Race verplicht? Ben je niet gewoon zo'n blauwe cirkel ingelopen, al dan niet per ongeluk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben er nu voor het eerst in 2 dagen jn, maar nu blijft ie een uur hangen bij de race.
Het ergste is dat ik een half uur naar een fucking cinema moet kijken en die niet kan skippen + een race die ik verplicht wordt ingegooid.
Hoe kan ik mijn character nu verwijderen
Dacht het niet, volgens mij liep ie automatisch in die blauwe circle?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Race verplicht? Ben je niet gewoon zo'n blauwe cirkel ingelopen, al dan niet per ongeluk?
Character deleten kan gewoon in het character selection scherm (start > online > choose character).
In de free play mode heb je overal POI's op de map (DM, TDM, races, etc.), als je daar in de buurt komt zie je een kleine blauwe cirkel, als je daar (te voet) in komt start automatisch de betreffende event.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dacht het niet, volgens mij liep ie automatisch in die blauwe circle?
Maar thanks.
Ja indd, maar bedoel het begin. Na de cinematic wordt je automatisch in zo'n blauwe circel gelopen. En daar loopt ie iedere keer nog vast.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
In de free play mode heb je overal POI's op de map (DM, TDM, races, etc.), als je daar in de buurt komt zie je een kleine blauwe cirkel, als je daar (te voet) in komt start automatisch de betreffende event.
Bij mij ging allemaal goed, gewoon karakter gesaved, missies gedaan. Cash verdiend en vijanden gemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef 2dope het volgende:
Gister urenlang gespeeld. Het joinen gaat standaard goed (x360) nu, ik join vanuit de single player via start menu -> online -> 'select character'. Ik krijg dan éénmalig de melding dat de cloud servers unavailable zijn waarna ik een temp char. kan aanmaken. Daarna joinen gaat altijd goed. Ook level 6 temp character hipster chick wordt bewaard en kan ik gewoon weer selecteren.
Missies doen het niet, althans ze worden gestart (pick up the drugs package ofzo), ik ren met nog 3 andere lui naar voorgeparkeerde auto's en er staat direct met koeieletters in beeld LOSERwaarna het stopt en er op een andere missie gevote kan worden.
Het voelt dus wel allemaal een beetje kansloos omdat ik toch opnieuw moet met een nieuwe character. Desalniettemin is online echt heeeel vet.
Als je trouwens wilt kloten/samenwerken met andere (onbekende) lui, werkt 't een beetje hetzelfde als in de single player: stilstaan en toeteren - beetje ongeschreven regel ben ik achter, lui stappen dan wel bij je in.
Had ik ook, gewoon 2x retryen en toen deed hij het welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
Ik kreeg gisteren avond de melding dat de cloud servers (XB360) eruit lagen, ik afhankelijk was van lokale content en niks opgeslagen kon worden... nou... dan maar weer Singleplayer
nah, het moet gewoon in 1x werken... anders zie ik het al gebeuren dat ik er wel inkom, ondertussen gaan die servers weer op hun bek, en moet ik net als ik meer lees hier ook weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon 2x retryen en toen deed hij het wel
Je moet daar sowieso 10minuten wachten als t niet langer is. Daarna doet ie het wel weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:49 schreef Vitwiz het volgende:
Ik kwam gisteravond niet eens verder als een character maken, had hem helemaal gestyled en punten ingedeeld en dergelijk. Drukte ik op Save & Continue (of zo iets?) en toen liep die daarop vast.
Volgens mij maak je je ouders door je grootouders te kiezen. Want je ouders lijken op je grootouders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:02 schreef Cryothic het volgende:
Hoe kies je in hemelsnaam je ouders dan?
Ik kon alleen grootouders kiezen :/
Ah, dan moet ik daar eens even kijken volgende keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je grootouders 1 en 2 kiest kun je met driehoekje speciale vader kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |