Dat luie lijfquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!
Jij wil Veer neuken!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je eindelijk dat luie lijf van de bank hebt weten te draaien. Niets meer dan respect!
Zo, werd potverdomme tijd ook zeg!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil Veer neuken!
Veer, wacht even ga zo foto's doen.
Slechte herinneringen aan namen die met Veer beginnen dus nee bedankt. Totaal verziektquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil Veer neuken!
Veer, wacht even ga zo foto's doen.
Dat ik je neuken wil?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, werd potverdomme tijd ook zeg!
welk vieze gedoe?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kap eens met dat vieze gedoe mensen.
We zouden kanjers van kinderen met prachtige oostblokkoppen kunnen produceren. Maar niet te gehaast, voor ons beide hebben andere zaken nu een hogere prioriteit. Denk er op je gemak onder het schoonmaken even over na en we trekken later vandaag alle lijntjes wel even recht. Tot dan!quote:
Heb je met je verloofde al vieze gedoe gediggitydaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Kap eens met dat vieze gedoe mensen.
Doeiiiquote:
Dat is privequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je met je verloofde al vieze gedoe gediggitydaan?
Wat flauw, iedereen is hier altijd zo open.quote:
Stuur die foto's eens door.quote:
Zogenaamde Mr. Worldwidequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En in zo'n beetje elke reactie even vermelden dat hij in Bulgarije zit ook.
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat flauw, iedereen is hier altijd zo open.
Zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.
Ja, inderdaad.quote:
Ik neem sowieso niets serieus, dat werkt het makkelijkst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds sommigen mensen niet kunnen filteren wat echt is en wat zeker niet echt is aan hetgeen ik hier neerpleur, heb ik besloten mijn mond wat vaker dicht te houden.
De positieve respons die ik continue van onder andere jou verkrijg houden het telkens tegenquote:
Zouden minder mensen moeten doen jaquote:
Dude. Je moest eens weten. En dat is best irritant als 99% wat hier wordt verkondigt een leugen is of gewoon aangedikt isquote:
Daarom skitta hebben aan allesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Je moest eens weten. En dat is best irritant als 99% wat hier wordt verkondigt een leugen is of gewoon aangedikt is
Iddquote:
Een tata die skitta zegtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Daarom skitta hebben aan alles.
heb de airco aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:24 schreef Dven het volgende:
Godverdomme koud ik word er helemaal chagrijnig van
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig manquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig man
is dat cb?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit maar dit kreeg ik doorgezonden
enigszinsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee is het bij jou eindelijk weer eens rustig op het werk?
Is dit sarcastisch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n warme persoonlijkheid, nergens voor nodig man
Nee hoor. Je bent best aardigquote:
Wel redelijk, maar ben een beetje traag en labiel vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
enigszinshoe is het met jou Chai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |