HAHAquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ah digital richbitch shootout up in heres
misschien moet je er even een topic over openen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Met zo een sloerie? Wat zielig voor m.. Hoop dat hij niks met dr geflikt heeft blijkt een lopend soa te zijn
hahahahahaha ja of misschien dwc zelf?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet je er even een topic over openen.
er zijn misschien wel meer gedupeerden
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigquote:
Sommige mannen houden van sloeries. Geen idee btw of mbhhh een is. Dacht altijd dat het een man betrof.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Met zo een sloerie? Wat zielig voor m.. Hoop dat hij niks met dr geflikt heeft blijkt een lopend soa te zijn
nee, dan lijkt het net een wraakactie en wordt het niet serieus genomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
hahahahahaha ja of misschien dwc zelf?
Overleef je het daar in Maleisië nog?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je in een weekje wel gezien, ja.
Hahahaquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef ntm het volgende:
[..]
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigDat jij nou Maagd bent
hmmm en we weten niet of hij nou echt iets met haar gedaan heeft..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan lijkt het net een wraakactie en wordt het niet serieus genomen
het is een hardnekkig gerucht, maar volgens dwc zou real life contact met fokkers uit den boze zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
hmmm en we weten niet of hij nou echt iets met haar gedaan heeft..
Weet niet zo goed of dit nou echt gespeeld is of dat ze echt zo erg naïef is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha"Ik snap het niet
heb meerdere verhalen zelf op FOK! geplaatst, en ook nog verhalen van andere users die mij irl kennen maar ik snap het niet
"
Ben ik met hem eens. Maar een huis van een sloerie rellen kan geen kwaadquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is een hardnekkig gerucht, maar volgens dwc zou real life contact met fokkers uit den boze zijn
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienterquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet zo goed of dit nou echt gespeeld is of dat ze echt zo erg naïef is.
Heeft problemen realiteit en fictie uit elkaar te houden, denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienter
Zegt mevrouw sexmuseumquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef ntm het volgende:
[..]
inb4 supergirl: ik snap niet waarom ik voor sloerie wordt uitgemaakt want dat ben ik helemaal niet, ik ben onschuldigDat jij nou Maagd bent
Dit topic ook KLB / Verplicht moeten werken vragen hoe je ontslagen wordtquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk helaas voor haar het laatste. Ze is niet heel pienter
een vuist in je kut is altijd spannendquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ben een keer naar sex museum geweest, spannend he
Wat een mongoolquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit topic ook KLB / Verplicht moeten werken vragen hoe je ontslagen wordtIk doe zelf universiteit, werk ernaast en heb nog genoeg vrije tijd over. Laat staan iemand die mbo doet.
Wellicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:39 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Heeft problemen realiteit en fictie uit elkaar te houden, denk ik.
Dezelfde wat? registratie datum van vandaag...quote:
Als jij dat spannend vindt moet je dat vooral blijven doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:42 schreef Beebiel het volgende:
[..]
een vuist in je kut is altijd spannend
dezelfde persoon als gisterenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dezelfde wat? registratie datum van vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |