Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Maar btw, niet Bulgaars dus. Maar je ziet er wel uit als een oostblokker. Wat ben je dan?
Weet je dat ik in Bulgarije zit?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.
Nee, vertel me alles.quote:
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Voornamelijk Nederlands met wat restjes Duits en Engels. Exotische verrassing wat dat betreft
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, typisch. Je hebt echt zo'n Vladimir of Dimitri hoofd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook niet gek dat jij als een Svetlana wordt gezien
In BULGARIJE misschien welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands, Engels en Duits 'exotisch' noemen.I can't.
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?quote:
Waar? Oh daarquote:
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo daar wel? Woont hij in Bulgarije ofzo dan?
Nog een paar FOK!kers maar die komen er niet voor uit omdat ze niet met mij geassocieerd willen wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wie woont in Bulgarije? Dven?
This looks photoshopped.quote:
Zigeunerwijken in Sofiaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je daar eigenlijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Zigeunerwijken in Sofia
Niet in Veliko Tarnovo wonen
[ afbeelding ]
Is eigenlijk Rotterdam Zuidquote:
Accountmanager voor een multinationalquote:
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik ga NU met m'n kamer bezig. Doei
Waar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
Bulgaren mag ik. Maar die Polen![]()
Bulgaarse chicks zijn trouwens wel aanwezig zomers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |