Als jij een beperkte mongool bent wel ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
In NL zou ik het nog wel overwegen aangezien ze daar verplicht zijn de huishoudelijke taken over te nemen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Ik voldoe wel aan bepaalde aspectenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Wat dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al een mooi cadeautje voor je gekocht voor op onze date
Bulgaarse tuinman voor de plantjes op je balkonquote:
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
Jij ook succes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
succes studentjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
Ben een scholier.quote:
Op FOK! mag dat niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hbo mag zich toch ook student noemen? of vind je niet?
fietsknor?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef Chai het volgende:
Plus ik woon thuis, ben een fietsknor. Typische scholier dus.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Varkensfiets.
Doe niet zo dom man.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |