Waarom zou jij dat überhaupt (willen) gebruiken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Is er nog verschil in het gebruik van askim en tatlim? Of kun je dat gewoon te pas en te onpas tegen iemand zeggen?
Voor als ik in Turkije ben en een lekkere kerel zie. Wat anders?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat überhaupt (willen) gebruiken?
K.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor als ik in Turkije ben en een lekkere kerel zie. Wat anders?
Wat?quote:
Ohh talim.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
Geen verschil. Askim, talim, canim etc same shit.
Heb zojuist de sloten vervangen en je spullen bij de voordeur gezet. Inclusief je DMs die ik uitgeprint had en onder m'n kussen bewaarde.quote:
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb zojuist de sloten vervangen en je spullen bij de voordeur gezet. Inclusief je DMs die ik uitgeprint had en onder m'n kussen bewaarde.
Slaap lekker, tatlim.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee tikfoutje. Tatlim
Ga nu slapen. Che_ wacht op me.
Moet ik popcorn maken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?
Zou ik nooit doen. En er valt niks uit te vechten, ben er helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we dit niet à la Panzer en CY in het topic uitvechten?
Dat heb je de afgelopen weken sowieso al duidelijk gemaakt. Maar prima hoor. Klaar dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen. En er valt niks uit te vechten, ben er helemaal klaar mee.
Ik verveel me ewa kom we zetten die ruwinaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Dit kan erger mensen. Kom op, beetje gas op die lollie.
Ga lekker The Bold kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
Dit kan erger mensen. Kom op, beetje gas op die lollie.
Wie is dat? Want keek vandaag voor t eerst in jarenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga lekker The Bold kijken.
Ik vind die zoon van Taylor en Ridge overigens fucking lekker.![]()
Hahaha, ik vorige week paar keer gekeken. 'Toevallig'.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is dat? Want keek vandaag voor t eerst in jarenNu heeft dat mokkel met haar stiefzoon gezoend. Ambi-stijl.
Ik val op mannen met zwart haar. Conclusie: disagreequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, ik vorige week paar keer gekeken. 'Toevallig'.Ja, die stiefzoon dus. Of is hij niet van Taylor? Maar hij is godtering lekker.
Zou ook zoenen.
Hij heeft zwart haar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val op mannen met zwart haar. Conclusie: disagree![]()
En nee, Ridge zou ik niet doen, ondanks zwart haar.
Zou jou zoenen. =$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Doe niet jaloers.quote:
Chloro! Dat is bruin!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft zwart haar.Die Thomas. http://m.imdb.com/name/nm(...)BnXkFtZTcwNjkwMDM5OA
Gvd.![]()
Ridge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |