Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.quote:
Had ik precies etzelfe ,, solo online doet et wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.
Omg, wat was die ene irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Donderjagers het volgende:
Ik zit met DivHH in een session.PS3
Kun je online ook tattoos laten zetten?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
Wachtte ff tot een ander speler klaar was met shoppen :p
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die reactie's daar
Alsof dit gedoe niet te verwachten was, en sommige doen echt als of het hun leven is)))
Hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ook. Iemand was een winkel overvallen. Toen hij naar buten rende overviel ik hem. Katjingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Elke x als ik spawnde kwam die gek op me af vliegen als ie in de buurt wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef Donderjagers het volgende:
Beetje aan rondschieten. Poltie achter ons aan en een maf die op ons gemunt had de hele tijd. (Maar wel faalde steeds lol)
GTA Online _0_ als alles straks een beetje soepel loopt
Ik zag je wel 2 keer langs rijden met een horde politie achter je aan hahaha
Mannen die als een vrouw spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
why the fuck notquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die als een vrouw spelen
Dat is de probleemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Woods het volgende:
Hoe kan het dat bij mij die zogenaamde Cloud niet beschikbaar is kloothonden..
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:17 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat is de probleemhttp://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En we doen het via de console zoals xbox
jawel, dat staat duidelijk bij de site van xbox service:quote:
Zeikerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die als een vrouw spelen
Die gast kan echt niet landenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef marimbondo het volgende:
Hier, op deze stream, jatten ze net (online) een straaljager: http://www.twitch.tv/vicestv
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:16 schreef Laser. het volgende:
Moest net weer een nieuw mannetje maken. Daarna kon ik EINDELIJK voor het eerst racen. Halverwege de race geen internetverbinding meer, kabel was eruit gegleden.
WEER een nieuw mannetje moeten maken, en gaat niet verder met laden voordat de race begint.
PS3 herstart. Ben benieuwd hoe ver ik nu kom.
ben er wel eens is ingekomen allen dan was ik alleen en heb nog nooit die eerste race gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...
Ik heb al een paar goede potjes gespeeld online op de ps3. Niet perfect maar het ging.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Kom je al verder? Of andere PS3 gebruikers? Bij mij blijft hij steeds hopeloos laden voor de race, terwijl die eigenlijk totaal overbodig is...
Ik nog niet. Mijn mannetjes zijn steeds kwijt en moet dan een nieuwe maken. Heb ondertussen 2x vast gestaan bij "launching session" voor de race begint. Daarna kreeg ik de bug dat er geen start positie van de race is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
PSN-ID: MeneerPlayquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Laat je PSN of XBL gamertag, zodat iedereen elkaar straks af kan knallen online!
Ghehe geen pronleem. Ik schoot gelijk in de lachquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:41 schreef Divje het volgende:
Nou, ondanks de probleempjes die er nog zijn heb ik me toch wel vermaaktVan massive politie-achtervolgingen tot schreeuwende pubers die elkaar achterna zaten in golfkarretjes
Stoort me wel dat je vaak na een missie in een hele andere sessie wordt gegooid. En dat je soms doodgaat en precies op dezelfde plek respawnt. Terwijl je killer er dus nog rond rijdtvoer voor de bumper ben je dan
Oh, en sorry nog Donderjager voor die buttshot, ik richtte op politie maar je stond er voor
(buttshot omdat vrouwtjehihi)
Hoe komen jullie bij elkaar in de server? Gewoon Join Crew Member?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:28 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ghehe geen pronleem. Ik schoot gelijk in de lachIk vond het een tof uurtje.
M'n eerste meeting met GucciSoldier was ook tof. Proberen te vluchten voor de politie samen in een auto. Wat niet lukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |