Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Lisker het volgende:
[..]
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.
Dan moet je even een order maken terwijl je speelt. Dus terwijl je online in een game zit, ga je naar iFruit app, dan druk je op je online character en zijn auto, dan ga je rechtsboven naar je kenteken, dan kies je de kleur die je wilt en druk je op Order. Na 30 seconden ofzo krijg je dan in-game bericht dat je je order op kunt halen bij Los Santos Customsquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zet ik mijn aangepast kenteken van de ifruit app op mijn wagen in het spel?
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft had, helaas
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef Lisker het volgende:
[..]
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.
En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien
Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.
You serious? Lees dit hele topic evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Young_David het volgende:
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen hahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.
Alles steeds herhalenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
You serious? Lees dit hele topic even
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xboxquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil ook spelen maar ik ben aan het werk
Omdat de cloud server klote is. Ik heb al behoorlijk wat met de FOK crew gespeelt, ik heb samen met het een apartement gekocht. Het is super leuk, als het werkt...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission
Oh is het weer zo ver?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xbox
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |