SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Al die gasten hebben in team matches shotguns en machine geweren...
Ik kom niet verder dan mijn fucking pistool
Hoe moet ik die shit in hemelsnaam winnen hahaYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
na het liken/disliken, in plaats van continue drukkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Een missie replayen doe je dus door op r2 te rammen? wanneer doe je dat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In DeathMatches kan je wapens gewoon oppakkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al die gasten hebben in team matches shotguns en machine geweren...
Ik kom niet verder dan mijn fucking pistool
Hoe moet ik die shit in hemelsnaam winnen haha
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Geen nieuw poppetje maken mensen. Komt vanzelf wel terug las ik net. De cloudservers hebben gewoon een probleem atm.![]()
En wat als je dit al wel gedaan hebt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Grazzle het volgende:
Geen nieuw poppetje maken mensen. Komt vanzelf wel terug las ik net. De cloudservers hebben gewoon een probleem atm.![]()
Dan heeft hij je nieuwe over de oude gesaved waarschijnlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
En wat als je dit al wel gedaan hebt?![]()
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dan heeft hij je nieuwe over de oude gesaved waarschijnlijk![]()
Zou het ook uitmaken in welk character slot je je nieuwe character maakt? Zo heb ik nu maar een nieuwe gemaakt in slot 2 in de hoop dat mijn oude char weer verschijnt in slot 1.
Nu hoop ik maar dat die niet alsnog eroverheen gesaved wordt.![]()
![]()
![]()
Dit las ik op Rockstar's site.
quote:URS_ChinaDad17 minutes agoReply
IM from china , my id is c_h_i_n_a__yy. i wanna say fvck to Rstar. MY char had 35lvl and 1000000 money. but now they lost . F v ck u Rstar. i f k ur mom --- . fk ! i will kill urmomterfking whole famliy . fkp![]()
Ik moet ook weer overnieuw.
Gelukkig heb ik alleen maar 2 tutorials gedaan.
Zeer trieste tutorials.
Nu moet ik weer die stomme filmpjes afkijken![]()
![]()
Moet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet ook weer overnieuw.
Gelukkig heb ik alleen maar 2 tutorials gedaan.
Zeer trieste tutorials.
Nu moet ik weer die stomme filmpjes afkijken
Waarom wacht je niet tot dat je cloud beschikbaar is![]()
![]()
Heb nog helemaal geen online gespeeld (nouja okay, 10 minuutjes maar in die tutorials)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Moet?
Waarom wacht je niet tot dat je cloud beschikbaar isMoet ik nu weer gaan wachten? Ik mag morgen weer aan het werk
![]()
![]()
Oh wow, solo werkt ook niet meer. Mag nieuw karakter aanmaken. Dikke doei"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
De cloud is nu bij mij niet beschikbaar ik start wel paar keer mijn GTA opnieuw op en daarna doet ie het weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef FritsFlits het volgende:
Oh wow, solo werkt ook niet meer. Mag nieuw karakter aanmaken. Dikke doei![]()
![]()
Echt raar. Had eerst nog wel vertrouwen in R*, maar ze laten niets meer van zich horen. De servers synchroniseren zo slecht met elkaar. Lijkt wel een structueel probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef YepssNL het volgende:
[..]
De cloud is nu bij mij niet beschikbaar ik start wel paar keer mijn GTA opnieuw op en daarna doet ie het weer"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mijn GTA doet het weer met me cloud na 3 keer opnieuw startenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Echt raar. Had eerst nog wel vertrouwen in R*, maar ze laten niets meer van zich horen. De servers synchroniseren zo slecht met elkaar. Lijkt wel een structueel probleem.
en op mijn mobiel kan ik niet inloggen met mijn iFruit App![]()
![]()
![]()
Heb GTA nou al 10 keer opnieuw opgestart, steeds niks. Ben er wel klaar mee, probeer het over een aantal uur wel weer. Ebolazooi.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Mijn GTA doet het weer met me cloud na 3 keer opnieuw starten
en op mijn mobiel kan ik niet inloggen met mijn iFruit App![]()
[ afbeelding ]Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Hier doet hij het ook weer, redelijk stabiel zo het lijkt... Met mijn level 8 poppetje nu een level 35 missie doen, gozer met wie ik speel heeft dat...![]()
![]()
Is het nu geluk hebben dat je verbinding hebt met de cloud en dat je character weer tevoorschijn komt of is het echt einde verhaal tot Rockstar er wat mee gaat doen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij loopt het ook als een zonnetje.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Raar, krijg het scherm dat ik een nieuw karakter moet aanmaken maar er staat wel een level 14 op plek 1 en heb rond de 43k"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij loopt het ook als een zonnetje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.x100
Ow, er staat dat ik geen crew membeship heb..
Ik ga kijken of die Fifa shit al werkt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dus in principe zou je online moet kunnen als je in singleplayer een foto kan maken en deze kan opslaan toch? Of staat dit daar weer los van? Heb namelijk nog nooit verbinding gehad met de cloud dan.![]()
in singleplayer kan je ook de foto uploaden naar je cloudquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef Thizzlor het volgende:
Dus in principe zou je online moet kunnen als je in singleplayer een foto kan maken en deze kan opslaan toch? Of staat dit daar weer los van? Heb namelijk nog nooit verbinding gehad met de cloud dan.![]()
Ik kan mijn character ook niet op de socialclub website zien. Betekent dit dat ik hem definitief kwijt ben? Ik heb verder geen nieuwe aangemaakt nadat ik de oude ben kwijt geraakt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Care. Mij gaat het erom dat je kan spelen, ouwehoeren etc.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.If not now, then when.![]()
Welke?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef SunTzu het volgende:
Heb zo'n dikke wagen als persoonlijk voertuig dat mensen mij steeds proberen te beroven
If not now, then when.![]()
Het ergste is nog dat Rockstar totaal niet communiceert over de problemen. Het minste wat ze kunnen doen is zeggen dat ze weten van de problemen en dat ze er mee bezig zijn. Ze laten iedereen totaal in et duister. Erg jammer.![]()
Maar als je dat niet kan heb je dus geen verbinding en kan je dus ook niet online juist? Want ik heb dus nog nooit in singleplayer zo'n foto kunnen uploaden haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef YepssNL het volgende:
[..]
in singleplayer kan je ook de foto uploaden naar je cloud![]()
indd dan kan je niet uploaden als het niet online is je cloudquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Maar als je dat niet kan heb je dus geen verbinding en kan je dus ook niet online juist? Want ik heb dus nog nooit in singleplayer zo'n foto kunnen uploaden haha.![]()
![]()
Ik ook niet. Dat betekent niet dat je hem volledig kwijt bent. Maar zolang je hem niet op die website kan zien, hoef je ook niet proberen online te gaan. Zodra je character weer op de website verschijnt kan je ook weer online. Is een goede indicator dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik kan mijn character ook niet op de socialclub website zien. Betekent dit dat ik hem definitief kwijt ben? Ik heb verder geen nieuwe aangemaakt nadat ik de oude ben kwijt geraakt.Ik heb die pagina gewoon op auto-refresh staan, iedere 30 seconden. Dan merk ik vanzelf wel weer wanneer ik kan spelen. Ondertussen Breaking Bad kijken
Sowieso was kanoen leuk geweest. Soort wielren-versie op het water.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat betekent niet dat je hem volledig kwijt bent. Maar zolang je hem niet op die website kan zien, hoef je ook niet proberen online te gaan. Zodra je character weer op de website verschijnt kan je ook weer online. Is een goede indicator dusIk heb die pagina gewoon op auto-refresh staan, iedere 30 seconden. Dan merk ik vanzelf wel weer wanneer ik kan spelen. Ondertussen Breaking Bad kijken
Helemaal top dat je de moeite neemt om het zo uitgebreid uit te leggen.
Ik weet hoe verschrikkelijk irritant het is om de PS3 iedere keer weer aan te zetten, alleen om erachter te komen dat het nog steeds niet werkte. Daarom ging ik op zoek naar andere manieren om te kijken of het werkt en dit lijkt het makkelijkste.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thanks!
Helemaal top dat je de moeite neemt om het zo uitgebreid uit te leggen.
De servers gingen eerder offline voor mij en m'n broer, en toen waren onze characters weg op Social Club. Opeens zag ik zijn character weer verschijnen op Social Club en ja hoor, hij kan spelen. Mijne is nog steeds weg... maar het lijkt dus wel een goede indicator te zijn. Je kan het natuurlijk ook nog wel zelf proberen op je PS3, voor de zekerheid. Maar ik ben er wel klaar mee.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik ben nu voetbal aan het kijken en elke keer als een een korte onderbreking is refresh ik de website.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet hoe verschrikkelijk irritant het is om de PS3 iedere keer weer aan te zetten, alleen om erachter te komen dat het nog steeds niet werkte. Daarom ging ik op zoek naar andere manieren om te kijken of het werkt en dit lijkt het makkelijkste.
De servers gingen eerder offline voor mij en m'n broer, en toen waren onze characters weg op Social Club. Opeens zag ik zijn character weer verschijnen op Social Club en ja hoor, hij kan spelen. Mijne is nog steeds weg... maar het lijkt dus wel een goede indicator te zijn. Je kan het natuurlijk ook nog wel zelf proberen op je PS3, voor de zekerheid. Maar ik ben er wel klaar mee.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben nu voetbal aan het kijken en elke keer als een een korte onderbreking is refresh ik de website.
Ik ben al ongeveer anderhalf uur aan het refreshen, dus helaas kan het nog wel even durenMaar laat even weten wanneer hij weer werkt!
Doe ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer anderhalf uur aan het refreshen, dus helaas kan het nog wel even durenMaar laat even weten wanneer hij weer werkt!
Ik kan wel online maar geen enkele missie wil laden. Of er komen geen mensen bij of de missie faalt zodra hij start
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:If you lose your character, do not worry, it will be back if you make sure to handle it in this way.
DO NOT make a new character. This will overwrite your last one.
Basically your character is gone when the cloud goes down. It will be back, just be patient.
If you are playing and suddenly everybody in the rooms leaves at once, the cloud went down. Sometimes you will still be able to play, but know that whatever you do will not be saved.
If you want to make sure everything is saved, then logout to GTAV every time you want to get offline by using the start menu.
Basically, the gist of this is: Don't overwrite your character slot. You will be sorry.
Sucks, but that's how it is. Rockstar has some sh*t to work out.![]()
Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Bij mijn socialclub is de afbeelding van mijn karakter altijd zwart
hmmm, net voor het eerst dat ik opnieuw de tutorial moest doen (door met slot 2 char te spelen) omdat ie de cloud shit niet wilde laden en ik mn poppetje van een paar dagen geleden niet meer kon laden/zien. Nu ik net die beginners race heb gedaan werd ik er weer van afgekickt en zegt ie nu dat m;'n 2e char corrupt data is....pfffff....
en dan nog niet eens gezegd hoevaak ik gta opnieuw moet starten omdat ie freezed, mn ps3 de disc niet herkent of ik die vervelende 514 error krijg.....ben er eigenlijk een beetje klaar mee...pauper shitLater pater,![]()
hmmm nu ik char 2 load krijg ik een totaal ander poppetje te zien.....en m'n geld is weer totaal anders...vet weird...Later pater,![]()
Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uit![]()
![]()
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.![]()
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Op zich wel grappig dat de cloud belachelijk gemaakt wordt op de ingame radio, en ze dan zelf ook gezeik hebben met de cloud![]()
![]()
Ik heb dit karakter sinds dag 1. Lvl sync. Update ie niet. Ik ben telkens weer lvl 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.ik hoop dat het ooit goed komt.
![]()
Laat even weten aubquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen, zal wel niet
Dit, het is simcity all over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.![]()
Ik voel me gebruikt.![]()
![]()
Zelfs Fifa 14 online werkt "beter" dan GTA momenteel
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijnquote:
Ben sinds gisteren mijn character kwijt, krijg nu nog steeds dat scherm waarin je een nieuw character moet aanmaken... Schiet niet echt op zo. (ps3)![]()
in de titanic zaten ook gatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijn
Haha gay!![]()
Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !![]()
![]()
![]()
![]()
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.
Oh man ik zie de bui voor de Xbone al hangen....je moet dit soort onzin ook niet alleen in de cloud saven. Laat character data gewoon naar de cloud syncen vanaf de Xbox of ps3, dan ben je van alle gezeik af.![]()
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Lisker het volgende:
[..]
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft gehad, helaas
Dan moet je even een order maken terwijl je speelt. Dus terwijl je online in een game zit, ga je naar iFruit app, dan druk je op je online character en zijn auto, dan ga je rechtsboven naar je kenteken, dan kies je de kleur die je wilt en druk je op Order. Na 30 seconden ofzo krijg je dan in-game bericht dat je je order op kunt halen bij Los Santos Customsquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zet ik mijn aangepast kenteken van de ifruit app op mijn wagen in het spel?
Maar dan moet de game wel eerst werken natuurlijk...Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft had, helaas![]()
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef Lisker het volgende:
[..]
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.
En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien
Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.
En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien
Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.![]()
hmmm nu hangt ie al tijdens de tutorial.....pffff....ik wacht wel ff een weekje of ....3..Later pater,![]()
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?![]()
You serious? Lees dit hele topic evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Young_David het volgende:
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen hahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV..
![]()
Alles steeds herhalenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
You serious? Lees dit hele topic even![]()
Of lees de andere topics of niet dan Bram![]()
![]()
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xboxquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil ook spelen maar ik ben aan het werk
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Oh en nog een tip, SPEEL NOOIT IN OFFLINE MODE!! Dan speel je alleen met cloud saves, maar als er dan wat met de cloud is crasht je game en kan je je char verliezen.Omdat de cloud server klote is. Ik heb al behoorlijk wat met de FOK crew gespeelt, ik heb samen met het een apartement gekocht. Het is super leuk, als het werkt...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission![]()
Oh is het weer zo ver?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xbox![]()
![]()
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen haha.
Helaas krijg ik er nu toch wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Yep, en dat is de catch 22. Dat probleem heb ik met bethesda ook. Ik hou van hun games, maar ze zijn echt belachelijk buggy en broken soms met de launch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.
Helaas krijg ik er nu wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.
Gelukkig was de singleplayer heel erg stabiel, behalve de garage dan.![]()
Die is inderdaad heel vet. Speelde hem gisteren voor het eerst, wel een beetje kort. Maar toffe opdracht!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Yepsss, volgens mij heb jij ook nergens last van toch? Ik heb in ieder geval al vanaf dinsdag onlinr kunnen spelen, met af en toe een kick.
Je had het over een oudere versie van de xbox? Die heb ik ook, maar mag niet uitmaken toch?
Anyway, wel succes aan iedereen.MentionedDCMJ![]()
Heb ik alleen gedaan, diegene die ik joinde gingen tijdens de missie wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]
MentionedDCMJ![]()
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef sjonnie1990 het volgende:
Yepsss, volgens mij heb jij ook nergens last van toch? Ik heb in ieder geval al vanaf dinsdag onlinr kunnen spelen, met af en toe een kick.
Je had het over een oudere versie van de xbox? Die heb ik ook, maar mag niet uitmaken toch?
Anyway, wel succes aan iedereen.
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer![]()
![]()
Niet? Nice! geniet ervan zou ik zeggen. Ik had 3 dagen lang ook geen problemen, tot gisteren rond het middag uur.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer![]()
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weerMentionedDCMJ![]()
Op zich vind ik het niet erg om met een tijdelijk karakter te spelen, maar elke keer die schijt tutorial moeten doen schiet natuurlijk niet op.If not now, then when.![]()
En af en toe geldwagen berovenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.![]()
![]()
Hier doet ie niks op de ps3...forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
Ze zouden dit spel beter: GTA V: Loading en Loading screens edition kunnen noemen.
Heel veel sessies opnieuw moeten laden omdat je er uit wordt geflikkerd, of vast loopt.![]()
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer
Kut Rockstar.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Aan de FOk!ker die mij net twee keer doodschoot:
Krijg wat, mongool.trotse eigenaar van post nr. 52m
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aan de FOk!ker die mij net twee keer doodschoot:
Krijg wat, mongool.![]()
![]()
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.
Kut Rockstar.MentionedDCMJ![]()
Ach, de lijer is gevlucht. Geen probleem, maak ik hem een andere keer wel kapot.trotse eigenaar van post nr. 52m
Jep, de problemen is 1 ding. Dat ze daar wellicht niet veel aan kunnen doen, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*
Maar het ontbreken van de communicatie is gewoon erg slecht, en volledig Rockstar's schuld. Het allerminste wat ze kunnen (en zouden moeten) doen is even een tweet de wereld insturen waar ze zeggen dat ze weten dat er problemen zijn en dat ze er mee bezig zijn, ofzo. We horen het alleen als er 'goed' nieuws is (zoals toen de nieuwe patch kwam).
Erg slecht, helemaal van een bedrijf als Rockstar.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Is dat niet het spel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ach, de lijer is gevlucht. Geen probleem, maak ik hem een andere keer wel kapot.![]()
![]()
Hm. Ik kom nu in het scherm dat ik een poppetje moet maken. Maar ik zie wel dat ik mijn $ nog heb rechtsboven. Wat moet ik doen?![]()
Wachten, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
Hm. Ik kom nu in het scherm dat ik een poppetje moet maken. Maar ik zie wel dat ik mijn $ nog heb rechtsboven. Wat moet ik doen?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Het leed dat met geluk races winnen heet.best irritant als je zelf rang 9 hebt en de rest 25 en dan als eerste eindigt omdat je de choas van elkaar van de weg af drukken ontwijkt
![]()
![]()
Hopelijk niet, nee. Maar als je nu een nieuw poppetje maakt heb je 100% kans dat je oude weg is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ben oude poppetje niet kwijt hoop ik?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Reken er maar niet op dat jou nieuwe tijdelijk is. Hij zal nu overschreven worden, anders kreeg je wss nog terug.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich vind ik het niet erg om met een tijdelijk karakter te spelen, maar elke keer die schijt tutorial moeten doen schiet natuurlijk niet op.![]()
Mij lijkt het best wel interessant om een documentaire te zien hoe een game als GTA gemaakt wordt, van begin tot eind achter de schermen. Dan zullen de meesten dit soort problemen beter begrijpen denk ik.![]()
Ik begrijp de problemen wel. Maar als je eerst Online al met twee weken vertraagd, en daarna nog eens (minstens) een week nodig hebt om het ook maar WERKEND te krijgen (en dan praat ik nog niet eens over bugs, die moeten ze straks ook nog eens allemaal gaan fixen), dan doe je gewoon iets heel erg fout.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef Grazzle het volgende:
Mij lijkt het best wel interessant om een documentaire te zien hoe een game als GTA gemaakt wordt, van begin tot eind achter de schermen. Dan zullen de meesten dit soort problemen beter begrijpen denk ik.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
![]()
Dit betekent gewoon dat de clouds unavailable zijn toch? Bepaalde dingen (race wins, $$$) heeft hij wel opgeslagen, maar aantal speeluren, uiterlijk poppetje en waar ik geld mee verdiend heb kan niet gevonden worden.![]()
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent gewoon dat de clouds unavailable zijn toch? Bepaalde dingen (race wins, $$$) heeft hij wel opgeslagen, maar aantal speeluren, uiterlijk poppetje en waar ik geld mee verdiend heb kan niet gevonden worden.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Jij bent wel heel goed met de aandelen zo te zien..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent gewoon dat de clouds unavailable zijn toch? Bepaalde dingen (race wins, $$$) heeft hij wel opgeslagen, maar aantal speeluren, uiterlijk poppetje en waar ik geld mee verdiend heb kan niet gevonden worden.Haha gay!![]()
Had even wat meer moeten zijn idd. Over een tijdje de single player weer opnieuw spelen en het dan even beter doen met die aandelen. Ik wil die golf court.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed met de aandelen zo te zien..![]()
![]()
In hoeverre merk je eigenlijk de verbetering in je behendigheden van bijvoorbeeld shooting en driving?
Krijg je dan meer accuracy tijdens het schieten / minder recoil en tijdens het rijden slip je minder wanneer er bijv. op je geschoten wordt?![]()
Geen idee. Mijn driving skills zijn goed (als mijn poppetje nog terugkeert) maar eerlijk gezegd blijft elke race een complete chaos. Maar dat kan ook aan de mede-Fok!kers komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
In hoeverre merk je eigenlijk de verbetering in je behendigheden van bijvoorbeeld shooting en driving?
Krijg je dan meer accuracy tijdens het schieten / minder recoil en tijdens het rijden slip je minder wanneer er bijv. op je geschoten wordt?![]()
![]()
Mijn character was net ook even weg, herstart en hij was er weer. Niet gelijk in paniek raken dus, en zeker niet op hetzelfde slot een nieuwe maken want dan ben je hem sowieso kwijt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik merk daar dus geen klote van..driving is bij mij 100% maar ik blijf maar slippenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
Lol, echt grappig om op gtaforums te lezen soms.quote:I mean, I could understand if it was a level grind, because one could even argue that "HUR DUR HE IS TOP LEVEL HE GETS BETTER GUNS AND KILLS ME, ITS UNFAIR"
But when its a money grind, why do you care? It doesnt affect your gameplay in any way. Why do you spend your time reporting to rockstar and hating on grinders?
Its the exact same concept of homossexual hate. You dont like what they are doing even though it does not affect your life at all.
TL;DR = GRIND HATERS = HOMOSSEXUAL HATERS = BAD PEOPLE THAT WILL GO TO HELL.![]()
ik ben aan het sparen voor 205 k. Nog 100 te gaanDuurt best lang
AL heb ik nu wel een missie waar ik 9k steeds voor kan krijgen. Alleen duurt die best lang
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Grazzle het volgende:
Lol, echt grappig om op gtaforums te lezen soms.
[..]![]()
![]()
Conclusie: Het duurt niet kort.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef over_hedge het volgende:
ik ben aan het sparen voor 205 k. Nog 100 te gaanDuurt best lang
AL heb ik nu wel een missie waar ik 9k steeds voor kan krijgen. Alleen duurt die best lang
![]()
Jaquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goed teken. Dit betekent dat er iemand bij Rockstar is ingelogd op jou account en je verwijderde poppetje en stats terug stopt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kom niet eens meer op de Social Club.![]()
Ik kom niet eens op de website zelf. Jullie wel dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Goed teken. Dit betekent dat er iemand bij Rockstar is ingelogd op jou account en je verwijderde poppetje en stats terug stopt.![]()
ik kom er wel opquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op de website zelf. Jullie wel dan?![]()
Ben je stout geweest misschien in GTA Online?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik begrijp de problemen wel. Maar als je eerst Online al met twee weken vertraagd, en daarna nog eens (minstens) een week nodig hebt om het ook maar WERKEND te krijgen (en dan praat ik nog niet eens over bugs, die moeten ze straks ook nog eens allemaal gaan fixen), dan doe je gewoon iets heel erg fout.![]()
maakte gappiequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk moet het werkend zijn. Dit is toch een product die mensen gewoon gekocht hebben. Dat moet gewoon werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Aan de andere kans is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.
Als jij een auto koopt ga je er ook vanuit dat het werkt. En wordt je ook pissed als dat niet zo blijkt te zijn.
Als de schaal te groot is, dan is dat Rockstar's probleem. Dat hadden ze van tevoren kunnen bedenken, en de game daarop aan kunnen passen.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Lancering van een WoW-expansion?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.![]()
Dan zou je dus nooit risico's kunnen nemen want iets dat nieuw is, lijkt me lastig om dat 100% te kunnen laten werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk moet het werkend zijn. Dit is toch een product die mensen gewoon gekocht hebben. Dat moet gewoon werken.
Als jij een auto koopt ga je er ook vanuit dat het werkt. En wordt je ook pissed als dat niet zo blijkt te zijn.
Als de schaal te groot is, dan is dat Rockstar's probleem. Dat hadden ze van tevoren kunnen bedenken, en de game daarop aan kunnen passen.![]()
Dan zit iedereen op hun eigen realm, een ander systeem denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lancering van een WoW-expansion?![]()
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Je kan namelijk open beta tests doen, voordat de game uitgebracht is. Tijdens een beta kun je namelijk helemaal niet zeuren als het allemaal niet werkt, want daar is het voor gemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dan zou je dus nooit risico's kunnen nemen want iets dat nieuw is, lijkt me lastig om dat 100% te kunnen laten werken.
Sowieso is iedere game weer 100% nieuw, en dat werkt allemaal ook prima.
En 100% werkend maken is 1 ding. Op dit moment is het 0% werkend, want je kan niet eens inloggen en dat is gewoon kut.
Tevens is het gewoon heel erg slecht als er data loss is. Servers down is 1 ding, maar als characters gewoon spontaan verdwijnen heb je gewoon een kutsysteem en dat is echt heel erg slecht bij een bedrijf als Rockstar.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Je hebt gelijk maar wat ik alleen bedoel te zeggen is dat je niet weet in hoeverre dit vernieuwend is. Ik bedoel, dit is hetzelfde als dat er een trainer bij voetbal wordt weggestuurd en dat je duizend redenen bedenkt hoe dat heeft kunnen gebeuren. Oftewel ik ben benieuwd hoe ze hier later op terug zullen kijken en dan komt de aap uit de mouw. Helaas zijn ze daar nu onduidelijk over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Je kan namelijk open beta tests doen, voordat de game uitgebracht is. Tijdens een beta kun je namelijk helemaal niet zeuren als het allemaal niet werkt, want daar is het voor gemaakt.
Sowieso is iedere game weer 100% nieuw, en dat werkt allemaal ook prima.
En 100% werkend maken is 1 ding. Op dit moment is het 0% werkend, want je kan niet eens inloggen en dat is gewoon kut.
Teven is het gewoon heel erg slecht als er data loss is. Servers down is 1 ding, maar als characters gewoon spontaan verdwijnen heb je gewoon een kutsysteem en dat is echt heel erg slecht bij een bedrijf als Rockstar.![]()
Duck dat was een saaie missie
Ja, jij pakt dan ook een dirtbike om over over de heuvels te karrenquote:
Ja ging veel snellerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja, jij pakt dan ook een dirtbike om over over de heuvels te karren
Ik dacht een huis te hebben gekocht, bleek t alleen een garage te zijn..
Maar je kan je property verkopen tegen dezelfde aankoopprijs toch?![]()
Dat denk ik niet, nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht een huis te hebben gekocht, bleek t alleen een garage te zijn..
Maar je kan je property verkopen tegen dezelfde aankoopprijs toch?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Niemand wilt tennis spelen op de ps3
Ik zou wel willen, als ik online konquote:
Daarom kan je dus servers HUREN.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef wuuht het volgende:
Ze gaan toch geen extra servers kopen als over een maand de servers die ze nu hebben voldoende zijnJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Sorry miniruiskamikazebanaan, was all out of ammo.. Nu ben ik weer terug in SP, klotezooi
Balenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Divje het volgende:
Sorry miniruis, was all out of ammo.. Nu ben ik weer terug in SP, klotezooiwel gelijk $45000 op zak
![]()
Das wel ff lekker jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Balenwel gelijk $45000 op zak
ben wel weer 5000 kwijt aan ammo nu maar dat valt mee. Kijken of ik weer in die game kan komen
Die laatste 2 games gingen ook wel kut bij mij. haha
blijf het vaag vinden. 30 uur gespeeld en vrienden die nog steeds niet 1x normaal hebben kunnen spelen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Accepteer mij eens bij de crewquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
blijf het vaag vinden. 30 uur gespeeld en vrienden die nog steeds niet 1x normaal hebben kunnen spelen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Ginobili137, on 06 Oct 2013 - 11:05 PM, said:
screw u rockstar u stupid noobs. i have taken 6 sick days off of work to play ur stupid game and i have only been able to play for 1 of those days!!!!! im about to get fired and its all ur fault!!!!![]()
kan niet via de site volgens mij, geen idee hoe in ieder gevalquote:Doe het morge nwel als servers weer iets normaler werken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan niet via de site volgens mij, geen idee hoe in ieder gevalDoe het morge nwel als servers weer iets normaler werken
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
nvm, gevonden op de sitequote:
vind ik ook ja, gaat echt tankwars worden over een tijdje. Nu heb je al zo 400k, laat staan als er heists zijn. Tank maar 1.5mquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Duurste appartement 4ton valt opzich wel mee..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mooiste is dat het appartement van 200k identiek is aan die van 400kquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Duurste appartement 4ton valt opzich wel mee..![]()
Als jullie aan het farmen zijn mag je me wel even invitenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Balenwel gelijk $45000 op zak
![]()
![]()
Wie de fuck DutchNick ook is, mieter eens op mijn auto te rammen, kneus.trotse eigenaar van post nr. 52m
16 man deathmatch
Waar denk je waar ik mee bezig wasLos Santos Customs.
NIET opnieuw een char maken op de slot waar die char zat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef BartMcCormick het volgende:
Rank 25 en met een appartement van 250k en 2 auto's.. En ja hoor.. Character kwijt???![]()
![]()
Indeed. Heb even een nieuwe character gemaakt op mijn tweede lege slot. :/
Edit: Shiiiit weer een time out!?!?!![]()
Wat moet ik wel doen dan? Afwachten tot hij terug komt oid? Op social club staat er ook nu rank 0 en 0 hours played ipv 27 hoursquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
NIET opnieuw een char maken op de slot waar die char zat.![]()
Ben echt veel te bang dat ik 'm nu helemaal kwijt ben...![]()
Zal toch wel een verschil zijn?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef tonic1 het volgende:
[..]
mooiste is dat het appartement van 200k identiek is aan die van 400k
Aantal auto's mss?![]()
Ik zit met hetzelfde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Wat moet ik wel doen dan? Afwachten tot hij terug komt oid? Op social club staat er ook nu rank 0 en 0 hours played ipv 27 hours![]()
Ben echt veel te bang dat ik 'm nu helemaal kwijt ben...![]()
Dafuq, 4 man netjes ready voor een missionm, zit ik daar ineens in me uppie.trotse eigenaar van post nr. 52m
Ik heb die van 200k en die heeft een 10-car garage.. Volgens mij is er geen grotere? Voor zover ik weet is alleen het uitzicht mooier, maar om daar nou 200k extra voor te betalenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zal toch wel een verschil zijn?
Aantal auto's mss?![]()
Ah oke, die andere heeft ook 10 plaatsen indd.. Wel heel mooi uitzicht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Ik heb die van 200k en die heeft een 10-car garage.. Volgens mij is er geen grotere? Voor zover ik weet is alleen het uitzicht mooier, maar om daar nou 200k extra voor te betalen![]()
lvl 8, vind het wle mooi geweest voor vandaag. Eventjes voor het slapen gaan nog een 12 jarig joch het leven zuur gemaakt. Moet ie maar zijn bek houden.
quote:So I just spoke to this guy that I know again that is some sort of computer technician or something. I asked him if he knows anything about the R* clouds and servers and why my internet is working for some things but not others and he said that if the servers go out then I probably can't play the game. I don't really understand all this technical stuff but it seems like this is something that should have been fixed by now.
Part of me thinks that they are doing this on purpose so they can take the characters that we created and use them for other things, like other games and stuff.
i hope that people find this information helpful!
Fok crew joinen lukt niet, want Social Club ligt er weer eens uit. Online spelen is schraal, want de Rockstar cloud is unavailable.
Sjongejonge, ik dacht dat het inmiddels wel een beetje werkte![]()
![]()
snap ik als je hem er zo uit laat zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ie wel maar in het spel is ie weg
Heb m al mogen veranderen ingame maar update komt volgende week ofzo...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snap ik als je hem er zo uit laat zien![]()
quote:
ZG t net in een filmpje toevallig.
Mja onzin2 uur.. Want je kan gewoon een missie ff doen oid. Ben je er daarna zo uit.![]()
Weet iemand hoe dit zit?
In de ifruit app staat bij mijn online character een auto.. Maar in-game heb ik geen personal auto (meer). Die zou ooit zijn ingenomen door de politie maar is nu foetsie en niet in de garage van een impound.
Als ik een tracker/verzekering in een nieuwe auto zet, wordt die dan automatisch mijn eigen auto en vervangt die de oude?![]()
Je verzekering bellen en ze brengen een nieuwe als het goed is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?
In de ifruit app staat bij mijn online character een auto.. Maar in-game heb ik geen personal auto (meer). Die zou ooit zijn ingenomen door de politie maar is nu foetsie en niet in de garage van een impound.
Als ik een tracker/verzekering in een nieuwe auto zet, wordt die dan automatisch mijn eigen auto en vervangt die de oude?![]()
Laat me raden, je hebt ook geen verzekering in je telefoon staan? Ik heb nu al 3x een auto laten verzekeren en steeds is die weer weg. Steeds weer opnieuw overvallen doen en auto's inleveren totdat je weer een verzekering kan afsluiten. Start je je ps3 opnieuw op, weer geen verzekering, het is wat!quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?
![]()
Hm, mijn eerste character is nog steeds niet terug op z'n slot. Tweede is er wel en daarmee lukt alles online.![]()
![]()
Tip: Als je character weg is, druk je console uit en wacht een uur. Start je console na een uur weer op en hij hoort terug te zijn.![]()
Strak spel hoor, heb vandaag gelukkig vrijwel zonder problemen kunnen spelen. Die rally-races zijn trouwens zo tof, heb alleen wel m'n bestuurder finaal de verkeerde kant ingestuurd.quote:
look out you rock'n'rollers![]()
Heb ik af en toe ook, ik overval dan meestal een store en kom dan terug bij de job en probeer het opnieuw. Meestal werkt ie dan wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef Saind het volgende:
Ik kan geen jobs downloaden, ook onhandig![]()
Godverdomme nu al de 5e keer dat ik aan kom vliegen in dat klote Los Santos en opgehaald wordt door die klote Lamar om die klote tutorials te gaan doen.![]()
![]()
kreeg net bij 1e poging dat ze unavailable waren, 2e poging werkte het hier ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blijkbaar is de cloud up, want ik heb ineens mijn char van vanmiddag weer.
ik snap echt niet hoe al die characters verdwijnen , ik speel al 3 dagen en het is me nog niet 1 keer overkomen. alleen de cloud ligt er soms uit en dan stop ik met spelen.![]()
Ik klooi gewoon rustig wat aan met elke keer een nieuw poppetje, ooit wordt het stabiel en kan ik echt meedoen met de fok-crew"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik had mijn character ook al 4 dagen, maar sinds vanmiddag is hij ineens weg. Nu weer een nieuwe (op ander slot) en dus weer opnieuw begonnen. Hopelijk komt die andere nog terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef tonic1 het volgende:
ik snap echt niet hoe al die characters verdwijnen , ik speel al 3 dagen en het is me nog niet 1 keer overkomen. alleen de cloud ligt er soms uit en dan stop ik met spelen.![]()
Dat met die character heb ik nu ook. Ik kom net binnen bij GTA Online en dan zie ik 2 slots, maar dat zijn beide niet de poppetjes die ik had. Net een aangepast en opgeslagen. Nu begin ik dus opnieuw.
Hoef niet lang meer te wachten trouwens. Eerste race begint vrij snel.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.![]()
The fuck. Puur een bericht om te laten zien dat er communicatie is. Ze zeggen eigenlijk niks.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:54 schreef marimbondo het volgende:
Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.
Wat denk jij nou? R* heeft in het begin al aangegeven dat in het begin niet zo soepel zal lopen en vragen om kritiek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
The fuck. Puur een bericht om te laten zien dat er communicatie is. Ze zeggen eigenlijk niks.
Ondertussen is het online komen wel makkelijker geworden, maar een overvolle cloud en steeds je character verliezen is nu een issue.
Je kan niet verwachten dat ze kunnen toveren bij R*, even geduld en het komt goed."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Uiteraard, uiteraard. Echter lijkt dit bericht te zeggen dat ze nog niet eens weten wat nou de echte oorzaak is. Lijkt mij nogal een groot probleem, wat denk jij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? R* heeft in het begin al aangegeven dat in het begin niet zo soepel zal lopen en vragen om kritiek.
Ondertussen is het online komen wel makkelijker geworden, maar een overvolle cloud en steeds je character verliezen is nu een issue.
Je kan niet verwachten dat ze kunnen toveren bij R*, even geduld en het komt goed.If not now, then when.![]()
Wat ik denk dat zulke klachten binnenregenen bij R* en dat ze daar wat mannetjes op gaan zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Echter lijkt dit bericht te zeggen dat ze nog niet eens weten wat nou de echte oorzaak is. Lijkt mij nogal een groot probleem, wat denk jij?
Het probleem wordt dan niet in 123 hups opgelost, maar ik ga er vanuit dat ze er wel wat aan doen. Daar werken ook maar mensen die iets over het hoofd kunnen zien, of denk je dat ze daar op hun luie reet zitten?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ze hebben geen flauw idee wat de oorzaak van de problemen is. Het is in ieder geval wel erg frustrerend.![]()
Ze zitten uiteraard niet niks te doen. Dat zei ik vanmiddag ook tegen iemand. Echter vind ik het zeer vervelend dat er zó weinig communicatie vanuit R* is. Maarja, het is een kwestie van wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik denk dat zulke klachten binnenregenen bij R* en dat ze daar wat mannetjes op gaan zetten.
Het probleem wordt dan niet in 123 hups opgelost, maar ik ga er vanuit dat ze er wel wat aan doen. Daar werken ook maar mensen die iets over het hoofd kunnen zien, of denk je dat ze daar op hun luie reet zitten?If not now, then when.![]()
Er lijkt iets structureels niet goed te zijn hoe de servers onderling communiceren/synchroniseren en hoe de cliënt (ons spel) daarop reageert. Hopelijk is dat op te lossen met een patch."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als je hard aan het werk bent, valt er ook weinig te pratenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze zitten uiteraard niet niks te doen. Dat zei ik vanmiddag ook tegen iemand. Echter vind ik het zeer vervelend dat er zó weinig communicatie vanuit R* is. Maarja, het is een kwestie van wachten.![]()
Maar jeps,.. hoe vervelend het ook is, we kunnen niet veel meer doen dan afwachten"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
als je een missie ergens doet kan op die plek daar gewoon iemand uit de server naar toe gaan die niet in de missie zit?![]()
Nee, missies zijn 'aparte' sessiesquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef wuuht het volgende:
als je een missie ergens doet kan op die plek daar gewoon iemand uit de server naar toe gaan die niet in de missie zit?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:Was wel funny ja, zat veel te switchen op 'n gegeven moment en had geen idee waar iedereen uit hingquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:33 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Kwartier lang hide n seek spelen.
Die lamme Gerald mag ook wel eens Violent Duct geven, krijg wel 20x pier pressure en wat andere missies maar juist die niet. Grrr.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Nieuwe character aangemaakt.
Ik ookquote:Heb wel m'n 500k gehouden gelukkig.
Sorry ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef k0fferbak het volgende:
Kan lotto r4ge uit de crew. Die probeert mij te killen en met succes.![]()
Ik was in de veronderstelling dat het rode randje om iemands stipje betekende dat ik een bountybeloning zou krijgen als ik hem killde![]()
![]()
Hoe haal je in hemelsnaam dat soort bedragen? want als je gemiddeld 3000-4000 per missie krijgt, speel je dan zo'n 150 missies op een dag ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:56 schreef tonic1 het volgende:
zo weer bijna 500k verdiend ik zeg welterusten.![]()
Als je Violent Duct speelt heb je 150k in ongeveer een half uur tot een uur. Als je dus 4-5 uur speelt heb je het zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Hoe haal je in hemelsnaam dat soort bedragen? want als je gemiddeld 3000-4000 per missie krijgt, speel je dan zo'n 150 missies op een dag ofzo?
[ Bericht 3% gewijzigd door BramPowert op 07-10-2013 02:57:21 ]Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Nee, nog nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 03:14 schreef wuuht het volgende:
is die editor er al lijkt me echt leuk om een race te maken door de hele map heenJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
LOL beginnen met een race na een kut introductie die je niet kan skippen? Aint nobody got time fo that.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Poppetje nog steeds niet terug op RSC
Ik had trouwens een screenshot gemaakt van mij profiel net voordat het verdween. Zouden ze het daar mee terug kunnen halen mocht het echt weg zijn?![]()
Denk het nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 06:29 schreef Furdinand het volgende:
Poppetje nog steeds niet terug op RSC
Ik had trouwens een screenshot gemaakt van mij profiel net voordat het verdween. Zouden ze het daar mee terug kunnen halen mocht het echt weg zijn?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
zit een beetje in de leaderboard van de Crew te kijken,
maar sommige mensen staan in de min met hun RPhoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???quote:121 Drialll -1,561 0d0h33mmee bekant vangde gin haas.![]()
hopelijk doet alles het weer, zal zo checken..
op social club staat mn char nogsteeds op lvl 9 met 40k geld..
gister online stond mn char op lvl 7 met 20k geld.. dus..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
en toch klopt het nog niet helemaal bij Social club.
dit is mijn overzicht:
dit komt volgens mij wel overeen met het spel.
alleen als ik dan kijk naar de leaderboard bij de FOK! crew
heb ik ineens ruim 10.000 minder RP punten.
dus heel soepeltjes loopt het nog nietmee bekant vangde gin haas.![]()
Crew emblems showen ook niet op de site atm, veel mensen klagen daarover maar goed eerst het belangrijkste fixen imo, en dat is de online praktijk. dáárna komt de site pas aan de beurt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Zoals ik net in de SC postte:quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:08 schreef BaajGuardian het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Heb mn oude char weer terug van lvl 9 met 40k !!
Volgens mij komt dat omdat de cloudservers gisteren weer problemen hadden.
Mijn character was ook weg, maar SocialClub heeft nog wel alles.
Daarbij kon ik gisteren niet op bawsaq en geen foto's maken. (in singleplayer)
Dus ik ga er vanuit dat m'n character (zolang ik niet weer een nieuwe maak) gewoon weer terug komt zodra de servers weer bereikbaar zijn.NIEUW: Foto's!![]()
Ik kan echt geen enkele race winnen online he, elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games. en het is ook altijd dat iedereen een snellere auto dan me heeft terwijl ik de auto met de beste speed en acc. stats neem steeds...
Zonet 2 uur erover gedaan om 5k te winnen aan prijzengeld en de meeste races kreeg ik dus 0$ omdat ik nieteens kon finishen zo ver stond ik achter...Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik vind die slipstream bonus in races echt bullshit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En sowieso zijn de meeste alleen maar bezig met hun concurrenten onderuit te kegelen. Waardoor ze bijna altijd ook zichzelf uitschakelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
tip,quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
k kan echt geen enkele race winnen online he, elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games. en het is ook altijd dat iedereen een snellere auto dan me heeft terwijl ik de auto met de beste speed en acc. stats neem steeds...
Zonet 2 uur erover gedaan om 5k te winnen aan prijzengeld en de meeste races kreeg ik dus 0$ omdat ik nieteens kon finishen zo ver stond ik achter...
doe rustig aan, klinkt mischien stom, maar dan crash je een stuk minder
en let goed op die pijltjes is de gele ringen en de kaart hoe de route loopt
1 pijlttje links af kan meestal volgas wel,
maar 3 pijltjes links betekend dat je behoorlijk moet remmen.
en veel oefenenmee bekant vangde gin haas.![]()
Jongens wanneer speel je met je crew?
Als ik zonder mijn crew online ben en aan het free roamen ben komt er opeens wel een crew member online. Hij wordt dan automatisch in mijn sessie geplaatst en heeft mijn crew member kleur. Samen doen we een missie, is het dan als crew gebeurd of moet je echt als crew een sessie starten?![]()
dit vind ik ook echt ruk. per ongeluk kan altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef Mani89 het volgende:
sowieso zijn de meeste alleen maar bezig met hun concurrenten onderuit te kegelen. Waardoor ze bijna altijd ook zichzelf uitschakelen.
maar je hebt er van die kutjanusen bij die dat constant doen,
als je dat leuk vind, doe dan een GTA race ,die zijn overigens wel echt leuk in GTA5mee bekant vangde gin haas.![]()
Je nek langer maken zodat de bandana van je voorhoofd naar je mond gaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:30 schreef MEzek het volgende:
iemand enig idee hoe je online een bandana om je mond heen kan equippen?![]()
Waarom ga je niet missies doen en fatsoenlijk geld verdienen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan echt geen enkele race winnen online he, elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games. en het is ook altijd dat iedereen een snellere auto dan me heeft terwijl ik de auto met de beste speed en acc. stats neem steeds...
Zonet 2 uur erover gedaan om 5k te winnen aan prijzengeld en de meeste races kreeg ik dus 0$ omdat ik nieteens kon finishen zo ver stond ik achter...
Dat gerommel in de marge is de bron van jouw structurele frustratie.![]()
![]()
Ik heb nu dit gevonden: You can take part in Crew Challenges via the Online > Playlists > Challenges menu.
Betekent dit dat je alleen als crew kan scoren als je via challenges speelt?![]()
Lambalquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je nek langer maken zodat de bandana van je voorhoofd naar je mond gaat![]()
Ergens tegenaan rijden is geen pech, maar een gebrek aan skills.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games.![]()
Die challenges wel ja. Dat zijn challenges voor je crew, en kun je met andere crew's vergelijken zodat je kan " bewijzen" wie de beste crew isquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef MEzek het volgende:
[..]
Lambal
[/quote ]
[quote]Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb nu dit gevonden: You can take part in Crew Challenges via the Online > Playlists > Challenges menu.
Betekent dit dat je alleen als crew kan scoren als je via challenges speelt?![]()
Man man man. Maximale bet op mezelf bij een race. Sta ruim 1e van de 8. Hoor ik wat russen tegen elkaar brabbelen. Wacht 1 me vlak voor de finish op voor frontale aanrijding. Wordt die andere rus 1e. Lijers.
Kreeg oddsvan 1 op 10.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Man man man. Maximale bet op mezelf bij een race. Sta ruim 1e van de 8. Hoor ik wat russen tegen elkaar brabbelen. Wacht 1 me vlak voor de finish op voor frontale aanrijding. Wordt die andere rus 1e. Lijers.
Kreeg oddsvan 1 op 10.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
racen zijn missiesquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom ga je niet missies doen en fatsoenlijk geld verdienen?
Dat gerommel in de marge is de bron van jouw structurele frustratie.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
kleine addictquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:14 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie op RSC alleen mijn tweede poppetje staan. Hopelijk keert mijn eerste snel terug in het spel.
Haha gay!![]()
report maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kreeg oddsvan 1 op 10.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
SurvivalLucratieve bezigheid ook als je 't goed doet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Mij ook maar aangemeld voor de FOK crew, hopelijk kan ik eindelijk online ook met andere spelen.
Van het weekend bijna alleen maar alleen jobs gedaan en in mijn server zit nooit iemand.... beetje saai zo."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Waarom? Hij deed niets fout, dat is het mooie van GTA, dit soort zaken zijn gewoon mogelijk.quote:
Helaas zie ik het misbruik van dit systeem ook al gebeuren. Mensen die races fixen, maar dat hoort ook bij het "criminele" gedeelte van de game.![]()
Vaak als ik eindelijk online kan word ik gekicked, but why.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
LOLquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Lisker het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets fout, dat is het mooie van GTA, dit soort zaken zijn gewoon mogelijk.
Helaas zie ik het misbruik van dit systeem ook al gebeuren. Mensen die races fixen, maar dat hoort ook bij het "criminele" gedeelte van de game.
Je verliest deze race in de 2e ronde anders gaat je huis in de fik!"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Racen met 8 Fok!kers. 1 iemand (met hoogste odds) eerste laten worden en met z'n allen massaal op hem inzetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:41 schreef SlevinX het volgende:
[..]
LOL
Je verliest deze race in de 2e ronde anders gaat je huis in de fik!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: