Ze wil gewoon eventjes de volle aandacht op haar vandaag, niets vreemds aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef VeerEli het volgende:
Ambi heeft volgens mij hersenschade opgelopen ofzo. Zit iets niet helemaal goed in die bovenkamer in ieder geval.
Geen idee, kom hier nooit. Je bent wel vermakelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik breng wel enigszins joy in the KLB Chat of niet dan?
Afgehaakt bij Arabicquote:
Hollandse vrouwen zijn ook niet de mooiste neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabische vrouwen zijn mooier dan Hollandse vrouwen.
Dit is het prototype Arabische bruiloft?quote:
Ik weet 't niet, ben geen Arabier. Na het kijken van al deze video's zou ik wel willen dat ik een Arabier wasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is het prototype Arabische bruiloft?
zod om ben jijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ben geen Arabier. Na het kijken van al deze video's zou ik wel willen dat ik een Arabier was
Dima, zo dom ben jij dat je alles serieus neemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zod om ben jij
denk jij dit is repersntatief voor de beovlking ??
dit is alleen voro de hypodcriete elite, hier zit ook coke drank al iinn inclusief
je mag niet enes autorijde wie denk je wel niet
volgens mij heb je kortsluiting klappen teveel gekregen van je christen neefje die ook je man is /¿quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, zo dom ben jij dat je alles serieus neemt.
Hem ozluyorsun, hem yaptigina bak.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij heb je kortsluiting klappen teveel gekregen van je christen neefje die ook je man is /¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |