SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 03-10-2013 13:49:46 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Maar er is niemand van mijn crew aan het spelen dus valt weinig te joinenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Roces18 het volgende:
Als die goed is doet hij het nu hier, je moet die join Crew ook kunnen zien in je start menu dan is je cloud actief
ik probeer te spelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar er is niemand van mijn crew aan het spelen dus valt weinig te joinen
PS3 niet, X360 weet ik niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
kun je trouwens ook je eigen muziek in GTA afspelen?
Want die radiozenders in GTA V zijn echt te slechtquote:
Serieus? Ik ga regelmatig hard op Soulwax FM, Mirror Park en Los Santos Radioquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want die radiozenders in GTA V zijn echt te slecht![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga regelmatig hard op Soulwax FM, Mirror Park en Los Santos Radio
Voor de mensen die problemen hebben online te komen, hier is iets waar je je in de tussentijd mee kan vermaken![]()
[ afbeelding ]
Mja verder ben ik ook niet gekomen vandaag. Straks weer proberen dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Roces18 het volgende:
Jezus, die foto hierbovenIk ben nu weer half online, zit weer bij die race maar wel met me karakter Waiting for other players
Kan wel op de xbox kan je eigen muziek afspelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
kun je trouwens ook je eigen muziek in GTA afspelen?
Hmm kan dat op ps3 niet alleen als ik gta afsluitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Kan wel op de xbox kan je eigen muziek afspelen
[ afbeelding ]
hier is die ook aan het wachten, kijk het even een half uurtje aan en dan gaat die weer opnieuwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef marimbondo het volgende:
Laadt hij die race bij jullie wel in 1 keer, voordat je de mededeling "waiting for other players" krijgt? Bij mij loopt mijn poppetje in die blauwe cirkel, de boel laadt en vervolgens loopt hij weer in die blauwe cirkel met dan pas die beruchte mededeling, "waiting.......", die uren blijft staan.
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voeg mij eens toe bij de PSN spelers.Boring_Duck ( Deoxyribonucleic )
ja die kan je dan cancellen , want als je zolang moet wachten gaat er niets gebeuren dus gewoon weer opnieuw erin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Solo session werkt ook, min of meer, nog steeds aan het wachtne voor de eerste race
Dan moet ik dat spel weer opnieuw startenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja die kan je dan cancellen , want als je zolang moet wachten gaat er niets gebeuren dus gewoon weer opnieuw erin.
hoe start je een solo sessie dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Solo session werkt ook, min of meer, nog steeds aan het wachtne voor de eerste race
start -> online en dan play online -> solo sessionquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe start je een solo sessie dan?
meh, maakt geen verschil voor mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
start -> online en dan play online -> solo session
morgen gaat het free xbox live weekend in, dus op de 360 zal het nog wat lastiger wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
naja hier in ieder geval een stream;
http://www.twitch.tv/goldglove
hoop dat het zaterdag ofzo wel werkt , morgen toch weer naar school
Hier nog een stream http://www.twitch.tv/vicestvquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:45 schreef Roces18 het volgende:
naja hier in ieder geval een stream;
http://www.twitch.tv/goldglove
hoop dat het zaterdag ofzo wel werkt , morgen toch weer naar school
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef FredVleespet het volgende:
Zucht.. nog geen 1x kunnen spelen de afgelopen 3dagen. Dit weekend zal het helemaal wel ruk worden.
'Speel' op PS3 dus geen last vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]4,5 en 6 oktober gratis Xbox Gold. Gratis extra drukte!
Dan werkt het sowieso nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
'Speel' op PS3 dus geen last van
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Allemaal verkeer richting dezelfde R* CloudServers, dus waarschijnlijk wel last vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komenquote:
Ik kan redelijk simpel wisselen van sessie, 30 seconden ladenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komen
vermoord die bastaardquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
haha geweldigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
haha geweldig
Oohhw ik wou dat het bij mij werkte...:P
wat is nou leuker ????quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:Pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Je eigen Crew doden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat is nou leuker ????
elkaar kei doodvermoorden natuurlijk![]()
![]()
(tis nie dat ik al 1 seconden online heb kunnen spelen maar toch)
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?quote:
Kan ook zijn dat die gene niet weet hoe het werkt van Crew gebeurenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:P
haha
Ik heb wel een manier gevonden dat ik me auto terug kan krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je wel erg ver voor rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerd
Ik had trouwens geen idee dat je van fok was, ik vond het wel een vette autoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver voor rijden
Maar ik heb me 2 auto's weer terug
heeft geen zin om aan andere te vragen.quote:
lets try..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft geen zin om aan andere te vragen.
dat ie het bij de een doet, betekent niet dat ie het bij een ander ook zomaar doet.
Zijn al genoeg mensen bijna probleemloos sinds dinsdag aan het spelen.
Als je een Garage heb of een huis kan je dat gele auto GRATIS kopen in de store maar wat ik aan uit gegeven heb met tunen best prijzigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had trouwens geen idee dat je van fok was, ik vond het wel een vette auto
pics van je vriendin waarom weten we hier niks vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom d'r nog steeds niet in. Mijn ventje loopt naar de cirkel om de eerste race missie te doen. Daarna "launching session" en stil staan.Nouja dan maar wachten tot zondag, met een beetje geluk kan ik vanavond nog een beetje spelen, als mijn vriendin me maar niet in de weg zit of me gaat afleiden
![]()
![]()
(ook niet erg).
Heb je toegevoegd op Xbox Live, beter spelen we snel samen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Als je een Garage heb of een huis kan je dat gele auto GRATIS kopen in de store maar wat ik aan uit gegeven heb met tunen best prijzig
okeyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op Xbox Live, beter spelen we snel samen!
Denk niet dat veel mensen al een heist hebben gedaan. Een Heist levert je volgens mij meer op dan 5000, als ik al met het beroven van een winkeltje 3000 binnen hark in 1 minuutjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het geld verdienen in online veel lastiger en is alles ook duurder?
Ik hoor bijv. ¤5000 winst van een heist oid, waar het in offline om enkele tonnen gaat.
Ik ben er ook in kan je mij is toevoegen. Vjezefur is me tag,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen al een heist hebben gedaan. Een Heist levert je volgens mij meer op dan 5000, als ik al met het beroven van een winkeltje 3000 binnen hark in 1 minuutje
Ik ben trouwens in je server gejoint of niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Alles is niet bepaald duur nee, maar ik denk niet dat je stocks kan gebruiken online?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?
Sommige hebben in offline bijv. Al door stocks ed een miljard, lijkt me niet leuk als dat online zo snel gaat.
Kan wel. Naja nu nog niet. Maar later welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Alles is niet bepaald duur nee, maar ik denk niet dat je stocks kan gebruiken online?
Ja dat kan met een knopje deletequote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
Kan je trouwens ook een character weg gooien?
Heb 2 slots (van de 5), maar ik weet niet of mijn van de week aangemaakte ventje ook daadwerkelijk m'n online-char gaat worden
Start knop en dan naar online balkje gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
Kan je trouwens ook een character weg gooien?
Heb 2 slots (van de 5), maar ik weet niet of mijn van de week aangemaakte ventje ook daadwerkelijk m'n online-char gaat worden
Nice, ik heb dinsdag character aangemaakt (toen zag ik die knop niet, want er was niks te deleten natuurlijk), daarna liep ie vast, en voorlopig geen tijd om er mee te klooien.quote:
Maar mensen kunnen ook geld "kopen" toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus wel vergelijkbaar ongeveer dan met de offline modus?
Sommige hebben in offline bijv. Al door stocks ed een miljard, lijkt me niet leuk als dat online zo snel gaat.
races, overvallen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef Johnbon het volgende:
Ik ben nu gewoon in de vrije wereld zeg maar rond aan het rijden. Maar wat is het doel nu eigenlijk? Snap nu niet zo goed wat ik moet enzo? Iemand eventueel met headset Xbox. Vjezefur is me gamerstag.
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik ben er ook in kan je mij is toevoegen. Vjezefur is me tag,
Ik zit in eigen server op xboxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |