quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trapt mozy ook wel eens?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
Maar paarden hebben schijt aan hun paardenmeisje. Letterlijk. Iedereen heeft altijd een grote mond over huiselijk geweld en snapt dan niet waarom die vrouwen bij hun gewelddadige man blijven. Weet u waarom? Allemaal paardenmeisje. Die zijn het gewend dat hun grote liefde plotseling achteruit kan schoppen, hun op de grond kan werpen, bijt en nog steeds eist dat er een bak voer klaar staat. Paarden stomen vrouwen klaar voor foute mannen.
Trap 1920 up, 1332 downquote:
Ikkequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier ervaring met turkse meisjes
toen jij weg ging zijn veel mensen maar ook weg gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom is het hier zo kk saai. Heb ik voor jan lul weer hele fok account aangemaakt man.
Doeiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom is het hier zo kk saai. Heb ik voor jan lul weer hele fok account aangemaakt man.
dat is wel het langste gifje wat ik ooit heb gezienquote:
Meisjes zonder ruggengraatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
Maar paarden hebben schijt aan hun paardenmeisje. Letterlijk. Iedereen heeft altijd een grote mond over huiselijk geweld en snapt dan niet waarom die vrouwen bij hun gewelddadige man blijven. Weet u waarom? Allemaal paardenmeisje. Die zijn het gewend dat hun grote liefde plotseling achteruit kan schoppen, hun op de grond kan werpen, bijt en nog steeds eist dat er een bak voer klaar staat. Paarden stomen vrouwen klaar voor foute mannen.
Zieligquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meisjes zonder ruggengraat
dat is voor 4ebe een droomquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zieligdan kan je niet eens in een rolstoel, maar moet je altijd in een soort bedje.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zieligdan kan je niet eens in een rolstoel, maar moet je altijd in een soort bedje.
Idd, doe mij maar een ruggengraat donatiequote:
Oh thnx, sorry dat is mijn autisme. :$quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]figuurlijk
Mensen die hun paard niet eens aan durven pakken en enkel foei zeggen
Doe maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
Chai, wil je picca van mijn broodjes? Tis gelukt hoor
Lekker zwart-wit denkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh thnx, sorry dat is mijn autisme. :$
Wie het ook is: jammer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Ha popcorntijd. Het zal veer wel geweest zijn die flikt altijd dat soort dingen achter je rug om
Ik heb helemaal geen fuck doorgestuurd hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
Vas + Veer, een van jullie is niet te vertrouwen en heeft mijn foto doorgestuurd.........
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Ha popcorntijd. Het zal veer wel geweest zijn die flikt altijd dat soort dingen achter je rug om
HAHAHAHAHAA !! jij bent knapquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk dat het voor jullie lachen is maar mijn leven is nu verknald. Straks wordt mijn aanstaande man, verloofde, neef boos. In Turkije worden mannen para als ze boos worden![]()
Lezen jullie de kranten niet ofzo?
Ik. Alhoewel enkel Etnisch TUrks, niet vn geboortequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft hier ervaring met turkse meisjes
Topwijfquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Salatrel het volgende:
Bulgaren behoren ook tot de Turkse Volkorenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik. Alhoewel enkel Etnisch TUrks, niet vn geboorte
Hahahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bulgaren behoren ook tot de Turkse Volkoren
Bitch pleasequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Dan is 't zeker Veer, want ik kreeg het net van iemand te horen. En ik heb gezworen op de here Jezus dat dat niet mocht. Snap je, eigenlijk ben ik deze zomer ook gelijk bekeerd, want mijn neef is Christen.
Stuur eens door..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
Bovendien, er is geen fuck boeiends aan die picca. Zijn waarschijnlijk gewoon 2 random mensen van 't internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |