wil je er over praten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.Alsof ik weer puber ben.
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.quote:
hardop, dankjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.
binnenmonds gekotstquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe haar beneden laten groeien, ginger verven en dan kutfoto's plaatsen.
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.Alsof ik weer puber ben.
Je gaat ze per DM krijgen. Net als Veer. Wij moeten afgaan op jullie beoordeling. Tot zover status AMbiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft ambi die fotos nou al gedropt?
Echt he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.
Zag die titel al voorbij komen, maar had niet gedacht dat dat zo letterlijk zou zijn.quote:
neejoh gewoon biermuntjes winnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag die titel al voorbij komen, maar had niet gedacht dat dat zo letterlijk zou zijn.Dacht meer in de richting van een soort rioolterugfilteringsinstallatie waarbij je zelf meeprofiteert oid.
Ja, maar Veer gelooft me niet zo :squote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft ambi die fotos nou al gedropt?
je zou mij ook sturen dus waar blijven ze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar Veer gelooft me niet zo :s
Banwaardig dus goed het topic in de gaten houdenquote:
Okequote:
Van haar behaarde Turkse godquote:
fixedquote:
Mijn maaginhoud is aan het stulpenquote:
Voor zover ik weet klopt dit welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Islamitische vrouwen halen haar weg.
hjb flikkorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er is weer wat Mocroflavour in de SC merk ik...
Watsrquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat?quote:
Welcome back, hoe heette die Turkse chaps met yoghurt ook alweer? Was rijst of pasta geloof ik.quote:
Manti? Ik ga nu sarma met yghurt etenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Welcome back, hoe heette die Turkse chaps met yoghurt ook alweer? Was rijst of pasta geloof ik.
Haha yup, thanksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Manti? Ik ga nu sarma met yghurt eten
Ja wtf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nvm, Manti. Sherlock
.
[..]
Haha yup, thanks.
[ afbeelding ]
Lijken wel Cubaanse sigaren met cum.
Ziet er op Google Images allemaal verschillend uitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Kk hahahahaahah goorlap!
Tis btw: lahana sarma wat ik ga eten.
Fuck man. Mn sarma is nog niet klaar, iets te hard nogquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ziet er op Google Images allemaal verschillend uit. Krijg wel honger man
. Zin in die manti als een malle
. Eén keer gegeten bij een Turkse vriend van me járen terug, is me altijd bijgebleven
.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken wel Cubaanse sigaren met cum.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |