SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Al die gasten hebben in team matches shotguns en machine geweren...
Ik kom niet verder dan mijn fucking pistool
Hoe moet ik die shit in hemelsnaam winnen hahaYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
na het liken/disliken, in plaats van continue drukkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Een missie replayen doe je dus door op r2 te rammen? wanneer doe je dat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In DeathMatches kan je wapens gewoon oppakkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Al die gasten hebben in team matches shotguns en machine geweren...
Ik kom niet verder dan mijn fucking pistool
Hoe moet ik die shit in hemelsnaam winnen haha
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Geen nieuw poppetje maken mensen. Komt vanzelf wel terug las ik net. De cloudservers hebben gewoon een probleem atm.![]()
En wat als je dit al wel gedaan hebt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Grazzle het volgende:
Geen nieuw poppetje maken mensen. Komt vanzelf wel terug las ik net. De cloudservers hebben gewoon een probleem atm.![]()
Dan heeft hij je nieuwe over de oude gesaved waarschijnlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:34 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
En wat als je dit al wel gedaan hebt?![]()
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dan heeft hij je nieuwe over de oude gesaved waarschijnlijk![]()
Zou het ook uitmaken in welk character slot je je nieuwe character maakt? Zo heb ik nu maar een nieuwe gemaakt in slot 2 in de hoop dat mijn oude char weer verschijnt in slot 1.
Nu hoop ik maar dat die niet alsnog eroverheen gesaved wordt.![]()
![]()
![]()
Dit las ik op Rockstar's site.
quote:URS_ChinaDad17 minutes agoReply
IM from china , my id is c_h_i_n_a__yy. i wanna say fvck to Rstar. MY char had 35lvl and 1000000 money. but now they lost . F v ck u Rstar. i f k ur mom --- . fk ! i will kill urmomterfking whole famliy . fkp![]()
Ik moet ook weer overnieuw.
Gelukkig heb ik alleen maar 2 tutorials gedaan.
Zeer trieste tutorials.
Nu moet ik weer die stomme filmpjes afkijken![]()
![]()
Moet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet ook weer overnieuw.
Gelukkig heb ik alleen maar 2 tutorials gedaan.
Zeer trieste tutorials.
Nu moet ik weer die stomme filmpjes afkijken
Waarom wacht je niet tot dat je cloud beschikbaar is![]()
![]()
Heb nog helemaal geen online gespeeld (nouja okay, 10 minuutjes maar in die tutorials)quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Moet?
Waarom wacht je niet tot dat je cloud beschikbaar isMoet ik nu weer gaan wachten? Ik mag morgen weer aan het werk
![]()
![]()
Oh wow, solo werkt ook niet meer. Mag nieuw karakter aanmaken. Dikke doei"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
De cloud is nu bij mij niet beschikbaar ik start wel paar keer mijn GTA opnieuw op en daarna doet ie het weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:46 schreef FritsFlits het volgende:
Oh wow, solo werkt ook niet meer. Mag nieuw karakter aanmaken. Dikke doei![]()
![]()
Echt raar. Had eerst nog wel vertrouwen in R*, maar ze laten niets meer van zich horen. De servers synchroniseren zo slecht met elkaar. Lijkt wel een structueel probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef YepssNL het volgende:
[..]
De cloud is nu bij mij niet beschikbaar ik start wel paar keer mijn GTA opnieuw op en daarna doet ie het weer"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mijn GTA doet het weer met me cloud na 3 keer opnieuw startenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Echt raar. Had eerst nog wel vertrouwen in R*, maar ze laten niets meer van zich horen. De servers synchroniseren zo slecht met elkaar. Lijkt wel een structueel probleem.
en op mijn mobiel kan ik niet inloggen met mijn iFruit App![]()
![]()
![]()
Heb GTA nou al 10 keer opnieuw opgestart, steeds niks. Ben er wel klaar mee, probeer het over een aantal uur wel weer. Ebolazooi.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Mijn GTA doet het weer met me cloud na 3 keer opnieuw starten
en op mijn mobiel kan ik niet inloggen met mijn iFruit App![]()
[ afbeelding ]Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Hier doet hij het ook weer, redelijk stabiel zo het lijkt... Met mijn level 8 poppetje nu een level 35 missie doen, gozer met wie ik speel heeft dat...![]()
![]()
Is het nu geluk hebben dat je verbinding hebt met de cloud en dat je character weer tevoorschijn komt of is het echt einde verhaal tot Rockstar er wat mee gaat doen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij loopt het ook als een zonnetje.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Raar, krijg het scherm dat ik een nieuw karakter moet aanmaken maar er staat wel een level 14 op plek 1 en heb rond de 43k"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij loopt het ook als een zonnetje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.x100
Ow, er staat dat ik geen crew membeship heb..
Ik ga kijken of die Fifa shit al werkt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dus in principe zou je online moet kunnen als je in singleplayer een foto kan maken en deze kan opslaan toch? Of staat dit daar weer los van? Heb namelijk nog nooit verbinding gehad met de cloud dan.![]()
in singleplayer kan je ook de foto uploaden naar je cloudquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef Thizzlor het volgende:
Dus in principe zou je online moet kunnen als je in singleplayer een foto kan maken en deze kan opslaan toch? Of staat dit daar weer los van? Heb namelijk nog nooit verbinding gehad met de cloud dan.![]()
Ik kan mijn character ook niet op de socialclub website zien. Betekent dit dat ik hem definitief kwijt ben? Ik heb verder geen nieuwe aangemaakt nadat ik de oude ben kwijt geraakt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Care. Mij gaat het erom dat je kan spelen, ouwehoeren etc.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Zucht. Met een nieuwe character, ja. Dat is niet interessant.If not now, then when.![]()
Welke?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef SunTzu het volgende:
Heb zo'n dikke wagen als persoonlijk voertuig dat mensen mij steeds proberen te beroven
If not now, then when.![]()
Het ergste is nog dat Rockstar totaal niet communiceert over de problemen. Het minste wat ze kunnen doen is zeggen dat ze weten van de problemen en dat ze er mee bezig zijn. Ze laten iedereen totaal in et duister. Erg jammer.![]()
Maar als je dat niet kan heb je dus geen verbinding en kan je dus ook niet online juist? Want ik heb dus nog nooit in singleplayer zo'n foto kunnen uploaden haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef YepssNL het volgende:
[..]
in singleplayer kan je ook de foto uploaden naar je cloud![]()
indd dan kan je niet uploaden als het niet online is je cloudquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Maar als je dat niet kan heb je dus geen verbinding en kan je dus ook niet online juist? Want ik heb dus nog nooit in singleplayer zo'n foto kunnen uploaden haha.![]()
![]()
Ik ook niet. Dat betekent niet dat je hem volledig kwijt bent. Maar zolang je hem niet op die website kan zien, hoef je ook niet proberen online te gaan. Zodra je character weer op de website verschijnt kan je ook weer online. Is een goede indicator dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik kan mijn character ook niet op de socialclub website zien. Betekent dit dat ik hem definitief kwijt ben? Ik heb verder geen nieuwe aangemaakt nadat ik de oude ben kwijt geraakt.Ik heb die pagina gewoon op auto-refresh staan, iedere 30 seconden. Dan merk ik vanzelf wel weer wanneer ik kan spelen. Ondertussen Breaking Bad kijken
Sowieso was kanoen leuk geweest. Soort wielren-versie op het water.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat betekent niet dat je hem volledig kwijt bent. Maar zolang je hem niet op die website kan zien, hoef je ook niet proberen online te gaan. Zodra je character weer op de website verschijnt kan je ook weer online. Is een goede indicator dusIk heb die pagina gewoon op auto-refresh staan, iedere 30 seconden. Dan merk ik vanzelf wel weer wanneer ik kan spelen. Ondertussen Breaking Bad kijken
Helemaal top dat je de moeite neemt om het zo uitgebreid uit te leggen.
Ik weet hoe verschrikkelijk irritant het is om de PS3 iedere keer weer aan te zetten, alleen om erachter te komen dat het nog steeds niet werkte. Daarom ging ik op zoek naar andere manieren om te kijken of het werkt en dit lijkt het makkelijkste.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thanks!
Helemaal top dat je de moeite neemt om het zo uitgebreid uit te leggen.
De servers gingen eerder offline voor mij en m'n broer, en toen waren onze characters weg op Social Club. Opeens zag ik zijn character weer verschijnen op Social Club en ja hoor, hij kan spelen. Mijne is nog steeds weg... maar het lijkt dus wel een goede indicator te zijn. Je kan het natuurlijk ook nog wel zelf proberen op je PS3, voor de zekerheid. Maar ik ben er wel klaar mee.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik ben nu voetbal aan het kijken en elke keer als een een korte onderbreking is refresh ik de website.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet hoe verschrikkelijk irritant het is om de PS3 iedere keer weer aan te zetten, alleen om erachter te komen dat het nog steeds niet werkte. Daarom ging ik op zoek naar andere manieren om te kijken of het werkt en dit lijkt het makkelijkste.
De servers gingen eerder offline voor mij en m'n broer, en toen waren onze characters weg op Social Club. Opeens zag ik zijn character weer verschijnen op Social Club en ja hoor, hij kan spelen. Mijne is nog steeds weg... maar het lijkt dus wel een goede indicator te zijn. Je kan het natuurlijk ook nog wel zelf proberen op je PS3, voor de zekerheid. Maar ik ben er wel klaar mee.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben nu voetbal aan het kijken en elke keer als een een korte onderbreking is refresh ik de website.
Ik ben al ongeveer anderhalf uur aan het refreshen, dus helaas kan het nog wel even durenMaar laat even weten wanneer hij weer werkt!
Doe ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer anderhalf uur aan het refreshen, dus helaas kan het nog wel even durenMaar laat even weten wanneer hij weer werkt!
Ik kan wel online maar geen enkele missie wil laden. Of er komen geen mensen bij of de missie faalt zodra hij start
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:If you lose your character, do not worry, it will be back if you make sure to handle it in this way.
DO NOT make a new character. This will overwrite your last one.
Basically your character is gone when the cloud goes down. It will be back, just be patient.
If you are playing and suddenly everybody in the rooms leaves at once, the cloud went down. Sometimes you will still be able to play, but know that whatever you do will not be saved.
If you want to make sure everything is saved, then logout to GTAV every time you want to get offline by using the start menu.
Basically, the gist of this is: Don't overwrite your character slot. You will be sorry.
Sucks, but that's how it is. Rockstar has some sh*t to work out.![]()
Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Bij mijn socialclub is de afbeelding van mijn karakter altijd zwart
hmmm, net voor het eerst dat ik opnieuw de tutorial moest doen (door met slot 2 char te spelen) omdat ie de cloud shit niet wilde laden en ik mn poppetje van een paar dagen geleden niet meer kon laden/zien. Nu ik net die beginners race heb gedaan werd ik er weer van afgekickt en zegt ie nu dat m;'n 2e char corrupt data is....pfffff....
en dan nog niet eens gezegd hoevaak ik gta opnieuw moet starten omdat ie freezed, mn ps3 de disc niet herkent of ik die vervelende 514 error krijg.....ben er eigenlijk een beetje klaar mee...pauper shitLater pater,![]()
hmmm nu ik char 2 load krijg ik een totaal ander poppetje te zien.....en m'n geld is weer totaal anders...vet weird...Later pater,![]()
Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Een paar posts naar boven scrollen, daar leg ik alles uit![]()
![]()
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Had ik al gelezen. Ook met cloud is mn karakter zwart.![]()
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Op zich wel grappig dat de cloud belachelijk gemaakt wordt op de ingame radio, en ze dan zelf ook gezeik hebben met de cloud![]()
![]()
Ik heb dit karakter sinds dag 1. Lvl sync. Update ie niet. Ik ben telkens weer lvl 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een synchronisatie moet gebeuren. Dat kan eventjes duren met alle crap van de laatste paar dagen. Het is nu eenmaal zo dat we in een open beta zitten of we het nu willen of niet.ik hoop dat het ooit goed komt.
![]()
Laat even weten aubquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen, zal wel niet
Dit, het is simcity all over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.![]()
Ik voel me gebruikt.![]()
![]()
Zelfs Fifa 14 online werkt "beter" dan GTA momenteel
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijnquote:
Ben sinds gisteren mijn character kwijt, krijg nu nog steeds dat scherm waarin je een nieuw character moet aanmaken... Schiet niet echt op zo. (ps3)![]()
in de titanic zaten ook gatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Da's vreemd. Lijkt m'n methode toch niet helemaal waterdicht te zijn
Haha gay!![]()
Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef YepssNL het volgende:
Dit hadden ze wel in GTA Online erin kunnen zetten![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je kan wel met de jetski in die drainage ten oosten van los santos. Als je op het strand zo'n aanhanger met jetski achter je auto vastmaakt en dan daar heen rijdt. Veel plezier !![]()
![]()
![]()
![]()
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet en dat zitten we ook niet. Dit is een full game. Released. De stage na Gold-Master dus. Dat is geen open beta.
Oh man ik zie de bui voor de Xbone al hangen....je moet dit soort onzin ook niet alleen in de cloud saven. Laat character data gewoon naar de cloud syncen vanaf de Xbox of ps3, dan ben je van alle gezeik af.![]()
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Lisker het volgende:
[..]
I know, maar toch is het een open beta. Alle bugs, alle keren dat het down is. Het is in alle opzichten een open beter, behalve dat we er al voor betaald hebben.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft gehad, helaas
Dan moet je even een order maken terwijl je speelt. Dus terwijl je online in een game zit, ga je naar iFruit app, dan druk je op je online character en zijn auto, dan ga je rechtsboven naar je kenteken, dan kies je de kleur die je wilt en druk je op Order. Na 30 seconden ofzo krijg je dan in-game bericht dat je je order op kunt halen bij Los Santos Customsquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zet ik mijn aangepast kenteken van de ifruit app op mijn wagen in het spel?
Maar dan moet de game wel eerst werken natuurlijk...Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dus iets wat vaak down is en veel bugs heeft is een beta? Nee.
Sterker nog; dat betekent dat het eigenlijk nooit een beta heeft had, helaas![]()
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef Lisker het volgende:
[..]
=P yep, en daar komt mijn irritatie ook uit voort. Ik had veel liever dat ze van te voren een open beta hadden gelaunched. Van 1 oct tot dec ofzo. Dan hadden ze zichzelf een hoop ellende bespaard. En natuurlijk ook de persoonlijke gegeven lokaal saven, want de cloud is niet betrouwvbaar.
En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien
Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja maar goed, dit is Rockstar. Die willen vrijwel niets bekend maken over een spel voor de release, helaas.
En persoonlijke gegevens lokaal saven is eigenlijk geen optie meer tegenwoordig, want dan gaan mensen de boel hacken. Dat heb je met Modern Warfare ook gezien
Dan kan je gewoon je character aanpassen en even 5 miljoen dollar toevoegen etc.![]()
hmmm nu hangt ie al tijdens de tutorial.....pffff....ik wacht wel ff een weekje of ....3..Later pater,![]()
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. RDR en GTA IV deden dat ook, en ik ben het daar nooit tegen gekomen. Griefers en cheaters zullen er altijd zijn, maar dat moet niet ten koste gaan van functionaliteit vind ik persoonlijk. Dat is hetzelfde verhaal als met piraterij, schuldig tot je onschuld bewezen is en dat is een omgedraaide wereld.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?![]()
You serious? Lees dit hele topic evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Young_David het volgende:
Heej, mijn karakter is ineens weg. Ik zie hem niet als ik GTAO opstart, en hij staat er ook niet meer tussen op Rockstar Social! Wat is dat?
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen hahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt, maar ik moet wel zeggen dat het in GTA V een stuk belangrijker/waardevoller is om meer geld/wapens/auto's te hebben dan in RDR en GTA IV..
![]()
Alles steeds herhalenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
You serious? Lees dit hele topic even![]()
Of lees de andere topics of niet dan Bram![]()
![]()
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xboxquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil ook spelen maar ik ben aan het werk
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Oh en nog een tip, SPEEL NOOIT IN OFFLINE MODE!! Dan speel je alleen met cloud saves, maar als er dan wat met de cloud is crasht je game en kan je je char verliezen.Omdat de cloud server klote is. Ik heb al behoorlijk wat met de FOK crew gespeelt, ik heb samen met het een apartement gekocht. Het is super leuk, als het werkt...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom wordt ik nooit uitgenodigd voor een FOk!-crew mission![]()
Oh is het weer zo ver?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wij willen ook spelen, en zitten achter de PS3/Xbox![]()
![]()
Helaas weet ik nu al dat ik volgende Rockstar-spellen gewoon weer bij de launch koop. Dat komt omdat het gewoon erg goede spellen zijn. Wanneer GTA:Online werkt is het ook echt heel erg vet, ik was vanochtend nog aan het spelen en het is echt prima vermaak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, goed punt. Ach ja, tis nu helaas toch maar achteraf gelul. R* had beter moeten anticiperen. HEt probleem is dat we de prijs al betaald hebben, dus met onze portomonee spreken heeft hier geen invloed meer op. Maar ik ga met toekomstige GTA's net om als met huidige bethesda games, nooit met launch kopen haha.
Helaas krijg ik er nu toch wel eens een kunstpenis van dat het nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar lijkt te werken.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: