Doe ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer anderhalf uur aan het refreshen, dus helaas kan het nog wel even durenMaar laat even weten wanneer hij weer werkt!

quote:If you lose your character, do not worry, it will be back if you make sure to handle it in this way.
DO NOT make a new character. This will overwrite your last one.
Basically your character is gone when the cloud goes down. It will be back, just be patient.
If you are playing and suddenly everybody in the rooms leaves at once, the cloud went down. Sometimes you will still be able to play, but know that whatever you do will not be saved.
If you want to make sure everything is saved, then logout to GTAV every time you want to get offline by using the start menu.
Basically, the gist of this is: Don't overwrite your character slot. You will be sorry.
Sucks, but that's how it is. Rockstar has some sh*t to work out.

Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Bij mijn socialclub is de afbeelding van mijn karakter altijd zwart

Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uit

Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.

Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.

Ik heb dit karakter sinds dag 1. Lvl sync. Update ie niet. Ik ben telkens weer lvl 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.

Laat even weten aubquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen, zal wel niet

Dit, het is simcity all over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.

Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijnquote:

in de titanic zaten ook gatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |