Snel! pas de OP aan!!quote:
Tradities zijn er om te behoudenquote:
Over 3,5 jaar pas.quote:
Schoonmaakster inhuren. ben je gelijk van dat gezeik af dat je te lui bent om te koken of een pizza in de oven te stoppenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme man.. Ben moed aan het verzamelen om m'n kamer te cleanen. GEEN ZIN
Nog 3,5 jaar van een nederlandse uitkering genietenquote:
Je mag de mijne wel doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Beter ga je troep verzamelen en kom je moed halverwege tegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Had ik die er maar bovenopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar van een nederlandse uitkering genieten
Een beetje bulgaar kan je wel uitleggen hoe dat werkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Had ik die er maar bovenopAls ik ontslagen word sowieso hier de WW in
Krijg ik toch niet aangezien ik werk heb. Sowieso zal die uitekering lager zijn dan mijn Bulgaarse uitkering wanneer ik werkloos raak. Soms hoop ik wel een beetje op ontslag. Niets doen en alsnog 80% uitbetaald krijgen terwijl ik wat meer tijd in zwartwerk kan stekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een beetje bulgaar kan je wel uitleggen hoe dat werkt.
Die reorganisatie waar ik mee te maken krijg wil ook maar niet vlottenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg ik toch niet aangezien ik werk heb. Sowieso zal die uitekering lager zijn dan mijn Bulgaarse uitkering wanneer ik werkloos raak. Soms hoop ik wel een beetje op ontslag. Niets doen en alsnog 80% uitbetaald krijgen terwijl ik wat meer tijd in zwartwerk kan steken
Lullig man. Hier flikkeren ze ook iedereen er uit behalve degene die er op hopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die reorganisatie waar ik mee te maken krijg wil ook maar niet vlotten
In het lulligste geval willen ze nog 4-5 jaar van me profiteren, dikke kans dat ik dan zelf al weg benquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Lullig man. Hier flikkeren ze ook iedereen er uit behalve degene die er op hopen
Quelle horreurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In het lulligste geval willen ze nog 4-5 jaar van me profiteren, dikke kans dat ik dan zelf al weg ben
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet stoppen met lachen. Dank VeerEli![]()
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Maar btw, niet Bulgaars dus. Maar je ziet er wel uit als een oostblokker. Wat ben je dan?
Weet je dat ik in Bulgarije zit?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.
Nee, vertel me alles.quote:
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezien
In BULGARIJE misschien welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.I can't.
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?quote:
Waar? Oh daarquote:
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
Nog een paar FOK!kers maar die komen er niet voor uit omdat ze niet met mij geassocieerd willen wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?
This looks photoshopped.quote:
Zigeunerwijken in Sofiaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je daar eigenlijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Zigeunerwijken in Sofia
Niet in Veliko Tarnovo wonen
[ afbeelding ]
Is eigenlijk Rotterdam Zuidquote:
Accountmanager voor een multinationalquote:
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik ga NU met m'n kamer bezig. Doei
Waar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Bulgaren mag ik. Maar die Polen![]()
Bulgaarse chicks zijn trouwens wel aanwezig zomers.
Dat luie lijfquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!
Jij wil Veer neuken!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!
Zo, werd potverdomme tijd ook zeg!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil Veer neuken!
Veer, wacht even ga zo foto's doen.
Slechte herinneringen aan namen die met Veer beginnen dus nee bedankt. Totaal verziektquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil Veer neuken!
Veer, wacht even ga zo foto's doen.
Dat ik je neuken wil?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, werd potverdomme tijd ook zeg!
welk vieze gedoe?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kap eens met dat vieze gedoe mensen.
We zouden kanjers van kinderen met prachtige oostblokkoppen kunnen produceren. Maar niet te gehaast, voor ons beide hebben andere zaken nu een hogere prioriteit. Denk er op je gemak onder het schoonmaken even over na en we trekken later vandaag alle lijntjes wel even recht. Tot dan!quote:
Heb je met je verloofde al vieze gedoe gediggitydaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kap eens met dat vieze gedoe mensen.
Doeiiiquote:
Dat is privequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je met je verloofde al vieze gedoe gediggitydaan?
Wat flauw, iedereen is hier altijd zo open.quote:
Stuur die foto's eens door.quote:
Zogenaamde Mr. Worldwidequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat flauw, iedereen is hier altijd zo open.
Zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.
Ja, inderdaad.quote:
Ik neem sowieso niets serieus, dat werkt het makkelijkst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.
De positieve respons die ik continue van onder andere jou verkrijg houden het telkens tegenquote:
Zouden minder mensen moeten doen jaquote:
Dude. Je moest eens weten. En dat is best irritant als 99% wat hier wordt verkondigt een leugen is of gewoon aangedikt isquote:
Daarom skitta hebben aan allesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Je moest eens weten. En dat is best irritant als 99% wat hier wordt verkondigt een leugen is of gewoon aangedikt is
Iddquote:
Een tata die skitta zegtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Daarom skitta hebben aan alles.
heb de airco aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
Godverdomme koud ik word er helemaal chagrijnig van
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig manquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig man
is dat cb?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit maar dit kreeg ik doorgezonden
enigszinsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee is het bij jou eindelijk weer eens rustig op het werk?
Is dit sarcastisch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig man
Nee hoor. Je bent best aardigquote:
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
enigszinshoe is het met jou Chai?
wil je er over praten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.Alsof ik weer puber ben.
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.quote:
hardop, dankjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.
binnenmonds gekotstquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.Alsof ik weer puber ben.
Je gaat ze per DM krijgen. Net als Veer. Wij moeten afgaan op jullie beoordeling. Tot zover status AMbiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft ambi die fotos nou al gedropt?
Echt he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag die titel al voorbij komen, maar had niet gedacht dat dat zo letterlijk zou zijn.quote:
neejoh gewoon biermuntjes winnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag die titel al voorbij komen, maar had niet gedacht dat dat zo letterlijk zou zijn.Dacht meer in de richting van een soort rioolterugfilteringsinstallatie waarbij je zelf meeprofiteert oid.
Ja, maar Veer gelooft me niet zo :squote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft ambi die fotos nou al gedropt?
je zou mij ook sturen dus waar blijven ze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar Veer gelooft me niet zo :s
Banwaardig dus goed het topic in de gaten houdenquote:
Okequote:
Van haar behaarde Turkse godquote:
fixedquote:
Mijn maaginhoud is aan het stulpenquote:
Voor zover ik weet klopt dit welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Islamitische vrouwen halen haar weg.
hjb flikkorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er is weer wat Mocroflavour in de SC merk ik...
Watsrquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat?quote:
Welcome back, hoe heette die Turkse chaps met yoghurt ook alweer? Was rijst of pasta geloof ik.quote:
Manti? Ik ga nu sarma met yghurt etenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Welcome back, hoe heette die Turkse chaps met yoghurt ook alweer? Was rijst of pasta geloof ik.
Haha yup, thanksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti? Ik ga nu sarma met yghurt eten
Ja wtf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nvm, Manti. Sherlock
.
[..]
Haha yup, thanks.
[ afbeelding ]
Lijken wel Cubaanse sigaren met cum.
Ziet er op Google Images allemaal verschillend uitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Kk hahahahaahah goorlap!
Tis btw: lahana sarma wat ik ga eten.
Fuck man. Mn sarma is nog niet klaar, iets te hard nogquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ziet er op Google Images allemaal verschillend uit. Krijg wel honger man
. Zin in die manti als een malle
. Eén keer gegeten bij een Turkse vriend van me járen terug, is me altijd bijgebleven
.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken wel Cubaanse sigaren met cum.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trapt mozy ook wel eens?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
Maar paarden hebben schijt aan hun paardenmeisje. Letterlijk. Iedereen heeft altijd een grote mond over huiselijk geweld en snapt dan niet waarom die vrouwen bij hun gewelddadige man blijven. Weet u waarom? Allemaal paardenmeisje. Die zijn het gewend dat hun grote liefde plotseling achteruit kan schoppen, hun op de grond kan werpen, bijt en nog steeds eist dat er een bak voer klaar staat. Paarden stomen vrouwen klaar voor foute mannen.
Trap 1920 up, 1332 downquote:
Ikkequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier ervaring met turkse meisjes
toen jij weg ging zijn veel mensen maar ook weg gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom is het hier zo kk saai. Heb ik voor jan lul weer hele fok account aangemaakt man.
Doeiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom is het hier zo kk saai. Heb ik voor jan lul weer hele fok account aangemaakt man.
dat is wel het langste gifje wat ik ooit heb gezienquote:
Meisjes zonder ruggengraatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
Maar paarden hebben schijt aan hun paardenmeisje. Letterlijk. Iedereen heeft altijd een grote mond over huiselijk geweld en snapt dan niet waarom die vrouwen bij hun gewelddadige man blijven. Weet u waarom? Allemaal paardenmeisje. Die zijn het gewend dat hun grote liefde plotseling achteruit kan schoppen, hun op de grond kan werpen, bijt en nog steeds eist dat er een bak voer klaar staat. Paarden stomen vrouwen klaar voor foute mannen.
Zieligquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meisjes zonder ruggengraat
dat is voor 4ebe een droomquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zieligdan kan je niet eens in een rolstoel, maar moet je altijd in een soort bedje.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zieligdan kan je niet eens in een rolstoel, maar moet je altijd in een soort bedje.
Idd, doe mij maar een ruggengraat donatiequote:
Oh thnx, sorry dat is mijn autisme. :$quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]figuurlijk
Mensen die hun paard niet eens aan durven pakken en enkel foei zeggen
Doe maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Chai, wil je picca van mijn broodjes? Tis gelukt hoor
Lekker zwart-wit denkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh thnx, sorry dat is mijn autisme. :$
Wie het ook is: jammer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Ha popcorntijd. Het zal veer wel geweest zijn die flikt altijd dat soort dingen achter je rug om
Ik heb helemaal geen fuck doorgestuurd hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
Vas + Veer, een van jullie is niet te vertrouwen en heeft mijn foto doorgestuurd.........
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Ha popcorntijd. Het zal veer wel geweest zijn die flikt altijd dat soort dingen achter je rug om
HAHAHAHAHAA !! jij bent knapquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk dat het voor jullie lachen is maar mijn leven is nu verknald. Straks wordt mijn aanstaande man, verloofde, neef boos. In Turkije worden mannen para als ze boos worden![]()
Lezen jullie de kranten niet ofzo?
Ik. Alhoewel enkel Etnisch TUrks, niet vn geboortequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier ervaring met turkse meisjes
Topwijfquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Bulgaren behoren ook tot de Turkse Volkorenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik. Alhoewel enkel Etnisch TUrks, niet vn geboorte
Hahahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bulgaren behoren ook tot de Turkse Volkoren
Bitch pleasequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Dan is 't zeker Veer, want ik kreeg het net van iemand te horen. En ik heb gezworen op de here Jezus dat dat niet mocht. Snap je, eigenlijk ben ik deze zomer ook gelijk bekeerd, want mijn neef is Christen.
Stuur eens door..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
Bovendien, er is geen fuck boeiends aan die picca. Zijn waarschijnlijk gewoon 2 random mensen van 't internet
Ze wil gewoon eventjes de volle aandacht op haar vandaag, niets vreemds aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef VeerEli het volgende:
Ambi heeft volgens mij hersenschade opgelopen ofzo. Zit iets niet helemaal goed in die bovenkamer in ieder geval.
Geen idee, kom hier nooit. Je bent wel vermakelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik breng wel enigszins joy in the KLB Chat of niet dan?
Afgehaakt bij Arabicquote:
Hollandse vrouwen zijn ook niet de mooiste neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabische vrouwen zijn mooier dan Hollandse vrouwen.
Dit is het prototype Arabische bruiloft?quote:
Ik weet 't niet, ben geen Arabier. Na het kijken van al deze video's zou ik wel willen dat ik een Arabier wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is het prototype Arabische bruiloft?
zod om ben jijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ben geen Arabier. Na het kijken van al deze video's zou ik wel willen dat ik een Arabier was
Dima, zo dom ben jij dat je alles serieus neemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zod om ben jij
denk jij dit is repersntatief voor de beovlking ??
dit is alleen voro de hypodcriete elite, hier zit ook coke drank al iinn inclusief
je mag niet enes autorijde wie denk je wel niet
volgens mij heb je kortsluiting klappen teveel gekregen van je christen neefje die ook je man is /¿quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, zo dom ben jij dat je alles serieus neemt.
Hem ozluyorsun, hem yaptigina bak.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij heb je kortsluiting klappen teveel gekregen van je christen neefje die ook je man is /¿
Sowieso, truste.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
Houden jullie het leuk en leesbaar? Ik ga slapie slapie doen
Wollah is Arabisch. Vallah is Turks. Wullah bestaat nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan je me zeggen of ik gelijk heb?
Wollah : Turks
Wullah : Mocro
Vallah : Turks?
Oeps ja ik dacht al haha en wat betekent amk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wollah is Arabisch. Vallah is Turks. Wullah bestaat niet
AMK is AMina Koyim. Ook wel bekend onder aq.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oeps ja ik dacht al haha en wat betekent amk?
En wat betekent Amina Koyim?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AMK is AMina Koyim. Ook wel bekend onder aq.
Ik stop 'm in je kutje.quote:
Een turkse vriendin van me zegt dat altijd op app als iets niet goed gaat ofzo ik dacht dat het iets was zoals kut/klote hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stop 'm in je kutje.Ik zou het niet gebruiken, maar tegenwoordig gebruiken zelfs niet Turken 't
Vriendin? Beetje manwijf ofzo? Ik vind het zelf niet bepaald vrouwelijk om deze woorden te gebruiken. Enige wat ik gebruik is siktir.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Een turkse vriendin van me zegt dat altijd op app als iets niet goed gaat ofzo ik dacht dat het iets was zoals kut/klote haha
Fwb/vriendin boeienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vriendin? Beetje manwijf ofzo? Ik vind het zelf niet bepaald vrouwelijk om deze woorden te gebruiken. Enige wat ik gebruik is siktir.
Nee, sorryquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Fwb/vriendin boeien
Gooi ff paar turkse scheldwoorden dan
Jij bent voor mij een soort zus die ik nooit gehad heb. Dat is anders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Even quoten.
Wtf is dit, je gaat 3 maanden weg en mensen missen je ineens??
Fuck, ik smelt. Zeg wat ergs!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent voor mij een soort zus die ik nooit gehad heb. Dat is anders.
Okequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik wil mijn turkse vocabulaire wel uitbreiden xd
quote:Op woensdag 28 januari 2004 13:26 schreef EvilD het volgende:
How to swear, insult, cuss and curse in Turkish!
Turkish language swear words and phrases and their English translations.
Turkish Swearing
Eshek oglu eshek
Hayvan olgu hayvan
Sicharim agazina
Dilini esek arisi soksun
Esholesheck
Secheim ghiotune
Anani siktim
Anani bacini sikiyim
Dallama
Tashack oglani
Nonosh
Amina kodumun cocugu
Tashackimi ye
Serrefsiz
Kuku
Amcuk
Tarraam
Gotunu siktigim
Gotveren
Orospunun dolu
Fahise
Kaltak
Kahpe
Orospu
Sikisken
Amina korum
Sik kafal
Amin evladi
Orosbu pitchi
Siktir lan
Anani sikerim
Got veren
Ibne
Um
Chukumu yala
Orosboo
Yarrak
Gotosh
Anani
Eshein siki!
Gotune korum
Bok kafa
Param yok
Am ina koyeem
Hayvan
Sherrefseez
Pezevenk
Seveeshmek istermisin
Sikeeme ye
Salak
Konushma
Yosma
Orospu cocugu
Sus kopek
Osuruk
Gotumu yala
Cukumu yala, orospu cocugu!
Inek
Am
Pezevenk
Zilli
Piç
Cahil
Saf
Sok gotiena
Tashiack
Sennin sik gochuk
Sen git anneni sik
Kopek oglu kopek
Götüne elini sok
Sen bir orospusun
Siktir git
Siktir git ve geber
Sik emmeyi severmisin
Porsumus tashak
Anasiken (or anasikici)
Annan esek yarag yedi
Ibne
Soghuk amin tchitcheghi
Bok suratli
Amanakoy
Barsimairr
===============================================
English Translation
Donkey's son
Son of an animal
I'll kick your ass (lit. I'll shit in your mouth)
I wish donkey bee bite your tongue
Ass, who's the son of an ass
Fuck you in the mouth
I fuck your mother
Fuck your parents
Prick, jerk
Loser
Faggot
Your mother was fucked by me
Suck my balls
A man with no dignity
Pussy
Pussy
Penis, dick, cock
I fucked your ass
Faggot, gay
Sperm of a whore
Whore
Whore
Whore
Whore
Promiscuous
Fuck you
Dickhead
Son of a cunt
Bastard son of a whore
Get fucked
I'll fuck your mum
Ass giver
Faggot
Cunt
Suck my dick
Whore
Cock
Faggot (lit. Ass giver)
Your mum
Donkeys dick! (Means: I don't believe you)
I stick it up your ass
Shit head
I have no money
Fuck your pussy
Animal
Without honor
Pimp
Would you like to make love
Eat my dick
Idiot
Don't talk
Prostitute
Child of a whore
Shut up you dog
Fart
Lick my ass
Suck my dick, offspring of a whore!
Cow
Pussy
Pimp
Tart (lit. With bells)
Bastard
Ignorant
Fool
Shove it up your ass
Bollocks
Your dick is small
Go and fuck your mum
Son of a bitch
Stick your hand up your ass
You are a whore
Fuck off
Fuck off and die
Do you like sucking cocks
Wrinkled Bollocks
Motherfucker
Your mom sucks donkey dick
Gay, faggot
An asshole (lit. flower of a cold cunt/pussy)
Shitface
Get fucked
Blow yourself
Dickhead
Pussy face
Steal
Dog
of zie http://www.insultmonger.com/swearing/turkish.htm
Siktir git ve geber is hardquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat mijn kennis zeer op vooruit
Haha noo die zal ik niet gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Siktir git ve geber is hardis als: Kk op en sterffffff. Heb lang 't woord geber niet gebruikt.
Sorry schatjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem ozluyorsun, hem yaptigina bak.
Waarom zou jij dat überhaupt (willen) gebruiken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Is er nog verschil in het gebruik van askim en tatlim? Of kun je dat gewoon te pas en te onpas tegen iemand zeggen?
Voor als ik in Turkije ben en een lekkere kerel zie. Wat anders?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat überhaupt (willen) gebruiken?
K.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor als ik in Turkije ben en een lekkere kerel zie. Wat anders?
Wat?quote:
Ohh talim.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
Geen verschil. Askim, talim, canim etc same shit.
Heb zojuist de sloten vervangen en je spullen bij de voordeur gezet. Inclusief je DMs die ik uitgeprint had en onder m'n kussen bewaarde.quote:
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb zojuist de sloten vervangen en je spullen bij de voordeur gezet. Inclusief je DMs die ik uitgeprint had en onder m'n kussen bewaarde.
Slaap lekker, tatlim.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee tikfoutje. Tatlim
Ga nu slapen. Che_ wacht op me.
Moet ik popcorn maken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?
Zou ik nooit doen. En er valt niks uit te vechten, ben er helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?
Dat heb je de afgelopen weken sowieso al duidelijk gemaakt. Maar prima hoor. Klaar dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen. En er valt niks uit te vechten, ben er helemaal klaar mee.
Ik verveel me ewa kom we zetten die ruwinaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Dit kan erger mensen. Kom op, beetje gas op die lollie.
Ga lekker The Bold kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Dit kan erger mensen. Kom op, beetje gas op die lollie.
Wie is dat? Want keek vandaag voor t eerst in jarenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga lekker The Bold kijken.
Ik vind die zoon van Taylor en Ridge overigens fucking lekker.![]()
Hahaha, ik vorige week paar keer gekeken. 'Toevallig'.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is dat? Want keek vandaag voor t eerst in jarenNu heeft dat mokkel met haar stiefzoon gezoend. Ambi-stijl.
Ik val op mannen met zwart haar. Conclusie: disagreequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, ik vorige week paar keer gekeken. 'Toevallig'.Ja, die stiefzoon dus. Of is hij niet van Taylor? Maar hij is godtering lekker.
Zou ook zoenen.
Hij heeft zwart haar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val op mannen met zwart haar. Conclusie: disagree![]()
En nee, Ridge zou ik niet doen, ondanks zwart haar.
Zou jou zoenen. =$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Doe niet jaloers.quote:
Chloro! Dat is bruin!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft zwart haar.Die Thomas. http://m.imdb.com/name/nm(...)BnXkFtZTcwNjkwMDM5OA
Gvd.![]()
Ridge.
Zucht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chloro! Dat is bruin!![]()
En nee. Ik vind 'm teyou can have it and work it.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou jou zoenen. =$Wow, krijg nu al meer actie dan chloro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." zoenen "quote:
Cute dat je dat denkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, krijg nu al meer actie dan chloro.
[..]
" zoenen "
El besso negro is ook zoenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute dat je dat denkt.
Zoenen en dergelijke. :$ :$ Je weet wel. Diner voor twee bij kaarslicht en daarna anale seks.
tja, hoort erbij als boerinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
Ja moest aan het werk.
Stallen zijn weer schoon.
Doe je dat met een doekje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
Ja moest aan het werk.
Stallen zijn weer schoon.
jezusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:45 schreef Chai het volgende:
Ja.
Is speelgoed, krantenartikelen, kleding en andere dingen die een zure feminist niet vindt kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |