quote:
Was wel funny ja, zat veel te switchen op 'n gegeven moment en had geen idee waar iedereen uit hingquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:33 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Kwartier lang hide n seek spelen.
Ik ookquote:
Sorry ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef k0fferbak het volgende:
Kan lotto r4ge uit de crew. Die probeert mij te killen en met succes.
Hoe haal je in hemelsnaam dat soort bedragen? want als je gemiddeld 3000-4000 per missie krijgt, speel je dan zo'n 150 missies op een dag ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:56 schreef tonic1 het volgende:
zo weer bijna 500k verdiend ik zeg welterusten.
Als je Violent Duct speelt heb je 150k in ongeveer een half uur tot een uur. Als je dus 4-5 uur speelt heb je het zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Hoe haal je in hemelsnaam dat soort bedragen? want als je gemiddeld 3000-4000 per missie krijgt, speel je dan zo'n 150 missies op een dag ofzo?
Nee, nog nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 03:14 schreef wuuht het volgende:
is die editor er al lijkt me echt leuk om een race te maken door de hele map heen
Denk het nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 06:29 schreef Furdinand het volgende:
Poppetje nog steeds niet terug op RSC
Ik had trouwens een screenshot gemaakt van mij profiel net voordat het verdween. Zouden ze het daar mee terug kunnen halen mocht het echt weg zijn?
hoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???quote:121 Drialll -1,561 0d0h33m
Zoals ik net in de SC postte:quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:08 schreef BaajGuardian het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Heb mn oude char weer terug van lvl 9 met 40k !!
tip,quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
k kan echt geen enkele race winnen online he, elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games. en het is ook altijd dat iedereen een snellere auto dan me heeft terwijl ik de auto met de beste speed en acc. stats neem steeds...
Zonet 2 uur erover gedaan om 5k te winnen aan prijzengeld en de meeste races kreeg ik dus 0$ omdat ik nieteens kon finishen zo ver stond ik achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |