Yep, en dat is de catch 22. Dat probleem heb ik met bethesda ook. Ik hou van hun games, maar ze zijn echt belachelijk buggy en broken soms met de launch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.
Helaas krijg ik er nu wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.
Die is inderdaad heel vet. Speelde hem gisteren voor het eerst, wel een beetje kort. Maar toffe opdracht!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]
Heb ik alleen gedaan, diegene die ik joinde gingen tijdens de missie wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef sjonnie1990 het volgende:
Yepsss, volgens mij heb jij ook nergens last van toch? Ik heb in ieder geval al vanaf dinsdag onlinr kunnen spelen, met af en toe een kick.
Je had het over een oudere versie van de xbox? Die heb ik ook, maar mag niet uitmaken toch?
Anyway, wel succes aan iedereen.
Niet? Nice! geniet ervan zou ik zeggen. Ik had 3 dagen lang ook geen problemen, tot gisteren rond het middag uur.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer
En af en toe geldwagen berovenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aan de FOk!ker die mij net twee keer doodschoot:
Krijg wat, mongool.
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.
Kut Rockstar.
Jep, de problemen is 1 ding. Dat ze daar wellicht niet veel aan kunnen doen, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*
Is dat niet het spel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ach, de lijer is gevlucht. Geen probleem, maak ik hem een andere keer wel kapot.
Wachten, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
Hm. Ik kom nu in het scherm dat ik een poppetje moet maken. Maar ik zie wel dat ik mijn $ nog heb rechtsboven. Wat moet ik doen?
Hopelijk niet, nee. Maar als je nu een nieuw poppetje maakt heb je 100% kans dat je oude weg is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ben oude poppetje niet kwijt hoop ik?
Reken er maar niet op dat jou nieuwe tijdelijk is. Hij zal nu overschreven worden, anders kreeg je wss nog terug.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich vind ik het niet erg om met een tijdelijk karakter te spelen, maar elke keer die schijt tutorial moeten doen schiet natuurlijk niet op.
Ik begrijp de problemen wel. Maar als je eerst Online al met twee weken vertraagd, en daarna nog eens (minstens) een week nodig hebt om het ook maar WERKEND te krijgen (en dan praat ik nog niet eens over bugs, die moeten ze straks ook nog eens allemaal gaan fixen), dan doe je gewoon iets heel erg fout.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef Grazzle het volgende:
Mij lijkt het best wel interessant om een documentaire te zien hoe een game als GTA gemaakt wordt, van begin tot eind achter de schermen. Dan zullen de meesten dit soort problemen beter begrijpen denk ik.
Ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent gewoon dat de clouds unavailable zijn toch? Bepaalde dingen (race wins, $$$) heeft hij wel opgeslagen, maar aantal speeluren, uiterlijk poppetje en waar ik geld mee verdiend heb kan niet gevonden worden.
Jij bent wel heel goed met de aandelen zo te zien..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent gewoon dat de clouds unavailable zijn toch? Bepaalde dingen (race wins, $$$) heeft hij wel opgeslagen, maar aantal speeluren, uiterlijk poppetje en waar ik geld mee verdiend heb kan niet gevonden worden.
Had even wat meer moeten zijn idd. Over een tijdje de single player weer opnieuw spelen en het dan even beter doen met die aandelen. Ik wil die golf court.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed met de aandelen zo te zien..
Geen idee. Mijn driving skills zijn goed (als mijn poppetje nog terugkeert) maar eerlijk gezegd blijft elke race een complete chaos. Maar dat kan ook aan de mede-Fok!kers komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
In hoeverre merk je eigenlijk de verbetering in je behendigheden van bijvoorbeeld shooting en driving?
Krijg je dan meer accuracy tijdens het schieten / minder recoil en tijdens het rijden slip je minder wanneer er bijv. op je geschoten wordt?
ik merk daar dus geen klote van..driving is bij mij 100% maar ik blijf maar slippenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef Snoepje5 het volgende:
In hoeverre merk je eigenlijk de verbetering in je behendigheden van bijvoorbeeld shooting en driving?
Krijg je dan meer accuracy tijdens het schieten / minder recoil en tijdens het rijden slip je minder wanneer er bijv. op je geschoten wordt?
quote:I mean, I could understand if it was a level grind, because one could even argue that "HUR DUR HE IS TOP LEVEL HE GETS BETTER GUNS AND KILLS ME, ITS UNFAIR"
But when its a money grind, why do you care? It doesnt affect your gameplay in any way. Why do you spend your time reporting to rockstar and hating on grinders?
Its the exact same concept of homossexual hate. You dont like what they are doing even though it does not affect your life at all.
TL;DR = GRIND HATERS = HOMOSSEXUAL HATERS = BAD PEOPLE THAT WILL GO TO HELL.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Grazzle het volgende:
Lol, echt grappig om op gtaforums te lezen soms.
[..]
Conclusie: Het duurt niet kort.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef over_hedge het volgende:
ik ben aan het sparen voor 205 k. Nog 100 te gaanDuurt best lang
AL heb ik nu wel een missie waar ik 9k steeds voor kan krijgen. Alleen duurt die best lang
Jaquote:
Goed teken. Dit betekent dat er iemand bij Rockstar is ingelogd op jou account en je verwijderde poppetje en stats terug stopt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kom niet eens meer op de Social Club.
Ik kom niet eens op de website zelf. Jullie wel dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Goed teken. Dit betekent dat er iemand bij Rockstar is ingelogd op jou account en je verwijderde poppetje en stats terug stopt.
ik kom er wel opquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op de website zelf. Jullie wel dan?
Ben je stout geweest misschien in GTA Online?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ontzettend relatief dat ze iets heel erg fouts doen. Is er ooit iets als dit geweest waardoor de norm is dat het werkend moet zijn? Ik denk nooit op deze schaal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik begrijp de problemen wel. Maar als je eerst Online al met twee weken vertraagd, en daarna nog eens (minstens) een week nodig hebt om het ook maar WERKEND te krijgen (en dan praat ik nog niet eens over bugs, die moeten ze straks ook nog eens allemaal gaan fixen), dan doe je gewoon iets heel erg fout.
maakte gappiequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |