appartement. Gaat geen succes worden, hoe graag ik ook wilquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom adopteer je dat beestje niet?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
Had niet hoger dan 4 verwachtquote:
Hoepel toch opquote:
Okequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz voor het eerst in maanden weer gesproken, beetje gehuild enzo.
Maar heb hem helaas niet kunnen overtuigen tot terugkomen
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz voor het eerst in maanden weer gesproken, beetje gehuild enzo.
Maar heb hem helaas niet kunnen overtuigen tot terugkomen
Even quoten hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komt
Eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als jij het niet was zou ik je niet geloven. Maar omdat jij het bent geloof ik het dus welquote:
Doe normaal.quote:
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het niet was zou ik je niet geloven. Maar omdat jij het bent geloof ik het dus welemotioneel wezen
Doe ik ookquote:
Hoi, ben kloon van Gorz.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komt
quote:
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?
quote:
quote:
Marietje? Nee, man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen hetquote:
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen het
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.quote:
lekkers naar keuzequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen ventquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.
Zou Skyler doen tot ze bloed en huiltquote:
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Welke FOK!ker was testobject? That lucky fuck!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle dames hier, was deel van de toelatingstest.
Moest lachen om de knipoog icm het bericht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
/carequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen vent
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
Zo overduidelijk hard to get ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voor
Ja, de rest voor geldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA. Jouw gemis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben Nootarisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest lachen om de knipoog icm het bericht.
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, zware belediging richting vrouwen, dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Wie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dat kunnen hebben te weinig seksdrive.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo overduidelijk hard to get dit
Ignorance is blissquote:
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."
Je genotsknotsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.
Z'n reactie was overigens: "Hnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg", ik denk dat hij as we speak een nieuw account aan het aanmaken isquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Z'n reactie was overigens: "Hnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg", ik denk dat hij as we speak een nieuw account aan het aanmaken is
YOLO.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."
Bulgaarse stylequote:
nee dat is hij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij dit? Want dan lijk je echt ziekelijk veel op m'n ex.
Mijn moeder vroeg me om een Bulgaarse zigeuner te imiteren en maakte er deze printscreen vanquote:
quote:
Hahahaquote:
Oh please, niemand gelooft ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg me om een Bulgaarse zigeuner te imiteren en maakte er deze printscreen van
wut?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik daadwerkelijk een houten hartje voor in de tuin om mijn nek hang en er mee pronkquote:
Waaromquote:
Dacht dat het de opdruk van je shirt was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik daadwerkelijk een houten hartje voor in de tuin om mijn nek hang en er mee pronk
lassie is jaloersquote:
Heb je mij iets horen zeggen over hoe hij eruit ziet dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? zo lelijk is hij niet voor een fokker.
Hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Dacht dat het de opdruk van je shirt was.
Ik heb wel foto's van Germano.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij foto's van Germano? Wat moet je ervoor hebben? Ik ben nieuwsgierig.
Sowieso hoor ik je niet. Maar daar ging ik vanuit, misschien mijn fout idd.. meestal staaf jij je reactie in die trant dan met een foto van je rugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je mij iets horen zeggen over hoe hij eruit ziet dan?
Ik denk niet dat de gemiddelde giraffe daar van onder de indruk isquote:
Ja, ik kraak altijd iedereen af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso hoor ik je niet. Maar daar ging ik vanuit, misschien mijn fout idd.. meestal staaf jij je reactie in die trant dan met een foto van je rug
kan lassie niet aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde giraffe daar van onder de indruk is
Niet altijd en niet iedereen... wees niet te hard op jezelf.quote:
Ik word ook altijd hard van mezelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet altijd en niet iedereen... wees niet te hard op jezelf.
heb alleen foto's van mijn lulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij foto's van Germano? Wat moet je ervoor hebben? Ik ben nieuwsgierig.
Jammer, FOK! kan zulke kleine bestanden niet uploadenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb alleen foto's van mijn lul
Ja, dat weten wequote:
Hoorde dat er een film kwam van God of War... ben je al gecast?quote:
daarom upload ik ze naar imgur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer, FOK! kan zulke kleine bestanden niet uploaden
Ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde dat er een film kwam van God of War... ben je al gecast?
Is dat ijsje gemaakt van leverpastei ofzoquote:
Dat ijsje is bruin man. Leverpastei is roze.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat ijsje gemaakt van leverpastei ofzo
Blikjes in mijn koelkast liggen vaak wel een tijdje open. Dan wordt het bruin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ijsje is bruin man. Leverpastei is roze.
quote:
hahaahhahhahaha ;pquote:
quote:
quote:
ja maar, jufquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je hier.
Goedzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
ja maar, juf
ik zal braaf zijn nu
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
ja maar, juf
ik zal braaf zijn nu
Ah, wisequote:
4ebe.quote:
Jaquote:
Niet 5quote:
Lol Dven kan alleen maar hoeren neuken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
EN zichzelf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol Dven kan alleen maar hoeren neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |