quote:
quote:
quote:
mensen die nog GTA V in plaats van GTA O spelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
WHERE YO' CASH AT?! 6,45 billion on deck, flashy lifestyle, YMCMB, #1 stunna *rubs hands*
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog inquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahaha. On a serious note though: good job man!
Aandelen, of geglitched?
Hoe moet je aan draden komen dan? Slecht gekauwde groenten oid?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog in.
Ja precies, zo'n half touw door de drol verwikkeld weet je wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je aan draden komen dan? Slecht gekauwde groenten oid?
Of diarree vanwege een of ander sapkuurtje waarbij je zes dagen alleen zeewiersmoothies drinkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog in.
Nee eigenlijk niet. Ken dat alleen van de stront van de honden als ze gras of kuilvoer hebben gegeten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n half touw door de drol verwikkeld weet je wel.
Met die Lester missies?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Hehehe.
Aandelen man. Slim as fuck gespeeld, andermans moves studyen en proberen beter te doen
.
Alsof zij er zo "gezond" uitziet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit zoiets als sexmuseum in Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Dima ben je hier? was gisteren naar Groninger museum geweest en ze hebben er een expositie over china en taboe's.
Heleboel foto's van china kutjes met sigaretten er in, opengetrokken poesjes, volgespoten condooms etc.misschien leuk voor je.
Ahja, die zijn perfect om goede stacks te maken. #TMT Echter speelde ik zo ziek hard dat ik het niet eens besefte. Heb met de release van GTA O van 4 mil wel 237 mil gemaakt, dus nu langzaamaan stacken.quote:
Haram!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
Ben wel een keer naar seks museum geweest in Amsterdam, facking ranzige dingen zag je daar soms
Maar jij bent preuts.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
Ben wel een keer naar seks museum geweest in Amsterdam, facking ranzige dingen zag je daar soms
Haha, #TMTquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, die zijn perfect om goede stacks te maken. #TMT Echter speelde ik zo ziek hard dat ik het niet eens besefte. Heb met de release van GTA O van 4 mil wel 237 mil gemaakt, dus nu langzaamaan stacken.
In principe heb jij nu infinite cash. Je kan alle properties, auto's, helicopters, whatever kopen zonder echt arm te worden. Als ik jou was zou ik 1 bil op Hawk and Little (HAL) zetten; die gaat nog stijgen.
Zie je.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Misschien wel beetjeMaar een vuist in m'n kut gaat me wel wat te ver hoor
Ja, Online is echt fucked up aan het doen. Hopelijk fiksen ze het snel. Jammer wel dat je een Xbox hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, #TMT.
Kon tot gister niet online man, bullshit servers deden het bij mij steeds niet. Kon daarom ook pas vannacht en vandaag pas BAWSAQ op met Lester.
Noem je me nou ranzig?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat jij dat nou elke avond doet moet jij weten.
Oké.quote:
Hey aight.quote:
Bij jou ook wel hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Past daar bij jou gewoon een vuist in, ja?
Niet.klagen, ik heb mn disc gemold.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, #TMT.
Kon tot gister niet online man, bullshit servers deden het bij mij steeds niet. Kon daarom ook pas vannacht en vandaag pas BAWSAQ op met Lester.
Je bent zelf een oude lulquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk. zaterdag spaarclub uitje, zondag oude lullen concert met mn pa geweest
dankjequote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
maar ten opzichte van het gemiddelde publiek was ik toch wel 20 jaar jonger
hoe oud ben jij eigenlijk?
Dag liefjequote:
Beetje de standaard he als je fan bent van wat anders dan wat in de afgelopen twintig jaar opgekomen isquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
maar ten opzichte van het gemiddelde publiek was ik toch wel 20 jaar jonger
hoe oud ben jij eigenlijk?
ik ben er geen fan van, mn vader wel. maar ja. je kunt die man niet alleen laten gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje de standaard he als je fan bent van wat anders dan wat in de afgelopen twintig jaar opgekomen is
Jij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
kut, moet over twintig minuten op kantoor zijn en ik lig nog in bedsnel de douche in
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgenquote:
42 minuten geleden zei je nog dat je er over 20 minuten moest zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgen
Ach, en anders hebben ze zo een andere inpak pool gevonden om je werk over te nemen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgen
Om 09:08 zei ik 20 minuten. Feitelijk gezien had het 22 minuten moeten zijn. Excuses.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
42 minuten geleden zei je nog dat je er over 20 minuten moest zijn?
Een Pool mocht willen dat hij mijn werk + salaris hadquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach, en anders hebben ze zo een andere inpak pool gevonden om je werk over te nemen.
1 euro meer dan minimum loon?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een Pool mocht willen dat hij mijn werk + salaris had
Een volle euro? Bruto misschienquote:
Ik heb al een mooi cadeautje voor je gekocht voor op onze datequote:
Ja ik kan wel zeggen 1000 euro netto maar dan is het nog steeds een leugen. Waarom denk je dat ik een sad face erachter plaatste? Niet omdat ik zo'n volwaardig salaris hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha dus het is nog minder, had dan netto gezegd.
1000 netto p/m is niet veel voor een volledige werkweek, dus je bent stagiaire?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik kan wel zeggen 1000 euro netto maar dan is het nog steeds een leugen. Waarom denk je dat ik een sad face erachter plaatste? Niet omdat ik zo'n volwaardig salaris heb
1000 euro netto boven minimum hebben we het over. Daarbij geef ik al aan dat het een leugen zou zijn. Ik ben gewoon onderbetaaldquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1000 netto p/m is niet veel voor een volledige werkweek, dus je bent stagiaire?
De new kids wisten het al. Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
Heb iemand tips om in GTA5 wat makkelijk geld te krijgen?
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:03 schreef Dven het volgende:
[..]
1000 euro netto boven minimum hebben we het over. Daarbij geef ik al aan dat het een leugen zou zijn. Ik ben gewoon onderbetaaldMaarja, in deze tijden is het al heel wat dat je een baantje hebt dus ik klaag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat zijn paupers. Need money, wil die heli enzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
De new kids wisten het al. Hoeren neuken, nooit meer werken
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.CYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.Nouja, met mijn inkomen ben ik hier een koning, in Nederland hoogmodaal en in Noorwegen een pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel druk bezig om de inkomsten drastisch te verhogen zodat ik hier een god ben en in Nederland een koning
Maar dat duurt nog wel een paar maanden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, met mijn inkomen ben ik hier een koning, in Nederland hoogmodaal en in Noorwegen een pauper![]()
Wel druk bezig om de inkomsten drastisch te verhogen zodat ik hier een god ben en in Nederland een koning
Maar dat duurt nog wel een paar maanden
Hoi!quote:
Ik zeurde ook niet echt. Die ene gozer begon enkel over inpakpolen en minimuminkomens. Dan speel ik graag het spelletje meequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoeg
[..]
Hoi!
how you doin'?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoeg
[..]
Hoi!
goed hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel goed! Donderdag tentamen, dus dat is bleh, maar vrijdag lekker op vakantieEn jij?
Redelijk wat te doen en vooral fijn buiten het zuipseizoen dus wat dat betreft zit je erg goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreta! Nog nooit geweest, dus erg benieuwd! Wordt iig lekker weer
lekker! met panzie?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreta! Nog nooit geweest, dus erg benieuwd! Wordt iig lekker weer
Zou mijn keuze zijn als ik kinderen hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/620394/1/1/50/wil-jij-kinderen.html
die laatste optie
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
In NL zou ik het nog wel overwegen aangezien ze daar verplicht zijn de huishoudelijke taken over te nemen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Ik voldoe wel aan bepaalde aspectenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Wat dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al een mooi cadeautje voor je gekocht voor op onze date
Bulgaarse tuinman voor de plantjes op je balkonquote:
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
Jij ook succes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
succes studentjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
Ben een scholier.quote:
Op FOK! mag dat niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hbo mag zich toch ook student noemen? of vind je niet?
fietsknor?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef Chai het volgende:
Plus ik woon thuis, ben een fietsknor. Typische scholier dus.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Varkensfiets.
Doe niet zo dom man.
quote:
Idd, al 5 dagen niet gepost. Niks voor hem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Murdera eigenlijk?
Ik zet in op in coma na een uit de hand gelopen illegaal feest onder een brug in niemandsland.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangekocht door Veer als vogelhuisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Gisteren hem nog omver gereden in GTA Onlinequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Murdera eigenlijk?
Ik zet in op in coma na een uit de hand gelopen illegaal feest onder een brug in niemandsland.
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagSamenvatting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blablabla exen missen blablabla. Het zal wel aan de tijd van de maand liggen dat ik het wel wat vindquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren over smalltalk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wedden dat je hier morgen niet eens meer aan denkt? en dan nu melden dat je gaat duimen...
Smalltalkquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren over smalltalk.
Ja, hoort erbij als je een bekende op straat tegen komt....quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoort er nu eenmaal bij. Je kan niet gelijk de diepte in.
Interesseert me allemaal niet, wou gewoon haar antwoord weten... reactie was ook gericht aan haar dus waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
CY en ik voelen ons er prima bij, dus waar bemoei jij je mee?
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wedden dat je hier morgen niet eens meer aan denkt? en dan nu melden dat je gaat duimen...
Met haar duimen die ze voor mij fictief zal draaien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert me allemaal niet, wou gewoon haar antwoord weten... reactie was ook gericht aan haar dus waar bemoei jij je mee?
how sweetquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?
Dat is gekat voor jou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
Whehehe hoef nog niet eens ongesteld te worden.
En nu al kunnen genieten van gekat.![]()
Okquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?
Wat doe je hier dan?quote:
Tikken per minuut... wist je niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, ik maak gebruik van de wifi in een NS-trein. Het is de hotspot van T-mobile. Er staat pricing op de homepage waar je kan zien hoelang je er al op zit, maar ik neem aan dat het gewoon gratis is, right?
thxkbai
Tijdje geen seks gehad jonge? Wie klaagt er nou ik merk alleen wat op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?vraag me dat altijd af... van die kloontjes die binnen komen, van alles wat roepen hoe kut het hier is, wat een stomme mensen hier zijn en wat saai het is maar er niks aan doen of gewoon uberhaupt niet weg blijven..
wat is dat?schreeuw om aandacht of wat?
Kom fronten broquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat tikken per minuut geven.
Nee, juist wel seks gehad. Alsof je daar compleet van veranderd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Tijdje geen seks gehad jonge? Wie klaagt er nou ik merk alleen wat op.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, ik maak gebruik van de wifi in een NS-trein. Het is de hotspot van T-mobile. Er staat pricing op de homepage waar je kan zien hoelang je er al op zit, maar ik neem aan dat het gewoon gratis is, right?
thxkbai
Met Rebubbled?quote:
In treinen gewoon gratis toch? Dat was altijd het enige goede aan treinen in NL ten opzichte van zo goed als alle andere landenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de voorwaarden hoeveel dat per minuut kost?
Sukkeltje.
nee hoor kost duurquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
thxkbai
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de voorwaarden hoeveel dat per minuut kost?
Sukkeltje.
de KPN hutspot is tegenwoordig ook gratis op de stations. Veel sneller ook want glasvezel. YouTube werkt ook gewoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
In treinen gewoon gratis toch? Dat was altijd het enige goede aan treinen in NL ten opzichte van zo goed als alle andere landen
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en Hongarijequote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de KPN hutspot is tegenwoordig ook gratis op de stations. Veel sneller ook want glasvezel. YouTube werkt ook gewoon
voor 1 rit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en HongarijeMaarja, heel noord en west europa is schraal wat dat betreft. Trein in Zweden ook. 15 euro om te mogen internetten !!!
Zwedenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en HongarijeMaarja, heel noord en west europa is schraal wat dat betreft. Trein in Zweden ook. 15 euro om te mogen internetten !!!
Echt? Jullie 'vriendschap' leek mij echt zo'n digitale versie waarbij nooit elkaar in de ogen is gekeken... ik zit fout?quote:
Ja, die. Goeie ass hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rebubbled ken ik alleen van die dikke asspic met blauwe plek?
Jepquote:
Treinen zijn wel fijn maar 15 euro om te kunnen internetten is echt belachelijkquote:
Haha, wou via d'r fobo d'r pohi opzoeken maar hier stond die opmerking alquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die. Goeie ass hooren zij zelf ook wel. Alleen viel mij pas net op na een opmerking van Krio dat ze wel beste onderarmen heeft
heel makkelijk: niet internetten danquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Treinen zijn wel fijn maar 15 euro om te kunnen internetten is echt belachelijk
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Woont ze echt in A'dam? Volgens mij ken ik haar via-via!
Haha ok ;pquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, wou via d'r fobo d'r pohi opzoeken maar hier stond die opmerking al.
Woont ze echt in A'dam? Volgens mij ken ik haar via-via!
Internetten is toch wel prettig tijdens een treinreis van 8 uurquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel makkelijk: niet internetten dan
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.quote:
Gewoon 4G roamingquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Internetten is toch wel prettig tijdens een treinreis van 8 uur
Had van jou wel wat backup verwachtquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.
Wat is er gebeurd, vertel me allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.
Niet nodig toch, ze zetten zichzelf al genoeg voor schutquote:
was wahed lijpe fittie om shi smalltalk tussen 2 kahba's en 1 hipster a oulehquote:
Economy classquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:13 schreef Dven het volgende:
2 december denk ik naar Nederland. Vlucht naar Brussel voor 10 euro
True.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet nodig toch, ze zetten zichzelf al genoeg voor schut.
[..]
was wahed lijpe fittie om shi smalltalk tussen 2 kahba's en 1 hipster a ouleh
Vanaf Bulgarije?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:13 schreef Dven het volgende:
2 december denk ik naar Nederland. Vlucht naar Brussel voor 10 euro
Voor 2,5 uurtjes ga ik inderdaad niet voor de wat duurdere vluchten. Maar jij gaat ook vast ultra-businessclass wanneer je met de trein van Groningen naar Rotterdam gaatquote:
Bulgarijequote:
OVquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor 2,5 uurtjes ga ik inderdaad niet voor de wat duurdere vluchten. Maar jij gaat ook vast ultra-businessclass wanneer je met de trein van Groningen naar Rotterdam gaat
Je moet gaan skydiven daar, kkvetquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:18 schreef Dven het volgende:
Wel al een vlucht naar Dubai geboekt. 125 euro retour
Nah, gewoon even een weekje chillen bij een vriendin. Skydiven doe ik thuis welquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moet gaan skydiven daar, kkvet.
Nee grapjasquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, gewoon even een weekje chillen bij een vriendin. Skydiven doe ik thuis wel
Skydiven is skydiven. Zo bijzonder vind ik Dubai uberhaupt niet, anders had ik er nu wel gewoond aangezien het me klimatologisch bijzonder aantrektquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee grapjasweekje chillen kan je thuis wel. Skydiven is daar 100x vetter.
wat heeft ze misdaan volgens jou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef AMD_POES het volgende:
Heeft iemand foto woonplaats enz van mbhhh? Zin om haar huis te rellen
Heb je in een weekje wel gezien, ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Skydiven is skydiven. Zo bijzonder vind ik Dubai uberhaupt niet, anders had ik er nu wel gewoond aangezien het me klimatologisch bijzonder aantrekt
De user dwc ruffryder weet daar alles van maar is al tijd niet online geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:22 schreef AMD_POES het volgende:
Heeft iemand foto woonplaats enz van mbhhh? Zin om haar huis te rellen
Sloeries niet waarderenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef AMD_POES het volgende:
Nou volgens mij is ze de grootste sloerie van FOK! toch? Die verdienen wel een goeie rel!
ooh online romance?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De user dwc ruffryder weet daar alles van maar is al tijd niet online geweest.
Nee, dat is supergirl.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:26 schreef AMD_POES het volgende:
Nou volgens mij is ze de grootste sloerie van FOK! toch? Die verdienen wel een goeie rel!
Ja iddquote:
Met zo een sloerie? Wat zielig voor m.. Hoop dat hij niks met dr geflikt heeft blijkt een lopend soa te zijnquote:
HAHAquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ah digital richbitch shootout up in heres
misschien moet je er even een topic over openen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Met zo een sloerie? Wat zielig voor m.. Hoop dat hij niks met dr geflikt heeft blijkt een lopend soa te zijn
hahahahahaha ja of misschien dwc zelf?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet je er even een topic over openen.
er zijn misschien wel meer gedupeerden
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigquote:
Sommige mannen houden van sloeries. Geen idee btw of mbhhh een is. Dacht altijd dat het een man betrof.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Met zo een sloerie? Wat zielig voor m.. Hoop dat hij niks met dr geflikt heeft blijkt een lopend soa te zijn
nee, dan lijkt het net een wraakactie en wordt het niet serieus genomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
hahahahahaha ja of misschien dwc zelf?
Overleef je het daar in Maleisië nog?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je in een weekje wel gezien, ja.
Hahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef ntm het volgende:
[..]
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigDat jij nou Maagd bent
hmmm en we weten niet of hij nou echt iets met haar gedaan heeft..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan lijkt het net een wraakactie en wordt het niet serieus genomen
het is een hardnekkig gerucht, maar volgens dwc zou real life contact met fokkers uit den boze zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
hmmm en we weten niet of hij nou echt iets met haar gedaan heeft..
Weet niet zo goed of dit nou echt gespeeld is of dat ze echt zo erg naïef is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha"Ik snap het niet
heb meerdere verhalen zelf op FOK! geplaatst, en ook nog verhalen van andere users die mij irl kennen maar ik snap het niet
"
Ben ik met hem eens. Maar een huis van een sloerie rellen kan geen kwaadquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een hardnekkig gerucht, maar volgens dwc zou real life contact met fokkers uit den boze zijn
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienterquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet zo goed of dit nou echt gespeeld is of dat ze echt zo erg naïef is.
Heeft problemen realiteit en fictie uit elkaar te houden, denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienter
Zegt mevrouw sexmuseumquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef ntm het volgende:
[..]
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigDat jij nou Maagd bent
Dit topic ook KLB / Verplicht moeten werken vragen hoe je ontslagen wordtquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienter
een vuist in je kut is altijd spannendquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ben een keer naar sex museum geweest, spannend he
Wat een mongoolquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit topic ook KLB / Verplicht moeten werken vragen hoe je ontslagen wordtIk doe zelf universiteit, werk ernaast en heb nog genoeg vrije tijd over. Laat staan iemand die mbo doet.
Wellicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:39 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Heeft problemen realiteit en fictie uit elkaar te houden, denk ik.
Dezelfde wat? registratie datum van vandaag...quote:
Als jij dat spannend vindt moet je dat vooral blijven doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:42 schreef Beebiel het volgende:
[..]
een vuist in je kut is altijd spannend
dezelfde persoon als gisterenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dezelfde wat? registratie datum van vandaag...
Ok, maar dit gaat over het account.. niet de persoon.quote:
watquote:In Hoorn is maandag een 26-jarige man overleden die kort daarvoor twee mensen had neergestoken bij een coffeeshop in Hoorn. Hij stak ook zichzelf na de steekpartij en is daarna in het water gesprongen.
ik bedoel letterlijk he, viezerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij dat spannend vindt moet je dat vooral blijven doen.
kom je wel achter, ooitquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, maar dit gaat over het account.. niet de persoon.
Denk dat ik het al wel weet.quote:
Waar invest je in dan? ben nu bij de een na laatste Lester missie maar ben aldoor vergeten de goeie aandelen te kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Golf Course, 2 Cinema's en dat Theater gekocht, nog maar 1,9 biljard over met Michael.
Dat verschilt per missie hèquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar invest je in dan? ben nu bij de een na laatste Lester missie maar ben aldoor vergeten de goeie aandelen te kopen
Ik heb ook echt geen drol meer idd, aan geldquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat verschilt per missie hè. En zo cash je natuurlijk nooit
.
Heb je wel die Big Score heist gedaan? Met de juiste crew krijg je daar 40 miljoen per persoon, met 5 Lester-missies maak je daar respectievelijk +/- 80, 250, 600, 1500 en 2100 miljoen per persoon vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen drol meer idd, aan geldvet dom, kreeg bij de 3e missie pas mee dat ie het aldoor had over een bedrijf enzo
Dus toen nog maar wat aandelen gekocht.
Nee, die moet ik ook nog doen. Wacht nu eerst met die L missies idd. Had al gelezen dat je die nog niet moest doen, pas na de heist en daarna alles investeren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel die Big Score heist gedaan? Met de juiste crew krijg je daar 40 miljoen per persoon, met 5 Lester-missies maak je daar respectievelijk +/- 80, 250, 600, 1500 en 2100 miljoen per persoon van.
Zoiets.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in 5 stukken gehakt met beton in z'n sokken op de bodem van het IJ, na een uit de hand gelopen ruzie met Vas.
Echt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is Hoorn niet een wijk in Volendam?Dat krijg je ervan.
In jezelf investeren en proberen wat aangenamer te worden voor je medemensquote:
Nee, overgevoelige mensen moeten gewoon niet met mij omgaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jezelf investeren en proberen wat aangenamer te worden voor je medemens
Wow.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, overgevoelige mensen moeten gewoon niet met mij omgaan.
Dat dacht ik altijd..quote:
Ontkenning? van wat?quote:
Neem je normale UI eens johquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw liefde voor mijJe houdt van vernedering en koude vrouwen.
Wauw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
One night in Veer, morgen met dWc in de hoofdrol.
Haha nice 1quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw liefde voor mijJe houdt van vernedering en koude vrouwen.
Dat is lekkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:11 schreef VeerEli het volgende:
Zometeen minestronesoep eten JAMMIE
[ afbeelding ]
Je mag er wel voor uitkomen hoor, niemand zal je veroordelenquote:
Neuh, maar wel behoorlijke ''richtlijnen/standaarden''.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Minestronesoep is geen vast recept voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |