abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:58:38 #76
286575 Roces18
Chef de party
pi_131914006
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten _O-

Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier ! :)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131914140
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier ! :)
_O- _O- _O-
pi_131914161
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef SchavuitPiet het volgende:

[..]

in de titanic zaten ook gaten B-)
'
En een GROOT gat :P
pi_131914223
Cloud servers nog niet beschikbaar.
If not now, then when.
pi_131914226
Hoe zet ik mijn aangepast kenteken van de ifruit app op mijn wagen in het spel?
pi_131914330
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.

Oh man ik zie de bui voor de Xbone al hangen....je moet dit soort onzin ook niet alleen in de cloud saven. Laat character data gewoon naar de cloud syncen vanaf de Xbox of ps3, dan ben je van alle gezeik af.
pi_131914375
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Lisker het volgende:

[..]

I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft gehad, helaas :(
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_131914432
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zet ik mijn aangepast kenteken van de ifruit app op mijn wagen in het spel?
Dan moet je even een order maken terwijl je speelt. Dus terwijl je online in een game zit, ga je naar iFruit app, dan druk je op je online character en zijn auto, dan ga je rechtsboven naar je kenteken, dan kies je de kleur die je wilt en druk je op Order. Na 30 seconden ofzo krijg je dan in-game bericht dat je je order op kunt halen bij Los Santos Customs ^O^

Maar dan moet de game wel eerst werken natuurlijk...
pi_131914454
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft had, helaas :(
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.
pi_131914521
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef Lisker het volgende:

[..]

=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.

En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien ;)

Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.
pi_131914793
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.

En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien ;)

Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:13:43 #87
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_131914820
hmmm nu hangt ie al tijdens de tutorial.....pffff....ik wacht wel ff een weekje of ....3..
Later pater,
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:14:27 #88
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_131914864
oh wat vet ben gerankt naar level 1 :')
ik kom eraan hoor
Haha gay!
pi_131914870
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Lisker het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.
pi_131914896
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?
pi_131914915
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Young_David het volgende:
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?
You serious? Lees dit hele topic even :')
pi_131914999
Jongens ik wil ook spelen maar ik ben aan het werk :'(
pi_131915016
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen haha ;).
pi_131915024
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef BramPowert het volgende:

[..]

You serious? Lees dit hele topic even :')
Alles steeds herhalen :')
Of lees de andere topics of niet dan Bram _O-
pi_131915039
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil ook spelen maar ik ben aan het werk :'(
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xbox :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_131915098
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_131915110
Oh en nog een tip, SPEEL NOOIT IN OFFLINE MODE!! Dan speel je alleen met cloud saves, maar als er dan wat met de cloud is crasht je game en kan je je char verliezen.

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission :'(
Omdat de cloud server klote is. Ik heb al behoorlijk wat met de FOK crew gespeelt, ik heb samen met het een apartement gekocht. Het is super leuk, als het werkt...
pi_131915122
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xbox :')
Oh is het weer zo ver? :')
pi_131915181
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Lisker het volgende:

[..]

Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen haha ;).
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.

Helaas krijg ik er nu toch wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:19:23 #100
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_131915207
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Oh is het weer zo ver? :')
Haha gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: