Ok, maar dit gaat over het account.. niet de persoon.quote:
watquote:In Hoorn is maandag een 26-jarige man overleden die kort daarvoor twee mensen had neergestoken bij een coffeeshop in Hoorn. Hij stak ook zichzelf na de steekpartij en is daarna in het water gesprongen.
ik bedoel letterlijk he, viezerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij dat spannend vindt moet je dat vooral blijven doen.
kom je wel achter, ooitquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, maar dit gaat over het account.. niet de persoon.
Denk dat ik het al wel weet.quote:
Waar invest je in dan? ben nu bij de een na laatste Lester missie maar ben aldoor vergeten de goeie aandelen te kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Golf Course, 2 Cinema's en dat Theater gekocht, nog maar 1,9 biljard over met Michael.
Dat verschilt per missie hèquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar invest je in dan? ben nu bij de een na laatste Lester missie maar ben aldoor vergeten de goeie aandelen te kopen
Ik heb ook echt geen drol meer idd, aan geldquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat verschilt per missie hè. En zo cash je natuurlijk nooit
.
Heb je wel die Big Score heist gedaan? Met de juiste crew krijg je daar 40 miljoen per persoon, met 5 Lester-missies maak je daar respectievelijk +/- 80, 250, 600, 1500 en 2100 miljoen per persoon vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen drol meer idd, aan geldvet dom, kreeg bij de 3e missie pas mee dat ie het aldoor had over een bedrijf enzo
Dus toen nog maar wat aandelen gekocht.
Nee, die moet ik ook nog doen. Wacht nu eerst met die L missies idd. Had al gelezen dat je die nog niet moest doen, pas na de heist en daarna alles investeren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel die Big Score heist gedaan? Met de juiste crew krijg je daar 40 miljoen per persoon, met 5 Lester-missies maak je daar respectievelijk +/- 80, 250, 600, 1500 en 2100 miljoen per persoon van.
Zoiets.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in 5 stukken gehakt met beton in z'n sokken op de bodem van het IJ, na een uit de hand gelopen ruzie met Vas.
Echt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is Hoorn niet een wijk in Volendam?Dat krijg je ervan.
In jezelf investeren en proberen wat aangenamer te worden voor je medemensquote:
Nee, overgevoelige mensen moeten gewoon niet met mij omgaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jezelf investeren en proberen wat aangenamer te worden voor je medemens
Wow.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, overgevoelige mensen moeten gewoon niet met mij omgaan.
Dat dacht ik altijd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |