Doe normaal.quote:
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij het niet was zou ik je niet geloven. Maar omdat jij het bent geloof ik het dus welemotioneel wezen
Doe ik ookquote:
Hoi, ben kloon van Gorz.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik z'n pik zuig als hij terug komt
quote:
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie beide niet gewoon een keertje normaal doen?!?
quote:
quote:
Marietje? Nee, man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Eerder die andere, van die dikke kale.
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen hetquote:
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen Feurlie, veel Poolse meisjes doen het
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.quote:
lekkers naar keuzequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment, dankjewel lieve Nootjes
[..]
Doe ik ookBij de volgende meet krijgt ze een drankje/taart/lekkers naar keuze van me om het goed te maken
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen ventquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat? Ik heb het over aantrekkelijk, niet over mooi, dat zijn voor mij toch echt verschillende dingen.
Zou Skyler doen tot ze bloed en huiltquote:
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Welke FOK!ker was testobject? That lucky fuck!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle dames hier, was deel van de toelatingstest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |