quote:
quote:
quote:
mensen die nog GTA V in plaats van GTA O spelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
WHERE YO' CASH AT?! 6,45 billion on deck, flashy lifestyle, YMCMB, #1 stunna *rubs hands*
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog inquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahaha. On a serious note though: good job man!
Aandelen, of geglitched?
Hoe moet je aan draden komen dan? Slecht gekauwde groenten oid?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog in.
Ja precies, zo'n half touw door de drol verwikkeld weet je wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je aan draden komen dan? Slecht gekauwde groenten oid?
Of diarree vanwege een of ander sapkuurtje waarbij je zes dagen alleen zeewiersmoothies drinkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat soort chicks echt de smerigste schijt, met dat diëten, reformproducten etc. Mannen hebben gewoon een hoop gekauwde ontbijtkoek, maar die chicks denk ik echt met draden, vezels en noten er nog in.
Nee eigenlijk niet. Ken dat alleen van de stront van de honden als ze gras of kuilvoer hebben gegeten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, zo'n half touw door de drol verwikkeld weet je wel.
Met die Lester missies?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Hehehe.
Aandelen man. Slim as fuck gespeeld, andermans moves studyen en proberen beter te doen
.
Alsof zij er zo "gezond" uitziet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit zoiets als sexmuseum in Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Dima ben je hier? was gisteren naar Groninger museum geweest en ze hebben er een expositie over china en taboe's.
Heleboel foto's van china kutjes met sigaretten er in, opengetrokken poesjes, volgespoten condooms etc.misschien leuk voor je.
Ahja, die zijn perfect om goede stacks te maken. #TMT Echter speelde ik zo ziek hard dat ik het niet eens besefte. Heb met de release van GTA O van 4 mil wel 237 mil gemaakt, dus nu langzaamaan stacken.quote:
Haram!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
Ben wel een keer naar seks museum geweest in Amsterdam, facking ranzige dingen zag je daar soms
Maar jij bent preuts.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
Ben wel een keer naar seks museum geweest in Amsterdam, facking ranzige dingen zag je daar soms
Haha, #TMTquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, die zijn perfect om goede stacks te maken. #TMT Echter speelde ik zo ziek hard dat ik het niet eens besefte. Heb met de release van GTA O van 4 mil wel 237 mil gemaakt, dus nu langzaamaan stacken.
In principe heb jij nu infinite cash. Je kan alle properties, auto's, helicopters, whatever kopen zonder echt arm te worden. Als ik jou was zou ik 1 bil op Hawk and Little (HAL) zetten; die gaat nog stijgen.
Zie je.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Misschien wel beetjeMaar een vuist in m'n kut gaat me wel wat te ver hoor
Ja, Online is echt fucked up aan het doen. Hopelijk fiksen ze het snel. Jammer wel dat je een Xbox hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, #TMT.
Kon tot gister niet online man, bullshit servers deden het bij mij steeds niet. Kon daarom ook pas vannacht en vandaag pas BAWSAQ op met Lester.
Noem je me nou ranzig?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat jij dat nou elke avond doet moet jij weten.
Oké.quote:
Hey aight.quote:
Bij jou ook wel hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Past daar bij jou gewoon een vuist in, ja?
Niet.klagen, ik heb mn disc gemold.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, #TMT.
Kon tot gister niet online man, bullshit servers deden het bij mij steeds niet. Kon daarom ook pas vannacht en vandaag pas BAWSAQ op met Lester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |