Yep, en dat is de catch 22. Dat probleem heb ik met bethesda ook. Ik hou van hun games, maar ze zijn echt belachelijk buggy en broken soms met de launch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.
Helaas krijg ik er nu wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.
Die is inderdaad heel vet. Speelde hem gisteren voor het eerst, wel een beetje kort. Maar toffe opdracht!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]
Heb ik alleen gedaan, diegene die ik joinde gingen tijdens de missie wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef YepssNL het volgende:
Wat een leuke GTA Online missie is dat
[ afbeelding ]
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef sjonnie1990 het volgende:
Yepsss, volgens mij heb jij ook nergens last van toch? Ik heb in ieder geval al vanaf dinsdag onlinr kunnen spelen, met af en toe een kick.
Je had het over een oudere versie van de xbox? Die heb ik ook, maar mag niet uitmaken toch?
Anyway, wel succes aan iedereen.
Niet? Nice! geniet ervan zou ik zeggen. Ik had 3 dagen lang ook geen problemen, tot gisteren rond het middag uur.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Aleen af en toe dat de cloud niet doet en af en toe mijn GTA opnieuw starten en het doet het weer
En af en toe geldwagen berovenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup dat heb ik ook, maar maar verder geen big deal ofzo.
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aan de FOk!ker die mij net twee keer doodschoot:
Krijg wat, mongool.
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Volgens mij worden de characters gewoon op aparte servers opgeslagen. Sommige servers doen het, en anderen doen het weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige mensen nergens last van hebben en anderen wel. Zou dus goed kunnen dat wij over een paar dagen wel gewoon weer kunnen spelen en dat hij het dan bij jullie weer niet doet. En andersom.
Kut Rockstar.
Jep, de problemen is 1 ding. Dat ze daar wellicht niet veel aan kunnen doen, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Wel jammer dat er redelijk weinig nieuws komt vanuit R*
Is dat niet het spel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ach, de lijer is gevlucht. Geen probleem, maak ik hem een andere keer wel kapot.
Wachten, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
Hm. Ik kom nu in het scherm dat ik een poppetje moet maken. Maar ik zie wel dat ik mijn $ nog heb rechtsboven. Wat moet ik doen?
Hopelijk niet, nee. Maar als je nu een nieuw poppetje maakt heb je 100% kans dat je oude weg is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ben oude poppetje niet kwijt hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |