Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.quote:
Had ik precies etzelfe ,, solo online doet et wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.
Omg, wat was die ene irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Donderjagers het volgende:
Ik zit met DivHH in een session.PS3
Kun je online ook tattoos laten zetten?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
Wachtte ff tot een ander speler klaar was met shoppen :p
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die reactie's daar
Alsof dit gedoe niet te verwachten was, en sommige doen echt als of het hun leven is)))
Hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ook. Iemand was een winkel overvallen. Toen hij naar buten rende overviel ik hem. Katjingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Elke x als ik spawnde kwam die gek op me af vliegen als ie in de buurt wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef Donderjagers het volgende:
Beetje aan rondschieten. Poltie achter ons aan en een maf die op ons gemunt had de hele tijd. (Maar wel faalde steeds lol)
GTA Online _0_ als alles straks een beetje soepel loopt
Ik zag je wel 2 keer langs rijden met een horde politie achter je aan hahaha
Mannen die als een vrouw spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
why the fuck notquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die als een vrouw spelen
Dat is de probleemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Woods het volgende:
Hoe kan het dat bij mij die zogenaamde Cloud niet beschikbaar is kloothonden..
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:17 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat is de probleemhttp://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En we doen het via de console zoals xbox
jawel, dat staat duidelijk bij de site van xbox service:quote:
Zeikerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die als een vrouw spelen
Die gast kan echt niet landenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef marimbondo het volgende:
Hier, op deze stream, jatten ze net (online) een straaljager: http://www.twitch.tv/vicestv
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:16 schreef Laser. het volgende:
Moest net weer een nieuw mannetje maken. Daarna kon ik EINDELIJK voor het eerst racen. Halverwege de race geen internetverbinding meer, kabel was eruit gegleden.
WEER een nieuw mannetje moeten maken, en gaat niet verder met laden voordat de race begint.
PS3 herstart. Ben benieuwd hoe ver ik nu kom.
ben er wel eens is ingekomen allen dan was ik alleen en heb nog nooit die eerste race gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...
Ik heb al een paar goede potjes gespeeld online op de ps3. Niet perfect maar het ging.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...
Ik nog niet. Mijn mannetjes zijn steeds kwijt en moet dan een nieuwe maken. Heb ondertussen 2x vast gestaan bij "launching session" voor de race begint. Daarna kreeg ik de bug dat er geen start positie van de race is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
PSN-ID: MeneerPlayquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Laat je PSN of XBL gamertag, zodat iedereen elkaar straks af kan knallen online!
Ghehe geen pronleem. Ik schoot gelijk in de lachquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:41 schreef Divje het volgende:
Nou, ondanks de probleempjes die er nog zijn heb ik me toch wel vermaaktVan massive politie-achtervolgingen tot schreeuwende pubers die elkaar achterna zaten in golfkarretjes
Stoort me wel dat je vaak na een missie in een hele andere sessie wordt gegooid. En dat je soms doodgaat en precies op dezelfde plek respawnt. Terwijl je killer er dus nog rond rijdtvoer voor de bumper ben je dan
Oh, en sorry nog Donderjager voor die buttshot, ik richtte op politie maar je stond er voor
(buttshot omdat vrouwtjehihi)
Hoe komen jullie bij elkaar in de server? Gewoon Join Crew Member?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:28 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ghehe geen pronleem. Ik schoot gelijk in de lachIk vond het een tof uurtje.
M'n eerste meeting met GucciSoldier was ook tof. Proberen te vluchten voor de politie samen in een auto. Wat niet lukte
Race verplicht? Ben je niet gewoon zo'n blauwe cirkel ingelopen, al dan niet per ongeluk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben er nu voor het eerst in 2 dagen jn, maar nu blijft ie een uur hangen bij de race.
Het ergste is dat ik een half uur naar een fucking cinema moet kijken en die niet kan skippen + een race die ik verplicht wordt ingegooid.
Hoe kan ik mijn character nu verwijderen
Dacht het niet, volgens mij liep ie automatisch in die blauwe circle?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Race verplicht? Ben je niet gewoon zo'n blauwe cirkel ingelopen, al dan niet per ongeluk?
Character deleten kan gewoon in het character selection scherm (start > online > choose character).
In de free play mode heb je overal POI's op de map (DM, TDM, races, etc.), als je daar in de buurt komt zie je een kleine blauwe cirkel, als je daar (te voet) in komt start automatisch de betreffende event.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dacht het niet, volgens mij liep ie automatisch in die blauwe circle?
Maar thanks.
Ja indd, maar bedoel het begin. Na de cinematic wordt je automatisch in zo'n blauwe circel gelopen. En daar loopt ie iedere keer nog vast.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
In de free play mode heb je overal POI's op de map (DM, TDM, races, etc.), als je daar in de buurt komt zie je een kleine blauwe cirkel, als je daar (te voet) in komt start automatisch de betreffende event.
Bij mij ging allemaal goed, gewoon karakter gesaved, missies gedaan. Cash verdiend en vijanden gemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef 2dope het volgende:
Gister urenlang gespeeld. Het joinen gaat standaard goed (x360) nu, ik join vanuit de single player via start menu -> online -> 'select character'. Ik krijg dan éénmalig de melding dat de cloud servers unavailable zijn waarna ik een temp char. kan aanmaken. Daarna joinen gaat altijd goed. Ook level 6 temp character hipster chick wordt bewaard en kan ik gewoon weer selecteren.
Missies doen het niet, althans ze worden gestart (pick up the drugs package ofzo), ik ren met nog 3 andere lui naar voorgeparkeerde auto's en er staat direct met koeieletters in beeld LOSERwaarna het stopt en er op een andere missie gevote kan worden.
Het voelt dus wel allemaal een beetje kansloos omdat ik toch opnieuw moet met een nieuwe character. Desalniettemin is online echt heeeel vet.
Als je trouwens wilt kloten/samenwerken met andere (onbekende) lui, werkt 't een beetje hetzelfde als in de single player: stilstaan en toeteren - beetje ongeschreven regel ben ik achter, lui stappen dan wel bij je in.
Had ik ook, gewoon 2x retryen en toen deed hij het welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik kreeg gisteren avond de melding dat de cloud servers (XB360) eruit lagen, ik afhankelijk was van lokale content en niks opgeslagen kon worden... nou... dan maar weer Singleplayer
nah, het moet gewoon in 1x werken... anders zie ik het al gebeuren dat ik er wel inkom, ondertussen gaan die servers weer op hun bek, en moet ik net als ik meer lees hier ook weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon 2x retryen en toen deed hij het wel
Je moet daar sowieso 10minuten wachten als t niet langer is. Daarna doet ie het wel weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:49 schreef Vitwiz het volgende:
Ik kwam gisteravond niet eens verder als een character maken, had hem helemaal gestyled en punten ingedeeld en dergelijk. Drukte ik op Save & Continue (of zo iets?) en toen liep die daarop vast.
Volgens mij maak je je ouders door je grootouders te kiezen. Want je ouders lijken op je grootouders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:02 schreef Cryothic het volgende:
Hoe kies je in hemelsnaam je ouders dan?
Ik kon alleen grootouders kiezen :/
Ah, dan moet ik daar eens even kijken volgende keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je grootouders 1 en 2 kiest kun je met driehoekje speciale vader kiezen.
fixedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:57 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Ik sta in de psn lijst, maar ik hoor op de xbl lijst wil je het veranderen? Mijn naam is shoka95.
Bij werkt het nog steeds en ik zit nog sins gister avond in GTA Onlinequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Droathoah het volgende:
En wederom zijn de cloud servers unavailable, toevallig.
Nou, gister aardig geleveld en vandaag weer op 0, frustrerend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Bij werkt het nog steeds en ik zit nog sins gister avond in GTA Online
En ik heb al 1 garage met 2 auto's
[ afbeelding ]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:37 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij elkaar in de server? Gewoon Join Crew Member?
Ik ga dat ook eens proberen. Met "invite only session" heb ik alleen maar pech.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..
En dat kan nu dus niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..
of je wacht gewoon een week , ik had het niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef Laser. het volgende:
Alles wit hier. Al 2 uur bezig, kom geen stap verder (blijft hangen bij het laden op de parkeerplaats).
Ben vanaf dinsdag al bezig, en nu begin ik er langzaam geen zin meer in te krijgen.
Heb je al geprobeerd om je Grand Theft Auto Titel update te verwijderen en weer opnieuw doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef Laser. het volgende:
Alles wit hier. Al 2 uur bezig, kom geen stap verder (blijft hangen bij het laden op de parkeerplaats).
Ben vanaf dinsdag al bezig, en nu begin ik er langzaam geen zin meer in te krijgen.
Nah, ik probeer 't nog wel af en toe. Ik had ook niet anders verwacht hoor. Maar als je van je vrienden al hoort dat ze al uren aan het spelen zijn is dat toch best..... vervelend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef tonic1 het volgende:
[..]
of je wacht gewoon een week , ik had het niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Gisteren iets van 10x geprobeerd. Hielp wel af en toe als mijn mannetjes weg waren. Zal het zometeen nog een keer proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je Grand Theft Auto Titel update te verwijderen en weer opnieuw doen?
Ik heb me GTA 5 op mijn Extern HDD geintralleerd misschien een optie voor de mensen die niet kunnen spelen?
Het gele auto wat je ziet is gratis als je een huisje heb gekocht of een garage 100% gratisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef Laser. het volgende:
[..]
Gisteren iets van 10x geprobeerd. Hielp wel af en toe als mijn mannetjes weg waren. Zal het zometeen nog een keer proberen.
je mannetje is wel dik of ligt het aan mij? teveel bankhangenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Het gele auto wat je ziet is gratis als je een huisje heb gekocht of een garage 100% gratis
[ afbeelding ]
haha komt door te veel in de auto rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je mannetje is wel dik of ligt het aan mij? teveel bankhangen
yupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef cropolite het volgende:
Ook maar opgeven voor de FOK crew:) Nickname op PSN: Crop_olite![]()
Zal zo proberen te joinen op de social club. Iemand al fatsoenlijk kunnen spelen op de ps3?
Ja vanochtend een uurtje. En nu zit ik weer vast bij die bagger race van die neger. Waiting for other playersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef cropolite het volgende:
Ook maar opgeven voor de FOK crew:) Nickname op PSN: Crop_olite![]()
Zal zo proberen te joinen op de social club. Iemand al fatsoenlijk kunnen spelen op de ps3?
Op je mobiel kan je ook online je geld stortenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
vraagje.. hoe vind ik snel een atm online? geen idee waar die dingen zitten
ga op je telefoon, money and services en dan maze bank. Je kan ook select ingedrukt houden en gps ATMquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
vraagje.. hoe vind ik snel een atm online? geen idee waar die dingen zitten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Op je mobiel kan je ook online je geld storten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ga op je telefoon, money and services en dan maze bank. Je kan ook select ingedrukt houden en gps ATM
Same. Ofja, ben maar 2x bij mensen gekomen. Ik hang constant bij "Waiting for other players" of "Launching session".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef Roces18 het volgende:
En ik zit hier maar te laden tot er ander spelers bij komen. Kom alleen terecht bij vieze polen en russen terwijl ik NAT TYPE 2 heb wat normaal is voor wireless.
En hoelang sta jij daar te wachten dan? Ik toch zeker twintig minuten al.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:16 schreef Laser. het volgende:
[..]
Same. Ofja, ben maar 2x bij mensen gekomen. Ik hang constant bij "Waiting for other players" of "Launching session".
Ik heb hooguit een kwartier gewacht. Daarna game opnieuw gestart en dan weer hetzelfde..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En hoelang sta jij daar te wachten dan? Ik toch zeker twintig minuten al.
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef Roces18 het volgende:
En ik zit hier maar te laden tot er ander spelers bij komen. Kom alleen terecht bij vieze polen en russen terwijl ik NAT TYPE 2 heb wat normaal is voor wireless.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk het) Heb die helemaal gek gemaakt door met 4 sterren, met een stuk of 6 auto's en 2 heli's achter mij aan hun richting op te gaan terwijl zij rustig aan het touren waren in een gestolen golfkarretje. Ze schrokken zich dood
dat geschreeuw was echt priceless.
Hahaha, het enige wat ik tot nu toe nog heb gedaan is een paar winkels beroofd en iemand van FOK doodgeredenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam gister ook vaak bij Fransen en Polen in. Maar ook 1 keer bij 2 engelse kindertjes (zo klonk het) Heb die helemaal gek gemaakt door met 4 sterren, met een stuk of 6 auto's en 2 heli's achter mij aan hun richting op te gaan terwijl zij rustig aan het touren waren in een gestolen golfkarretje. Ze schrokken zich dood
dat geschreeuw was echt priceless.
Ik race veel over de snelweg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahaha, het enige wat ik tot nu toe nog heb gedaan is een paar winkels beroofd en iemand van FOK doodgereden
Ah jij! Ik reed verkeerd in die racequote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Row-1 het volgende:
Gister ook ff met een paar Fokkers op een server gezeten, was lache! (PSN = Row1Design)
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah jij! Ik reed verkeerd in die race
Ik keek op de map waar jij was, boem afslag gemistquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beter
Die heeft de beste remmen in de game, en ligt erg strak op de weg iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
Daarna drugs weg brengenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb net de race gedaan.... Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
nee die kut cloud wilt weer eens niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee die kut cloud wilt weer eens niet.dus elke keer opnieuw opstarten gta tot die hem pakt doe ik nog 3x ofzo en daarna kan die de rambam krijgen voor even
maar retry krijg ik niet altijd. En als ik me online character selecteer in dat D pad menu dan krijg ik een zwart schermquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het niet
Direct online laden, en als dat niet werkt via het menu 'Go Online'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Laser. het volgende:
Welke online gamemode kiezen jullie steeds? Of gelijk online zodra de game wordt geladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |