Zou ik ook doen. Lekker schuldgevoel aan whappenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stuur haar morgen nog wel gewoon een succesappje voor haar tentamen
Waarom adopteer je dat beestje niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.
Kruising Duitse herder/Husky is Oost-Europese Herderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, klopt, totaal andere cultuur. Dus pap zal wel geen hond willen, maar kan t hem allicht vragen.
Zn laatste hond was een kruising Duitse herder - husky. Zo'n mooi beest! Niet de gemakkelijkste alleen
Ik heb op een gegeven moment al met drie honden en zeven katten in huis gezeten. Dat was al amper te doen. Ik woon nu op een kleiner appartement. Gaat geen succes worden, hoe graag ik ook wilquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom adopteer je dat beestje niet?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
Had niet hoger dan 4 verwachtquote:
Hoepel toch opquote:
Okequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz voor het eerst in maanden weer gesproken, beetje gehuild enzo.
Maar heb hem helaas niet kunnen overtuigen tot terugkomen
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz voor het eerst in maanden weer gesproken, beetje gehuild enzo.
Maar heb hem helaas niet kunnen overtuigen tot terugkomen
Even quoten hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komt
Eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
Als jij het niet was zou ik je niet geloven. Maar omdat jij het bent geloof ik het dus welquote:
Doe normaal.quote:
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het niet was zou ik je niet geloven. Maar omdat jij het bent geloof ik het dus welemotioneel wezen
Doe ik ookquote:
Hoi, ben kloon van Gorz.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komt
quote:
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?
quote:
quote:
Marietje? Nee, man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen hetquote:
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen het
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.quote:
lekkers naar keuzequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen ventquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.
Zou Skyler doen tot ze bloed en huiltquote:
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Welke FOK!ker was testobject? That lucky fuck!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle dames hier, was deel van de toelatingstest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |