Nah, ik probeer 't nog wel af en toe. Ik had ook niet anders verwacht hoor. Maar als je van je vrienden al hoort dat ze al uren aan het spelen zijn is dat toch best..... vervelend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef tonic1 het volgende:
[..]
of je wacht gewoon een week , ik had het niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Gisteren iets van 10x geprobeerd. Hielp wel af en toe als mijn mannetjes weg waren. Zal het zometeen nog een keer proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je Grand Theft Auto Titel update te verwijderen en weer opnieuw doen?
Ik heb me GTA 5 op mijn Extern HDD geintralleerd misschien een optie voor de mensen die niet kunnen spelen?
Het gele auto wat je ziet is gratis als je een huisje heb gekocht of een garage 100% gratisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef Laser. het volgende:
[..]
Gisteren iets van 10x geprobeerd. Hielp wel af en toe als mijn mannetjes weg waren. Zal het zometeen nog een keer proberen.
je mannetje is wel dik of ligt het aan mij? teveel bankhangenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Het gele auto wat je ziet is gratis als je een huisje heb gekocht of een garage 100% gratis
[ afbeelding ]
haha komt door te veel in de auto rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je mannetje is wel dik of ligt het aan mij? teveel bankhangen
yupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef cropolite het volgende:
Ook maar opgeven voor de FOK crew:) Nickname op PSN: Crop_olite![]()
Zal zo proberen te joinen op de social club. Iemand al fatsoenlijk kunnen spelen op de ps3?
Ja vanochtend een uurtje. En nu zit ik weer vast bij die bagger race van die neger. Waiting for other playersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef cropolite het volgende:
Ook maar opgeven voor de FOK crew:) Nickname op PSN: Crop_olite![]()
Zal zo proberen te joinen op de social club. Iemand al fatsoenlijk kunnen spelen op de ps3?
Op je mobiel kan je ook online je geld stortenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
vraagje.. hoe vind ik snel een atm online? geen idee waar die dingen zitten
ga op je telefoon, money and services en dan maze bank. Je kan ook select ingedrukt houden en gps ATMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
vraagje.. hoe vind ik snel een atm online? geen idee waar die dingen zitten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Op je mobiel kan je ook online je geld storten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ga op je telefoon, money and services en dan maze bank. Je kan ook select ingedrukt houden en gps ATM
Same. Ofja, ben maar 2x bij mensen gekomen. Ik hang constant bij "Waiting for other players" of "Launching session".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef Roces18 het volgende:
En ik zit hier maar te laden tot er ander spelers bij komen. Kom alleen terecht bij vieze polen en russen terwijl ik NAT TYPE 2 heb wat normaal is voor wireless.
En hoelang sta jij daar te wachten dan? Ik toch zeker twintig minuten al.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:16 schreef Laser. het volgende:
[..]
Same. Ofja, ben maar 2x bij mensen gekomen. Ik hang constant bij "Waiting for other players" of "Launching session".
Ik heb hooguit een kwartier gewacht. Daarna game opnieuw gestart en dan weer hetzelfde..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En hoelang sta jij daar te wachten dan? Ik toch zeker twintig minuten al.
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef Roces18 het volgende:
En ik zit hier maar te laden tot er ander spelers bij komen. Kom alleen terecht bij vieze polen en russen terwijl ik NAT TYPE 2 heb wat normaal is voor wireless.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk het) Heb die helemaal gek gemaakt door met 4 sterren, met een stuk of 6 auto's en 2 heli's achter mij aan hun richting op te gaan terwijl zij rustig aan het touren waren in een gestolen golfkarretje. Ze schrokken zich dood
dat geschreeuw was echt priceless.
Hahaha, het enige wat ik tot nu toe nog heb gedaan is een paar winkels beroofd en iemand van FOK doodgeredenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk het) Heb die helemaal gek gemaakt door met 4 sterren, met een stuk of 6 auto's en 2 heli's achter mij aan hun richting op te gaan terwijl zij rustig aan het touren waren in een gestolen golfkarretje. Ze schrokken zich dood
dat geschreeuw was echt priceless.
Ik race veel over de snelweg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahaha, het enige wat ik tot nu toe nog heb gedaan is een paar winkels beroofd en iemand van FOK doodgereden
Ah jij! Ik reed verkeerd in die racequote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Row-1 het volgende:
Gister ook ff met een paar Fokkers op een server gezeten, was lache! (PSN = Row1Design)
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah jij! Ik reed verkeerd in die race
Ik keek op de map waar jij was, boem afslag gemistquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beter
Die heeft de beste remmen in de game, en ligt erg strak op de weg iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
Daarna drugs weg brengenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb net de race gedaan.... Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
nee die kut cloud wilt weer eens niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee die kut cloud wilt weer eens niet.dus elke keer opnieuw opstarten gta tot die hem pakt doe ik nog 3x ofzo en daarna kan die de rambam krijgen voor even
maar retry krijg ik niet altijd. En als ik me online character selecteer in dat D pad menu dan krijg ik een zwart schermquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het niet
Direct online laden, en als dat niet werkt via het menu 'Go Online'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Laser. het volgende:
Welke online gamemode kiezen jullie steeds? Of gelijk online zodra de game wordt geladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |