Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch landquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind het belachelijk dat zo'n vrouw ontslagen word voor zoiets...maar dit is toch niet iets nieuws daar?
quote:
Bulgarijequote:
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Turkije wordt al jaren steeds conservatiever, moslims krijgen al jaren steeds meer invloed terwijl de basis van Turkije juist het voorkomen van dat is. Turkije was altijd een prachtig voorbeeld van hoe het ook kan in een Islamitisch land
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke daar was ik niet van op de hoogte. Geloof beperkt/verpest sowieso ieder mens zijn leefgenot.
Treurige ontwikkelingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Burkaverbod is sinds kort ook ingeperkt..
ze is vies en haar bikini matcht niet met haar broekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou trouwen.quote:
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waarquote:
Ja, Under the dome...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zaghaar laatst ergens, maar weet niet meer waar [ afbeelding ] ik vond haar wel leuk, maar Ado niet echt geloof ik. Zit ze in een of andere serie ofzo?
Nee, ik ook nooit. Te perfect is geen interessequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuker dan die die zosk post eigenlijkik vind dat 'perfecte' niet zo aantrekkelijk
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Zou graag met je willen discussieren over Britt Robbertsenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja! Dat was t. Wij hadden het er dus ook over
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Under the dome...
Soort van tv crush. Af en toe heb je dat
Oh yeaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, is zij het meisje dat in de kelder zit opgesloten?
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekekenquote:
Heb seizoen 1 afgekeken. Super seriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag eergisteren een stukje under the dome op tv. gister dus maar even de eerste 3 afleveringen gekeken
bevalt goed tot nu toe jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb seizoen 1 afgekeken. Super serieWat vind jij er van?
corgi's! Die zou ik wel eentje willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |