Als jij een beperkte mongool bent wel ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef Dven het volgende:
In NL zou ik het nog wel overwegen aangezien ze daar verplicht zijn de huishoudelijke taken over te nemen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Ik voldoe wel aan bepaalde aspectenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij een beperkte mongool bent wel ja.
Wat dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb al een mooi cadeautje voor je gekocht voor op onze date
Bulgaarse tuinman voor de plantjes op je balkonquote:
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
Jij ook succes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
Vroeg vrij.(genomen)
Casusvoorbereiding is gewoon enigszins gelukt denk ikhopelijk morgen toets goed maken.
[/liefdagboekpostmaarandersishetookmaarzodoodhier]
succes studentjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, goed bezig! Zal voor je duimen morgenHeb donderdag zelf ook tentamen, zo ontzettend geen zin in
Ben een scholier.quote:
Op FOK! mag dat niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hbo mag zich toch ook student noemen? of vind je niet?
fietsknor?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef Chai het volgende:
Plus ik woon thuis, ben een fietsknor. Typische scholier dus.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Varkensfiets.
Doe niet zo dom man.
quote:
Idd, al 5 dagen niet gepost. Niks voor hem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Murdera eigenlijk?
Ik zet in op in coma na een uit de hand gelopen illegaal feest onder een brug in niemandsland.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangekocht door Veer als vogelhuisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Gisteren hem nog omver gereden in GTA Onlinequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Murdera eigenlijk?
Ik zet in op in coma na een uit de hand gelopen illegaal feest onder een brug in niemandsland.
Een van de weinige keren dat ik wat semi-moois tegen kwam op 9gagSamenvatting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blablabla exen missen blablabla. Het zal wel aan de tijd van de maand liggen dat ik het wel wat vindquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren over smalltalk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wedden dat je hier morgen niet eens meer aan denkt? en dan nu melden dat je gaat duimen...
Smalltalkquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die gaan zeuren over smalltalk.
Ja, hoort erbij als je een bekende op straat tegen komt....quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoort er nu eenmaal bij. Je kan niet gelijk de diepte in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |