Interesseert me allemaal niet, wou gewoon haar antwoord weten... reactie was ook gericht aan haar dus waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
CY en ik voelen ons er prima bij, dus waar bemoei jij je mee?
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wedden dat je hier morgen niet eens meer aan denkt? en dan nu melden dat je gaat duimen...
Met haar duimen die ze voor mij fictief zal draaien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert me allemaal niet, wou gewoon haar antwoord weten... reactie was ook gericht aan haar dus waar bemoei jij je mee?
how sweetquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?
Dat is gekat voor jou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
Whehehe hoef nog niet eens ongesteld te worden.
En nu al kunnen genieten van gekat.![]()
Okquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wedden dat Chai morgenochtend gewoon een appje van me heeft waarin ik haar succes wens?
Wat doe je hier dan?quote:
Tikken per minuut... wist je niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, ik maak gebruik van de wifi in een NS-trein. Het is de hotspot van T-mobile. Er staat pricing op de homepage waar je kan zien hoelang je er al op zit, maar ik neem aan dat het gewoon gratis is, right?
thxkbai
Tijdje geen seks gehad jonge? Wie klaagt er nou ik merk alleen wat op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?vraag me dat altijd af... van die kloontjes die binnen komen, van alles wat roepen hoe kut het hier is, wat een stomme mensen hier zijn en wat saai het is maar er niks aan doen of gewoon uberhaupt niet weg blijven..
wat is dat?schreeuw om aandacht of wat?
Kom fronten broquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat tikken per minuut geven.
Nee, juist wel seks gehad. Alsof je daar compleet van veranderd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Tijdje geen seks gehad jonge? Wie klaagt er nou ik merk alleen wat op.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, ik maak gebruik van de wifi in een NS-trein. Het is de hotspot van T-mobile. Er staat pricing op de homepage waar je kan zien hoelang je er al op zit, maar ik neem aan dat het gewoon gratis is, right?
thxkbai
Met Rebubbled?quote:
In treinen gewoon gratis toch? Dat was altijd het enige goede aan treinen in NL ten opzichte van zo goed als alle andere landenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de voorwaarden hoeveel dat per minuut kost?
Sukkeltje.
nee hoor kost duurquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
thxkbai
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de voorwaarden hoeveel dat per minuut kost?
Sukkeltje.
de KPN hutspot is tegenwoordig ook gratis op de stations. Veel sneller ook want glasvezel. YouTube werkt ook gewoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
In treinen gewoon gratis toch? Dat was altijd het enige goede aan treinen in NL ten opzichte van zo goed als alle andere landen
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en Hongarijequote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de KPN hutspot is tegenwoordig ook gratis op de stations. Veel sneller ook want glasvezel. YouTube werkt ook gewoon
voor 1 rit?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en HongarijeMaarja, heel noord en west europa is schraal wat dat betreft. Trein in Zweden ook. 15 euro om te mogen internetten !!!
Zwedenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zozo. Begint NL toch in te lopen op Servie, Bulgarije, Macedonie, Roemenie en HongarijeMaarja, heel noord en west europa is schraal wat dat betreft. Trein in Zweden ook. 15 euro om te mogen internetten !!!
Echt? Jullie 'vriendschap' leek mij echt zo'n digitale versie waarbij nooit elkaar in de ogen is gekeken... ik zit fout?quote:
Ja, die. Goeie ass hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Rebubbled ken ik alleen van die dikke asspic met blauwe plek?
Jepquote:
Treinen zijn wel fijn maar 15 euro om te kunnen internetten is echt belachelijkquote:
Haha, wou via d'r fobo d'r pohi opzoeken maar hier stond die opmerking alquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die. Goeie ass hooren zij zelf ook wel. Alleen viel mij pas net op na een opmerking van Krio dat ze wel beste onderarmen heeft
heel makkelijk: niet internetten danquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Treinen zijn wel fijn maar 15 euro om te kunnen internetten is echt belachelijk
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Woont ze echt in A'dam? Volgens mij ken ik haar via-via!
Haha ok ;pquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, wou via d'r fobo d'r pohi opzoeken maar hier stond die opmerking al.
Woont ze echt in A'dam? Volgens mij ken ik haar via-via!
Internetten is toch wel prettig tijdens een treinreis van 8 uurquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel makkelijk: niet internetten dan
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.quote:
Gewoon 4G roamingquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Internetten is toch wel prettig tijdens een treinreis van 8 uur
Had van jou wel wat backup verwachtquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.
Wat is er gebeurd, vertel me allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry, nadat 2NutZ net helemaal spazz out ging tegen Chai en CY doe ik niet meer aan smalltalk op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |