Moest lachen om de knipoog icm het bericht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
/carequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen vent
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
Zo overduidelijk hard to get ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voor
Ja, de rest voor geldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA. Jouw gemis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben Nootarisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest lachen om de knipoog icm het bericht.
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Wow, zware belediging richting vrouwen, dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Wie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dat kunnen hebben te weinig seksdrive.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo overduidelijk hard to get dit
Ignorance is blissquote:
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."
Je genotsknotsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.
Z'n reactie was overigens: "Hnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg", ik denk dat hij as we speak een nieuw account aan het aanmaken isquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Z'n reactie was overigens: "Hnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg", ik denk dat hij as we speak een nieuw account aan het aanmaken is
YOLO.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."
Bulgaarse stylequote:
nee dat is hij nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij dit? Want dan lijk je echt ziekelijk veel op m'n ex.
Mijn moeder vroeg me om een Bulgaarse zigeuner te imiteren en maakte er deze printscreen vanquote:
quote:
Hahahaquote:
Oh please, niemand gelooft ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg me om een Bulgaarse zigeuner te imiteren en maakte er deze printscreen van
wut?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik daadwerkelijk een houten hartje voor in de tuin om mijn nek hang en er mee pronkquote:
Waaromquote:
Dacht dat het de opdruk van je shirt was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat ik daadwerkelijk een houten hartje voor in de tuin om mijn nek hang en er mee pronk
lassie is jaloersquote:
Heb je mij iets horen zeggen over hoe hij eruit ziet dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? zo lelijk is hij niet voor een fokker.
Hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Dacht dat het de opdruk van je shirt was.
Ik heb wel foto's van Germano.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij foto's van Germano? Wat moet je ervoor hebben? Ik ben nieuwsgierig.
Sowieso hoor ik je niet. Maar daar ging ik vanuit, misschien mijn fout idd.. meestal staaf jij je reactie in die trant dan met een foto van je rugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je mij iets horen zeggen over hoe hij eruit ziet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |