dit vind ik ook echt ruk. per ongeluk kan altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef Mani89 het volgende:
sowieso zijn de meeste alleen maar bezig met hun concurrenten onderuit te kegelen. Waardoor ze bijna altijd ook zichzelf uitschakelen.
Je nek langer maken zodat de bandana van je voorhoofd naar je mond gaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:30 schreef MEzek het volgende:
iemand enig idee hoe je online een bandana om je mond heen kan equippen?
Waarom ga je niet missies doen en fatsoenlijk geld verdienen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan echt geen enkele race winnen online he, elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games. en het is ook altijd dat iedereen een snellere auto dan me heeft terwijl ik de auto met de beste speed en acc. stats neem steeds...
Zonet 2 uur erover gedaan om 5k te winnen aan prijzengeld en de meeste races kreeg ik dus 0$ omdat ik nieteens kon finishen zo ver stond ik achter...
Lambalquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je nek langer maken zodat de bandana van je voorhoofd naar je mond gaat
Ergens tegenaan rijden is geen pech, maar een gebrek aan skills.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef BaajGuardian het volgende:
elke keer gebeurd er wel iets waardoor ik laatste kom te staan, ik heb letterlijk de meeste pech in games.
Die challenges wel ja. Dat zijn challenges voor je crew, en kun je met andere crew's vergelijken zodat je kan " bewijzen" wie de beste crew isquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef MEzek het volgende:
[..]
Lambal
[/quote ]
[quote]Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb nu dit gevonden: You can take part in Crew Challenges via the Online > Playlists > Challenges menu.
Betekent dit dat je alleen als crew kan scoren als je via challenges speelt?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Man man man. Maximale bet op mezelf bij een race. Sta ruim 1e van de 8. Hoor ik wat russen tegen elkaar brabbelen. Wacht 1 me vlak voor de finish op voor frontale aanrijding. Wordt die andere rus 1e. Lijers.
Kreeg oddsvan 1 op 10.
racen zijn missiesquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom ga je niet missies doen en fatsoenlijk geld verdienen?
Dat gerommel in de marge is de bron van jouw structurele frustratie.
kleine addictquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:14 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie op RSC alleen mijn tweede poppetje staan. Hopelijk keert mijn eerste snel terug in het spel.
report maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Man man man. Maximale bet op mezelf bij een race. Sta ruim 1e van de 8. Hoor ik wat russen tegen elkaar brabbelen. Wacht 1 me vlak voor de finish op voor frontale aanrijding. Wordt die andere rus 1e. Lijers.
Kreeg oddsvan 1 op 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Waarom? Hij deed niets fout, dat is het mooie van GTA, dit soort zaken zijn gewoon mogelijk.quote:
LOLquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef Lisker het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets fout, dat is het mooie van GTA, dit soort zaken zijn gewoon mogelijk.
Helaas zie ik het misbruik van dit systeem ook al gebeuren. Mensen die races fixen, maar dat hoort ook bij het "criminele" gedeelte van de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |