Moest lachen om de knipoog icm het bericht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten voor geld. Veer doet het gratis.
/carequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel alleen die van m'n eigen vent
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
Zo overduidelijk hard to get ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou haar niet aan mijn tolly laten kluiven al kreeg ik er geld voor
Ja, de rest voor geldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA. Jouw gemis.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben Nootarisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
Veer: "Ik wil over haar heen plus haar belofte om dat te doen vast laten leggen bij een notaris."
Wat zeg je ervan?
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moest lachen om de knipoog icm het bericht.
Wow.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Skyler doen tot ze bloed en huilt
Wow, zware belediging richting vrouwen, dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Wie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouwen die dat kunnen hebben te weinig seksdrive.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo overduidelijk hard to get dit
Ignorance is blissquote:
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon te bereiken dat ze zegt : "Je weet er helemaal niets van af Dani, ik stap nu op het vliegtuig en ga je zo hard zuigen dat je oren ervan dichtklappen en beginnen te suizen."
Je genotsknotsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het valt op, en het werkt ook niet. Veer heeft een hartstikke leuke vent, en dat al 5 jaar lang. Daar krijg jij je genotsknots niet tussen.
Z'n reactie was overigens: "Hnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg", ik denk dat hij as we speak een nieuw account aan het aanmaken isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |