Je bent zelf een oude lulquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk. zaterdag spaarclub uitje, zondag oude lullen concert met mn pa geweest
dankjequote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
maar ten opzichte van het gemiddelde publiek was ik toch wel 20 jaar jonger
hoe oud ben jij eigenlijk?
Dag liefjequote:
Beetje de standaard he als je fan bent van wat anders dan wat in de afgelopen twintig jaar opgekomen isquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
maar ten opzichte van het gemiddelde publiek was ik toch wel 20 jaar jonger
hoe oud ben jij eigenlijk?
ik ben er geen fan van, mn vader wel. maar ja. je kunt die man niet alleen laten gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje de standaard he als je fan bent van wat anders dan wat in de afgelopen twintig jaar opgekomen is
Jij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
kut, moet over twintig minuten op kantoor zijn en ik lig nog in bedsnel de douche in
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgenquote:
42 minuten geleden zei je nog dat je er over 20 minuten moest zijn?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgen
Ach, en anders hebben ze zo een andere inpak pool gevonden om je werk over te nemen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedouched, aangekleed, haren netjes gestoken, vriendin instructies gegeven, lift gepakt, taxi staande gehouden en om 9:29 inbadgen
Om 09:08 zei ik 20 minuten. Feitelijk gezien had het 22 minuten moeten zijn. Excuses.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
42 minuten geleden zei je nog dat je er over 20 minuten moest zijn?
Een Pool mocht willen dat hij mijn werk + salaris hadquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach, en anders hebben ze zo een andere inpak pool gevonden om je werk over te nemen.
1 euro meer dan minimum loon?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een Pool mocht willen dat hij mijn werk + salaris had
Een volle euro? Bruto misschienquote:
Ik heb al een mooi cadeautje voor je gekocht voor op onze datequote:
Ja ik kan wel zeggen 1000 euro netto maar dan is het nog steeds een leugen. Waarom denk je dat ik een sad face erachter plaatste? Niet omdat ik zo'n volwaardig salaris hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha dus het is nog minder, had dan netto gezegd.
1000 netto p/m is niet veel voor een volledige werkweek, dus je bent stagiaire?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik kan wel zeggen 1000 euro netto maar dan is het nog steeds een leugen. Waarom denk je dat ik een sad face erachter plaatste? Niet omdat ik zo'n volwaardig salaris heb
1000 euro netto boven minimum hebben we het over. Daarbij geef ik al aan dat het een leugen zou zijn. Ik ben gewoon onderbetaaldquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1000 netto p/m is niet veel voor een volledige werkweek, dus je bent stagiaire?
De new kids wisten het al. Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
Heb iemand tips om in GTA5 wat makkelijk geld te krijgen?
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:03 schreef Dven het volgende:
[..]
1000 euro netto boven minimum hebben we het over. Daarbij geef ik al aan dat het een leugen zou zijn. Ik ben gewoon onderbetaaldMaarja, in deze tijden is het al heel wat dat je een baantje hebt dus ik klaag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat zijn paupers. Need money, wil die heli enzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
De new kids wisten het al. Hoeren neuken, nooit meer werken
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.CYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geloof dus helemaal niks van dit sobstory.Nouja, met mijn inkomen ben ik hier een koning, in Nederland hoogmodaal en in Noorwegen een pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel druk bezig om de inkomsten drastisch te verhogen zodat ik hier een god ben en in Nederland een koning
Maar dat duurt nog wel een paar maanden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, met mijn inkomen ben ik hier een koning, in Nederland hoogmodaal en in Noorwegen een pauper![]()
Wel druk bezig om de inkomsten drastisch te verhogen zodat ik hier een god ben en in Nederland een koning
Maar dat duurt nog wel een paar maanden
Hoi!quote:
Ik zeurde ook niet echt. Die ene gozer begon enkel over inpakpolen en minimuminkomens. Dan speel ik graag het spelletje meequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoeg
[..]
Hoi!
how you doin'?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet zeuren. Als je een tweede appartement kan betalen puur om chicks in te ballen, heb je geld genoeg
[..]
Hoi!
goed hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel goed! Donderdag tentamen, dus dat is bleh, maar vrijdag lekker op vakantieEn jij?
Redelijk wat te doen en vooral fijn buiten het zuipseizoen dus wat dat betreft zit je erg goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreta! Nog nooit geweest, dus erg benieuwd! Wordt iig lekker weer
lekker! met panzie?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kreta! Nog nooit geweest, dus erg benieuwd! Wordt iig lekker weer
Zou mijn keuze zijn als ik kinderen hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/620394/1/1/50/wil-jij-kinderen.html
die laatste optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |