Je verzekering bellen en ze brengen een nieuwe als het goed is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?
In de ifruit app staat bij mijn online character een auto.. Maar in-game heb ik geen personal auto (meer). Die zou ooit zijn ingenomen door de politie maar is nu foetsie en niet in de garage van een impound.
Als ik een tracker/verzekering in een nieuwe auto zet, wordt die dan automatisch mijn eigen auto en vervangt die de oude?
Laat me raden, je hebt ook geen verzekering in je telefoon staan? Ik heb nu al 3x een auto laten verzekeren en steeds is die weer weg. Steeds weer opnieuw overvallen doen en auto's inleveren totdat je weer een verzekering kan afsluiten. Start je je ps3 opnieuw op, weer geen verzekering, het is wat!quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?
In de ifruit app staat bij mijn online character een auto.. Maar in-game heb ik geen personal auto (meer). Die zou ooit zijn ingenomen door de politie maar is nu foetsie en niet in de garage van een impound.
Als ik een tracker/verzekering in een nieuwe auto zet, wordt die dan automatisch mijn eigen auto en vervangt die de oude?
quote:
Heb ik af en toe ook, ik overval dan meestal een store en kom dan terug bij de job en probeer het opnieuw. Meestal werkt ie dan wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef Saind het volgende:
Ik kan geen jobs downloaden, ook onhandig
kreeg net bij 1e poging dat ze unavailable waren, 2e poging werkte het hier ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blijkbaar is de cloud up, want ik heb ineens mijn char van vanmiddag weer.
Ik had mijn character ook al 4 dagen, maar sinds vanmiddag is hij ineens weg. Nu weer een nieuwe (op ander slot) en dus weer opnieuw begonnen. Hopelijk komt die andere nog terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef tonic1 het volgende:
ik snap echt niet hoe al die characters verdwijnen , ik speel al 3 dagen en het is me nog niet 1 keer overkomen. alleen de cloud ligt er soms uit en dan stop ik met spelen.
The fuck. Puur een bericht om te laten zien dat er communicatie is. Ze zeggen eigenlijk niks.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:54 schreef marimbondo het volgende:
Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.
Wat denk jij nou? R* heeft in het begin al aangegeven dat in het begin niet zo soepel zal lopen en vragen om kritiek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
The fuck. Puur een bericht om te laten zien dat er communicatie is. Ze zeggen eigenlijk niks.
Uiteraard, uiteraard. Echter lijkt dit bericht te zeggen dat ze nog niet eens weten wat nou de echte oorzaak is. Lijkt mij nogal een groot probleem, wat denk jij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat denk jij nou? R* heeft in het begin al aangegeven dat in het begin niet zo soepel zal lopen en vragen om kritiek.
Ondertussen is het online komen wel makkelijker geworden, maar een overvolle cloud en steeds je character verliezen is nu een issue.
Je kan niet verwachten dat ze kunnen toveren bij R*, even geduld en het komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |