Snel! pas de OP aan!!quote:
Tradities zijn er om te behoudenquote:
Over 3,5 jaar pas.quote:
Schoonmaakster inhuren. ben je gelijk van dat gezeik af dat je te lui bent om te koken of een pizza in de oven te stoppenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme man.. Ben moed aan het verzamelen om m'n kamer te cleanen. GEEN ZIN
Nog 3,5 jaar van een nederlandse uitkering genietenquote:
Je mag de mijne wel doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Beter ga je troep verzamelen en kom je moed halverwege tegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:06 schreef VeerEli het volgende:
Had ik die er maar bovenopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar van een nederlandse uitkering genieten
Een beetje bulgaar kan je wel uitleggen hoe dat werkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Had ik die er maar bovenopAls ik ontslagen word sowieso hier de WW in
Krijg ik toch niet aangezien ik werk heb. Sowieso zal die uitekering lager zijn dan mijn Bulgaarse uitkering wanneer ik werkloos raak. Soms hoop ik wel een beetje op ontslag. Niets doen en alsnog 80% uitbetaald krijgen terwijl ik wat meer tijd in zwartwerk kan stekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een beetje bulgaar kan je wel uitleggen hoe dat werkt.
Die reorganisatie waar ik mee te maken krijg wil ook maar niet vlottenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg ik toch niet aangezien ik werk heb. Sowieso zal die uitekering lager zijn dan mijn Bulgaarse uitkering wanneer ik werkloos raak. Soms hoop ik wel een beetje op ontslag. Niets doen en alsnog 80% uitbetaald krijgen terwijl ik wat meer tijd in zwartwerk kan steken
Lullig man. Hier flikkeren ze ook iedereen er uit behalve degene die er op hopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die reorganisatie waar ik mee te maken krijg wil ook maar niet vlotten
In het lulligste geval willen ze nog 4-5 jaar van me profiteren, dikke kans dat ik dan zelf al weg benquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Lullig man. Hier flikkeren ze ook iedereen er uit behalve degene die er op hopen
Quelle horreurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In het lulligste geval willen ze nog 4-5 jaar van me profiteren, dikke kans dat ik dan zelf al weg ben
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet stoppen met lachen. Dank VeerEli![]()
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Maar btw, niet Bulgaars dus. Maar je ziet er wel uit als een oostblokker. Wat ben je dan?
Weet je dat ik in Bulgarije zit?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.
Nee, vertel me alles.quote:
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezien
In BULGARIJE misschien welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.I can't.
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?quote:
Waar? Oh daarquote:
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
Nog een paar FOK!kers maar die komen er niet voor uit omdat ze niet met mij geassocieerd willen wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?
This looks photoshopped.quote:
Zigeunerwijken in Sofiaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je daar eigenlijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Zigeunerwijken in Sofia
Niet in Veliko Tarnovo wonen
[ afbeelding ]
Is eigenlijk Rotterdam Zuidquote:
Accountmanager voor een multinationalquote:
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik ga NU met m'n kamer bezig. Doei
Waar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Bulgaren mag ik. Maar die Polen![]()
Bulgaarse chicks zijn trouwens wel aanwezig zomers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |