SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 03-10-2013 13:49:46 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Maar er is niemand van mijn crew aan het spelen dus valt weinig te joinenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Roces18 het volgende:
Als die goed is doet hij het nu hier, je moet die join Crew ook kunnen zien in je start menu dan is je cloud actief
ik probeer te spelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar er is niemand van mijn crew aan het spelen dus valt weinig te joinen
PS3 niet, X360 weet ik niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
kun je trouwens ook je eigen muziek in GTA afspelen?
Want die radiozenders in GTA V zijn echt te slechtquote:
Serieus? Ik ga regelmatig hard op Soulwax FM, Mirror Park en Los Santos Radioquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want die radiozenders in GTA V zijn echt te slecht![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga regelmatig hard op Soulwax FM, Mirror Park en Los Santos Radio
Voor de mensen die problemen hebben online te komen, hier is iets waar je je in de tussentijd mee kan vermaken![]()
[ afbeelding ]
Mja verder ben ik ook niet gekomen vandaag. Straks weer proberen dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Roces18 het volgende:
Jezus, die foto hierbovenIk ben nu weer half online, zit weer bij die race maar wel met me karakter Waiting for other players
Kan wel op de xbox kan je eigen muziek afspelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
kun je trouwens ook je eigen muziek in GTA afspelen?
Hmm kan dat op ps3 niet alleen als ik gta afsluitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Kan wel op de xbox kan je eigen muziek afspelen
[ afbeelding ]
hier is die ook aan het wachten, kijk het even een half uurtje aan en dan gaat die weer opnieuwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef marimbondo het volgende:
Laadt hij die race bij jullie wel in 1 keer, voordat je de mededeling "waiting for other players" krijgt? Bij mij loopt mijn poppetje in die blauwe cirkel, de boel laadt en vervolgens loopt hij weer in die blauwe cirkel met dan pas die beruchte mededeling, "waiting.......", die uren blijft staan.
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voeg mij eens toe bij de PSN spelers.Boring_Duck ( Deoxyribonucleic )
ja die kan je dan cancellen , want als je zolang moet wachten gaat er niets gebeuren dus gewoon weer opnieuw erin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Solo session werkt ook, min of meer, nog steeds aan het wachtne voor de eerste race
Dan moet ik dat spel weer opnieuw startenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja die kan je dan cancellen , want als je zolang moet wachten gaat er niets gebeuren dus gewoon weer opnieuw erin.
hoe start je een solo sessie dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Solo session werkt ook, min of meer, nog steeds aan het wachtne voor de eerste race
start -> online en dan play online -> solo sessionquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe start je een solo sessie dan?
meh, maakt geen verschil voor mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
start -> online en dan play online -> solo session
morgen gaat het free xbox live weekend in, dus op de 360 zal het nog wat lastiger wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
naja hier in ieder geval een stream;
http://www.twitch.tv/goldglove
hoop dat het zaterdag ofzo wel werkt , morgen toch weer naar school
Hier nog een stream http://www.twitch.tv/vicestvquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
naja hier in ieder geval een stream;
http://www.twitch.tv/goldglove
hoop dat het zaterdag ofzo wel werkt , morgen toch weer naar school
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef FredVleespet het volgende:
Zucht.. nog geen 1x kunnen spelen de afgelopen 3dagen. Dit weekend zal het helemaal wel ruk worden.
'Speel' op PS3 dus geen last vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]4,5 en 6 oktober gratis Xbox Gold. Gratis extra drukte!
Dan werkt het sowieso nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
'Speel' op PS3 dus geen last van
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Allemaal verkeer richting dezelfde R* CloudServers, dus waarschijnlijk wel last vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komenquote:
Ik kan redelijk simpel wisselen van sessie, 30 seconden ladenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komen
vermoord die bastaardquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
haha geweldigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
haha geweldig
Oohhw ik wou dat het bij mij werkte...:P
wat is nou leuker ????quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:Pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Je eigen Crew doden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat is nou leuker ????
elkaar kei doodvermoorden natuurlijk![]()
![]()
(tis nie dat ik al 1 seconden online heb kunnen spelen maar toch)
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?quote:
Kan ook zijn dat die gene niet weet hoe het werkt van Crew gebeurenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:P
haha
Ik heb wel een manier gevonden dat ik me auto terug kan krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je wel erg ver voor rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerd
Ik had trouwens geen idee dat je van fok was, ik vond het wel een vette autoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver voor rijden
Maar ik heb me 2 auto's weer terug
heeft geen zin om aan andere te vragen.quote:
lets try..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft geen zin om aan andere te vragen.
dat ie het bij de een doet, betekent niet dat ie het bij een ander ook zomaar doet.
Zijn al genoeg mensen bijna probleemloos sinds dinsdag aan het spelen.
Als je een Garage heb of een huis kan je dat gele auto GRATIS kopen in de store maar wat ik aan uit gegeven heb met tunen best prijzigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had trouwens geen idee dat je van fok was, ik vond het wel een vette auto
pics van je vriendin waarom weten we hier niks vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom d'r nog steeds niet in. Mijn ventje loopt naar de cirkel om de eerste race missie te doen. Daarna "launching session" en stil staan.Nouja dan maar wachten tot zondag, met een beetje geluk kan ik vanavond nog een beetje spelen, als mijn vriendin me maar niet in de weg zit of me gaat afleiden
![]()
![]()
(ook niet erg).
Heb je toegevoegd op Xbox Live, beter spelen we snel samen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Als je een Garage heb of een huis kan je dat gele auto GRATIS kopen in de store maar wat ik aan uit gegeven heb met tunen best prijzig
okeyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op Xbox Live, beter spelen we snel samen!
Denk niet dat veel mensen al een heist hebben gedaan. Een Heist levert je volgens mij meer op dan 5000, als ik al met het beroven van een winkeltje 3000 binnen hark in 1 minuutjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het geld verdienen in online veel lastiger en is alles ook duurder?
Ik hoor bijv. ¤5000 winst van een heist oid, waar het in offline om enkele tonnen gaat.
Ik ben er ook in kan je mij is toevoegen. Vjezefur is me tag,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen al een heist hebben gedaan. Een Heist levert je volgens mij meer op dan 5000, als ik al met het beroven van een winkeltje 3000 binnen hark in 1 minuutje
Ik ben trouwens in je server gejoint of niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Alles is niet bepaald duur nee, maar ik denk niet dat je stocks kan gebruiken online?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?
Sommige hebben in offline bijv. Al door stocks ed een miljard, lijkt me niet leuk als dat online zo snel gaat.
Kan wel. Naja nu nog niet. Maar later welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alles is niet bepaald duur nee, maar ik denk niet dat je stocks kan gebruiken online?
Ja dat kan met een knopje deletequote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
Kan je trouwens ook een character weg gooien?
Heb 2 slots (van de 5), maar ik weet niet of mijn van de week aangemaakte ventje ook daadwerkelijk m'n online-char gaat worden
Start knop en dan naar online balkje gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
Kan je trouwens ook een character weg gooien?
Heb 2 slots (van de 5), maar ik weet niet of mijn van de week aangemaakte ventje ook daadwerkelijk m'n online-char gaat worden
Nice, ik heb dinsdag character aangemaakt (toen zag ik die knop niet, want er was niks te deleten natuurlijk), daarna liep ie vast, en voorlopig geen tijd om er mee te klooien.quote:
Maar mensen kunnen ook geld "kopen" toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?
Sommige hebben in offline bijv. Al door stocks ed een miljard, lijkt me niet leuk als dat online zo snel gaat.
races, overvallen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef Johnbon het volgende:
Ik ben nu gewoon in de vrije wereld zeg maar rond aan het rijden. Maar wat is het doel nu eigenlijk? Snap nu niet zo goed wat ik moet enzo? Iemand eventueel met headset Xbox. Vjezefur is me gamerstag.
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik ben er ook in kan je mij is toevoegen. Vjezefur is me tag,
Ik zit in eigen server op xboxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.
Is goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.
Als je weer terug bent na een missie snel je maten naaien en hun geld afpakken om vervolgens een scheldkannonade over je heen te krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef Johnbon het volgende:
Ik ben nu gewoon in de vrije wereld zeg maar rond aan het rijden. Maar wat is het doel nu eigenlijk? Snap nu niet zo goed wat ik moet enzo? Iemand eventueel met headset Xbox. Vjezefur is me gamerstag.
Jep hier ook. Heb amper de interesse nog om online te spelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom d'r nog steeds niet in. Mijn ventje loopt naar de cirkel om de eerste race missie te doen. Daarna "launching session" en stil staan.Nouja dan maar wachten tot zondag, met een beetje geluk kan ik vanavond nog een beetje spelen, als mijn vriendin me maar niet in de weg zit of me gaat afleiden
![]()
![]()
(ook niet erg).
Same. Al mijn vrienden kunnen gewoon spelen zonder problemen (PS3). Ik weet dat Rockstar met die eerste missie bezig is dus denk dat ze binnenkort met een patchje komen. Hopelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep hier ook. Heb amper de interesse nog om online te spelen.
Coversysteem heeft inderdaad wat tweaking nodig. Zit achter een grote jeep te schuilen in singleplayer, kan ik alleen "coveren" aan de zijkanten dus niet bij de deurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef Divje het volgende:
Wtf? Word gekickt terwijl ik niks fout doe? Viel alleen een politie heli aan met een heli..Cover systeem zuigt soms ook erg getuige m'n laatste lts.
Misschien zijn ze bezig met een missie? Je moet eerst de tutorial doen door gewoon een open game te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:53 schreef Johnbon het volgende:
Failed to join session need to finish gta online tutorial first. Hoe dan?
Ja ik heb ook gewoon een open game gedaan volgens mij. In ieder geval gewoon aangemeld voor online? Snap er nog niet zo veel van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bezig met een missie? Je moet eerst de tutorial doen door gewoon een open game te doen.
niet, niet en niet. GTA is buggy nu dus je moet niks kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef jna het volgende:
Gister character gemaakt, dikke auto. Vandaag zelfde character nog wel maar opeens zonder kleren (ik sta nu in een kort sportbroekje en een paar slippers) en mn auto weg. Hoe krijg ik die auto terug? Ik had 'm wel verzekerd enzo
Meegenomen door de politie? Moet je even het auto-icoontje zoeken in de map.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef jna het volgende:
Gister character gemaakt, dikke auto. Vandaag zelfde character nog wel maar opeens zonder kleren (ik sta nu in een kort sportbroekje en een paar slippers) en mn auto weg. Hoe krijg ik die auto terug? Ik had 'm wel verzekerd enzo
Kak, gelukkig had ik die auto gewoon gevonden en was dat verzekeren gratis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet, niet en niet. GTA is buggy nu dus je moet niks kopen
Elke dag in m'n laatste werkuur check ik of ik stiekem kan spelen als ik thuis kom, maar nee dusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:18 schreef FredVleespet het volgende:
Zojuist eindelijk online kunnen spelen (PS3), en nu hangt hij weer in het scherm met wolken
Geen auto icoontje te vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Meegenomen door de politie? Moet je even het auto-icoontje zoeken in de map.
Blijven proberen en hopen. Het ligt aan Rockstar die hun shit niet voor elkaar heeft, is vrij weinig aan te doen nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:21 schreef Fok-now het volgende:
Hier ook nog steeds niet online kunnen spelen. Iemand tips? (Xbox)
Haha oké dan, iig bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Blijven proberen en hopen. Het ligt aan Rockstar die hun shit niet voor elkaar heeft, is vrij weinig aan te doen nu.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Gaat bij mij redelijk vlekkeloos op dit moment.
Mij is het gelukt de eerste missie/tutorial te behalen door constant (6 à 8 keer) de Title Update te verwijderen. Uit ervaring, als de game het de eerste keer niet doet, dan zal de tweede en derde keer hoogstwaarschijnlijk ook niet werken; blijven proberen door "A" in te drukken het laadscherm zodra de Title Update (opnieuw) gedownload is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:21 schreef Fok-now het volgende:
Hier ook nog steeds niet online kunnen spelen. Iemand tips? (Xbox)
Zo zit ik nu voor de tv inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zit ik nu voor de tv inderdaad.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Tuckgamer het volgende:
Bij mij loopt het ook redelijk goed, al meerdere sessies gedaan met Fokkers
Dat heb ik gisteren gezien mattie, je zat met mij in een sessie haha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Tuckgamer het volgende:
Bij mij loopt het ook redelijk goed, al meerdere sessies gedaan met Fokkers
Je krijgt 20% meer RP (Respect Points) als je met anderen speelt, wat volgens mij de bedoeling is van GTA Online en daarop krijg je nog 10% meer RP als je met Crew-leden speelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef kensei het volgende:
Bied een crew ook nog ingame voordelen, behalve je eigen logo en spelen met andere FOK!ers?
Net ook nog een keertje toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien mattie, je zat met mij in een sessie haha.
Was het maar zo'n feest ben al sinds 08:30 aan het werk hahaquote:
Die races! omgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Muto het volgende:
Doet het goed nu bij mij.Toffe race gedaan.
ik was goed als bijrijder he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef Divje het volgende:
Zit in m'n eentje in een closed crew session.
[..]
Die races! omg
Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Muto het volgende:
Doet het goed nu bij mij.Toffe race gedaan.
Deed jij die pijltjes in beeld?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik was goed als bijrijder he?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.
Kuthoerigegrafzooi.
Probeer januari 2014 wel weer
jup dat deed ik jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Deed jij die pijltjes in beeld?ik snapte er eerst niks van.
Hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jup dat deed ik jakwam er alleen wat laat achter dat ik deed zelf deed
Ik zit niet bij jou.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
missie om een autootje op te halen, helemaal in het noorden.
zit nu op de bijrijder stoel te wachten tot ik weer wat kan doen
heb je al geprobeerd om je update opnieuw te installeren? Werkte bij mij goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.
Kuthoerigegrafzooi.
Probeer januari 2014 wel weer
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om je update opnieuw te installeren? Werkte bij mij goed.
Was dat voor nazi. En fokkers mogen geen rode shirts he.quote:
Ja, gewoon naar start -> players en dan mute. Jouw speler ziet eruit alsof die teveel criminal activity doetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
is er ook een manier om online de mic van andere mensen uit te zetten? Best irritant als je heel de tijd naar een stel britten met hoge stemmetjes moet luisteren.
Je kan op select drukken en dan krijg je een interaction menu. Daar staat ergens Chat. Dan kun je alleen crew & friends doen en dan hoor je geen anderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
is er ook een manier om online de mic van andere mensen uit te zetten? Best irritant als je heel de tijd naar een stel britten met hoge stemmetjes moet luisteren.
Ik heb met hem een Cabrio gejat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef jna het volgende:
Snuggle, ik zat net bij jou in die auto. Ik was die mongool met alleen een zwembroek aan
Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?quote:
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
En Grand theft auto neem ik letterlijk.... auto's jatten en snel geld verdienen
Dan heb je geluk. Haaruitval is een serieus probleem bij mannen vanaf 25 jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Divje
[..]
Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?
Een beetje aardige auto levert 9k opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Gestolen auto's kan je ook verkopen bij Los Santos Customs. Tenminste, als de auto niet 'too hot' is (high end sportwagens accepteren ze niet) en als je in de laatste in-game 12 of 24 uur (denk ik) niet al een auto bij ze verkocht hebt.
Een beetje aardige auto levert zo'n $3500 op. Leuk voor tussendoor.
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoordequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.heb idd headset
Welke dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een beetje aardige auto levert 9k op
Weet niet. Zag het in een filmpje. Zal zo eens ff zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik had van die moderne Mustang look-a-likes bij ze verkocht en die leverden $3500 op. Van die SLS of Lamborghini look-a-likes wilden ze niet.
Verkopen in de garagequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.
Laat maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben nu onlineeerste race gedaan, en lijkt prima te gaan (PS3)
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.quote:
Gewoon je telefoontje aanzetten, naar internet gaan en dan money services aanklikken en daarna maze bank. Dan kan je gewoon storten zonder dat mensen je op gaan wachten bij de pin automaat en je cash stelenquote:
Dat heb ik ook idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoorde
Ik kom er ook niet meer inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Typisch gewoon te volle servers.
Vanochtend kon ik er met gemak in (online). Nu kom ik er ook niet meer in.
Je zou toch zeggen dat na 2 dagen er meer servers aanwezig zouden zijn. Dagobert duck..
Als je een door XBL gegenereerde gamertag hebt kun je deze altijd op elk gewenst moment eenmalig veranderen naar een eigen gekozen naam. Daarna moet je er uiteraard 800 MS points voor betalen maar nu kun je 'm dus nog veranderen, gratis en voor noppesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:09 schreef Fok-now het volgende:
Ook maar eens aangemeld na vele topics te hebben meegelezen.
Xbox tag: WaggishBeef45 (random username)
Thanks! Kun je geld uitgeven terwijl je het alleen op de bank hebt staan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Select -> Chat -> Friends + Crewquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulancequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef jna het volgende:
Snuggle, ik zat net bij jou in die auto. Ik was die mongool met alleen een zwembroek aan
Cheers!quote:
Select > Chat > Crew & Friends of No-Onequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
Select ingedrukt houden, krijg je een menu waar die optie in staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
ja dat was ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulance
[..]
Cheers!
Voor sommige blijkbaar goed, voor sommige nog steeds kut.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Friday12 het volgende:
Werkt het al beter of nog steeds kut?
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
Nu we een paar dagen onderweg zijn ben ik wel benieuwd: Wie speelt er daadwerkelijk met voice en wie niet? Van te voren leek het alsof iedereen behalve ik voice zou gebruiken maar ik heb de indruk dat de meerderheid geen voice gebruikt.
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.
De retry knop was net wegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Character verwijderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Klopt, en op de 360.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.
Zelfde problemen, aantal keer al een nieuwe character gemaakt, niks helpt.quote:
Die ben ik nu al een paar keer kwijtgeraakt, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.quote:
Hahaha, ja die muziek is heerlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
En nog maar met 1 hand spelen ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hahaha, ja die muziek is heerlijk! Het is uiteraard wel begrijpelijk dat er enige problemen zijn wanneer er zoveel mensen tegelijk GTA Online willen spelen, maar aan de andere kant ook ergerlijk als je het spelers zonder enige problemen ziet spelen zoals http://www.twitch.tv/vicestv. Gewoon al rank 25 en vele guns unlocked terwijl wij niet eens verder komen dan de parkeerplaats...
!
Precies dit heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Zat er gisteravond halfuurtje in..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Droathoah het volgende:
Een vriend van mij klikt in het laadscherm online aan en BAM! binnen. Als ik dat doe krijg ik nog steeds dat de cloud servers het niet doen. Wtf? Zo loop je wel lekker achter op iedereen als je niet kunt spelen. Irritant.
Best tof. Net mijn eerste race gewonnen.quote:
Iemand zei iets over "Select" ingedrukt houden ofzo. Dan minimap?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Op Xbox moet je de back-button vasthouden zodat er een menu verschijnt, en daar selecteer je ATM onder quick-GPS. Op PS3 zal het niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Kan via internet op de telefoon of via de select-knop en dan snelle routekeus maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Gewoon geld overmaken via je telefoon (Maze Bank).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Je moet proberen headshots te gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
Welk wapen gebruiken jullie eigenlijk voor deathmatches? Tot zover heb ik er weinig geluk mee. Zelfs als ik meerdere schoten op iemand vuur en die persoon vuurt één schot op mij, dan ben ik dood en gaan zij vrolijk verder.
Oh ja, daar zit wat inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Je moet proberen headshots te gaan maken.
Start - Onlline - Join Crew Members?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand hoe je bij andere crew members komt?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Start - Onlline - Join Crew Members?
Ja maar ik denk niet op dit moment met de servers. Nu mag je blij zijn dat je uberhaupt speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Chillings het volgende:
is het mogelijk om onze eigen sessie te starten, dusdat alleen crew members in die sessie kunnen.
Ik ben mijn 9 ook kwijt sinds netquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zal mannetje wel kwijt zijn morgen![]()
pff kutquote:
Slechte auto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was niet heel goed nee![]()
zo het ravijn in...
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef FredVleespet het volgende:
Na vanmiddag 30min gespeeld te hebben doet hij het weer niet en al m'n mannetjes kwijt. Hoop toch echt dat ik dit weekend fatsoenlijk kan spelen
Staat gewoon in je telefoonlijst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Wat?quote:
ja idd, stop denk ik ook maar met missies, beetje mensen killen met freeroamen. goed genoegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Iemand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom, Gerald, Lamar, Simeon en de taxi service staan er in bij mij...
Inderdaad verstandig. Ik ga nu maar gewoon wat rondkloten tot t normaal werkt. Ben m'n character en totaal $50.000 (incl garage) kwijt, baal d'r best vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
Heb je wel een verzekering?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat werd mij ook verteld ingame maar staat niet in mijn lijst.
Ja had een mooi paarse oranje bak verzekerd e.d. was de eerste keer gratis. Denk dat ik hem gewoon kwijt ben.quote:
Die cop chase met die verrotte Infernusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef -CRASH- het volgende:
Alles liep lekker. Geen problemen met de server(s)....
Maar nu opeens gooit de PSNetwork het bijltje erbij neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |