Wat? Natuurlijk moet het werkend zijn. Dit is toch een product die mensen gewoon gekocht hebben. Dat moet gewoon werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Aan de andere kans is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.
Lancering van een WoW-expansion?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.
Dan zou je dus nooit risico's kunnen nemen want iets dat nieuw is, lijkt me lastig om dat 100% te kunnen laten werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk moet het werkend zijn. Dit is toch een product die mensen gewoon gekocht hebben. Dat moet gewoon werken.
Als jij een auto koopt ga je er ook vanuit dat het werkt. En wordt je ook pissed als dat niet zo blijkt te zijn.
Als de schaal te groot is, dan is dat Rockstar's probleem. Dat hadden ze van tevoren kunnen bedenken, en de game daarop aan kunnen passen.
Dan zit iedereen op hun eigen realm, een ander systeem denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lancering van een WoW-expansion?
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Je kan namelijk open beta tests doen, voordat de game uitgebracht is. Tijdens een beta kun je namelijk helemaal niet zeuren als het allemaal niet werkt, want daar is het voor gemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dan zou je dus nooit risico's kunnen nemen want iets dat nieuw is, lijkt me lastig om dat 100% te kunnen laten werken.
Je hebt gelijk maar wat ik alleen bedoel te zeggen is dat je niet weet in hoeverre dit vernieuwend is. Ik bedoel, dit is hetzelfde als dat er een trainer bij voetbal wordt weggestuurd en dat je duizend redenen bedenkt hoe dat heeft kunnen gebeuren. Oftewel ik ben benieuwd hoe ze hier later op terug zullen kijken en dan komt de aap uit de mouw. Helaas zijn ze daar nu onduidelijk over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is heel makkelijk. Je kan namelijk open beta tests doen, voordat de game uitgebracht is. Tijdens een beta kun je namelijk helemaal niet zeuren als het allemaal niet werkt, want daar is het voor gemaakt.
Sowieso is iedere game weer 100% nieuw, en dat werkt allemaal ook prima.
En 100% werkend maken is 1 ding. Op dit moment is het 0% werkend, want je kan niet eens inloggen en dat is gewoon kut.
Teven is het gewoon heel erg slecht als er data loss is. Servers down is 1 ding, maar als characters gewoon spontaan verdwijnen heb je gewoon een kutsysteem en dat is echt heel erg slecht bij een bedrijf als Rockstar.
Ja, jij pakt dan ook een dirtbike om over over de heuvels te karrenquote:
Ja ging veel snellerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja, jij pakt dan ook een dirtbike om over over de heuvels te karren
Dat denk ik niet, nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht een huis te hebben gekocht, bleek t alleen een garage te zijn..
Maar je kan je property verkopen tegen dezelfde aankoopprijs toch?
Ik zou wel willen, als ik online konquote:
Daarom kan je dus servers HUREN.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef wuuht het volgende:
Ze gaan toch geen extra servers kopen als over een maand de servers die ze nu hebben voldoende zijn
Balenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Divje het volgende:
Sorry miniruis, was all out of ammo.. Nu ben ik weer terug in SP, klotezooi
Das wel ff lekker jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Balenwel gelijk $45000 op zak
Accepteer mij eens bij de crewquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
blijf het vaag vinden. 30 uur gespeeld en vrienden die nog steeds niet 1x normaal hebben kunnen spelen.
quote:Ginobili137, on 06 Oct 2013 - 11:05 PM, said:
screw u rockstar u stupid noobs. i have taken 6 sick days off of work to play ur stupid game and i have only been able to play for 1 of those days!!!!! im about to get fired and its all ur fault!!!!
kan niet via de site volgens mij, geen idee hoe in ieder gevalquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan niet via de site volgens mij, geen idee hoe in ieder gevalDoe het morge nwel als servers weer iets normaler werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |