Ik denk niet dat de gemiddelde giraffe daar van onder de indruk isquote:
Ja, ik kraak altijd iedereen af.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso hoor ik je niet. Maar daar ging ik vanuit, misschien mijn fout idd.. meestal staaf jij je reactie in die trant dan met een foto van je rug
kan lassie niet aan doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde giraffe daar van onder de indruk is
Niet altijd en niet iedereen... wees niet te hard op jezelf.quote:
Ik word ook altijd hard van mezelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet altijd en niet iedereen... wees niet te hard op jezelf.
heb alleen foto's van mijn lulquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij foto's van Germano? Wat moet je ervoor hebben? Ik ben nieuwsgierig.
Jammer, FOK! kan zulke kleine bestanden niet uploadenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb alleen foto's van mijn lul
Ja, dat weten wequote:
Hoorde dat er een film kwam van God of War... ben je al gecast?quote:
daarom upload ik ze naar imgur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer, FOK! kan zulke kleine bestanden niet uploaden
Ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde dat er een film kwam van God of War... ben je al gecast?
Is dat ijsje gemaakt van leverpastei ofzoquote:
Dat ijsje is bruin man. Leverpastei is roze.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat ijsje gemaakt van leverpastei ofzo
Blikjes in mijn koelkast liggen vaak wel een tijdje open. Dan wordt het bruin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ijsje is bruin man. Leverpastei is roze.
quote:
hahaahhahhahaha ;pquote:
quote:
quote:
ja maar, jufquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je hier.
Goedzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
ja maar, juf
ik zal braaf zijn nu
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
ja maar, juf
ik zal braaf zijn nu
Ah, wisequote:
4ebe.quote:
Jaquote:
Niet 5quote:
Lol Dven kan alleen maar hoeren neuken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
je bent één van de weinige vrouwen die seks niet als chantage - en dus betaal- middel gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |