Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch landquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind het belachelijk dat zo'n vrouw ontslagen word voor zoiets...maar dit is toch niet iets nieuws daar?
quote:
Bulgarijequote:
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch land
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.
Treurige ontwikkelingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..
ze is vies en haar bikini matcht niet met haar broekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou trouwen.quote:
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waarquote:
Ja, Under the dome...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waar [ afbeelding ] ik vond haar wel leuk, maar Ado niet echt geloof ik. Zit ze in een of andere serie ofzo?
Nee, ik ook nooit. Te perfect is geen interessequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Zou graag met je willen discussieren over Britt Robbertsenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook over
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Oh yeaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekekenquote:
Heb seizoen 1 afgekeken. Super seriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekeken
bevalt goed tot nu toe jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb seizoen 1 afgekeken. Super serieWat vind jij er van?
corgi's! Die zou ik wel eentje willenquote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
corgi's! Die zou ik wel eentje willen![]()
![]()
Zat bij de dierenwinkel een halfnaakte ratvrij lelijk beest, nu voor de helft van de prijs, niemand wil m
Truequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar daar heeft Stgphen King wel vaker last van
probleem is alleen dat ik veel vragen heb waardoor ik verder wil kijken, maar geen tijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicezag pas bij de 7e aflevering ofso dat het verhaal van Stephen King is en de producer Stephen Spielberg
Wil je puppies? M'n favo straathondje moemoe staat op knappenquote:
awhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoooooooo cute... pff.
Ah vet zieligIk had vroeger vet veel ratten, echt topbeestjes zijn het.
Ja, dat had ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ik veel vragen heb waardoor ik verder wil kijken, maar geen tijd
Zo'n beest zo lelijk dat hij eigenlijk lief en leuk wordt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
corgi's! Die zou ik wel eentje willen![]()
![]()
Zat bij de dierenwinkel een halfnaakte ratvrij lelijk beest, nu voor de helft van de prijs, niemand wil m
Mag je helemaal geen één huisdiertje? Pff zou ik echt niet pikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
awh![]()
Ik heb er ook een stel gehad, eentje luisterde echt naar zn naam en liep gewoon buiten achter me aan als ik dr op de grond zette.
Deze was wel lief btw, ik zou haar meegenomen hebben als Ado er niet was geweest. Sowieso had ik dan nu nog een kat en cavia's en ratjes en ws een hamster ofzoecht, ik ben erg
puppieS nog wel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je puppies? M'n favo straathondje moemoe staat op knappen
nee, hij was gewoon lelijk, maar wel vriendelijk en nieuwsgierig, likte mn vingerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo'n beest zo lelijk dat hij eigenlijk lief en leuk wordt?
fuckquote:
we hebben beesten zat hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mag je helemaal geen één huisdiertje? Pff zou ik echt niet pikken
Ratten zijn fucking lieve beestjes ja. En vooral die grote zijn zo leuk, met die neusjes
Cavia's ook gehad, vind ik minder tof als ratten. Ik zou graag een egeltje willen en een fretje
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
puppieS nog wel! [ afbeelding ]
Zijn wel leuke hondjes altijd, zal mn vader eens vragen, die komt daar ook regelmatig in de buurtkan ie er een meenemen.
mn vader heeft altijd een hond gehad, tot dat niet meer kon ivm werk, maar nu heeft hij een vrouw (Bulgaarse) die meestal gewoon thuis is, dus misschien zou t wel weer kunnen... Geloof alleen niet dat ze t echt op dieren heeftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Moemoe is echt een superleuk hondje en zelfs als straathond al ongelofelijk sociaal, lief, vriendelijk en warm. Vader is ook een straathond (grote zwarte herderachtige) die superenthousiast, speels, intelligent en vriendelijk is. Geeft pootjes, kan zitten, liggen, tijgeren, dansen etc.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn vader heeft altijd een hond gehad, tot dat niet meer kon ivm werk, maar nu heeft hij een vrouw (Bulgaarse) die meestal gewoon thuis is, dus misschien zou t wel weer kunnen... Geloof alleen niet dat ze t echt op dieren heeftze mest hun kat ook vet in de hoop dat ie eerder dood gaat geloof ik.
Told ya soquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Neegelijk boos appje na afloop van de toets gestuurd
nee, klopt, totaal andere cultuur. Dus pap zal wel geen hond willen, maar kan t hem allicht vragen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaren zijn vaak niet echt begaan met dieren, zeker de generatie 30+ niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |